Vooral dat laatstequote:Op zaterdag 14 april 2007 00:41 schreef Xcalibur het volgende:
ah, een nieuw deel
die lach van House stond ik ook even van te kijken idd... het is dat m'n vriendin d'r op reageerde, anders dacht ik dat ik het zelf bedacht had...
Gail/Amy/whatever zag er echt uit als 15 ofzo, terwijl ze een jaar ouder is dan ik... bizar
Wel lekker ding trouwens
quote:Op zondag 15 april 2007 17:06 schreef avotar het volgende:
hey .. een nieuwe..
Sneaky hoorquote:Op zondag 15 april 2007 23:19 schreef AnnaStesia het volgende:
Weer gevonden (TVP dus)
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag, 20.30 uur SBS6
Clueless
House gelooft dat een vrouw haar man probeert te vermoorden. Hij gaat op zoek naar bewijs om zijn verdenkingen kracht bij te zetten. Wilson trekt in bij House na de scheiding van zijn vrouw. Hij komt er achter dat Wilson een fantastische kok is.
Daarin klinkt de suggestie dat House onbedoeld bot is, maar dat lijkt me niet het geval. De heer House is de personificatie van lompheid. En dat weet hij niet alleen, hij doet er zelfs zn best op.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:45 schreef winterapfel het volgende:
[..]
uhuh
dattie iets koopt voor d'r.. maar niet door heeft hoe bot dat is of zo![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 19 april 2007 23:54 schreef Argento het volgende:
[..]
Daarin klinkt de suggestie dat House onbedoeld bot is, maar dat lijkt me niet het geval. De heer House is de personificatie van lompheid. En dat weet hij niet alleen, hij doet er zelfs zn best op.
dat klopt ook wel weer.... toch hoop ik dat die 100 euro nog een keer terug komtquote:Op donderdag 19 april 2007 23:54 schreef Argento het volgende:
[..]
Daarin klinkt de suggestie dat House onbedoeld bot is, maar dat lijkt me niet het geval. De heer House is de personificatie van lompheid. En dat weet hij niet alleen, hij doet er zelfs zn best op.
Was een weddenschap tussen House en Cameronquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:07 schreef AnnaStesia het volgende:
Wat was er nu met die 100 dollar?
Ik kreeg visite dus heb het maar met een half oog kunnen zien![]()
Seizoen 2, aflevering 16quote:Op donderdag 26 april 2007 10:24 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
welke aflevering is dat ...? seizoen 2 deel hoeveel?
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 26 april 2007 15:53 schreef wonderer het volgende:
Huh, volgens MyAT had dit topic zeven pagina's en een slotje, ik dacht nog, wat, nou al?! Maar het is dus helemaal niet zo
Dat was zeker lachwekkendquote:Op donderdag 26 april 2007 22:27 schreef AnnaStesia het volgende:
Was een erg goede aflevering,ik moest echt hardop lachen af en toe,vooral toen House viel![]()
Grolschquote:Op donderdag 26 april 2007 22:12 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
House is weer goed bezig....
There is a reason they call it a white board
En House drinkt Grolsh![]()
Die was goed!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:27 schreef AnnaStesia het volgende:
Was een erg goede aflevering,ik moest echt hardop lachen af en toe,vooral toen House viel![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Die oneliner van Cameron dan!
"Too bad you don't have to give a sample, or we would be done by now"
Maar met een zwarte stift mocht hij wel op het bord schrijvenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:12 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
House is weer goed bezig....
There is a reason they call it a white board
En House drinkt Grolsh![]()
Haha zo zei hij het toch ook.. the BLACK pen.. hahaquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:39 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Maar met een zwarte stift mocht hij wel op het bord schrijven![]()
Natte bank? Vraag me af waarom ie nat wasquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:10 schreef bladibladibla het volgende:
Leuke aflevering gisteren. Vooral het einde met House die op de natte bank ging zitten en vervolgens Wilson's kussen onder zijn kont stopte
Oude (studenten)grap. Als je iemand zijn/haar hand in warm water doet als diegene slaapt dan ga je urineren. Dat deed hij bij Dr. Wilson weet je nogquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Natte bank? Vraag me af waarom ie nat was![]()
ooh jaaaaaaa... shit zeg! Ja dat van die pan met water snapte ik nog (en het gevolg ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:04 schreef DDM het volgende:
[..]
Oude (studenten)grap. Als je iemand zijn/haar hand in warm water doet als diegene slaapt dan ga je urineren. Dat deed hij bij Dr. Wilson weet je nogDie kom met water.
Gewoonweg briljant!quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:46 schreef het-is-mij het volgende:
Leuke aflevering weer, heb m net ff terug gekeken.
Lekker flauw met die studentengrapjes
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 3 mei, 21.30 uur
All in
Een zesjarig jongetje wordt opgenomen in het ziekenhuis met dezelfde vreemde symptomen als een jongen die jaren geleden door House behandeld is. Hierdoor denkt House dat hij het verloop van de ziekte van de jongen kan voorspellen.
Ah wist ik niet. Thanksquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:14 schreef milagro het volgende:
Denk eraan, vanavond : HOUSE!!!!!! ivm 180!!!!!!!!!!!!!! en zo
Uit de reclame na House bleek dat er donderdag weer een nieuwe staat gepland, dus we worden verwend deze week!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:55 schreef AnnaStesia het volgende:
Gelukkig zaten we darten te kijken en heb ik het niet gemist,maar komt het donderdag nu wel of niet?
Volgens mij was het All Inquote:Op woensdag 9 mei 2007 07:39 schreef avotar het volgende:
wtf was het gewoon house vanavond..
welke aflevering was het dan?
* avotar gaat azureus maar weer aanslingeren![]()
die was hilarisch jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:45 schreef Lurtt1 het volgende:
Sleeping Dogs Lie
Dr. Cameron: [coming in, with Foreman and Chase, to announce a patient's symptoms] We've got rectal bleeding.
Dr. Gregory House: What, all of you?
dubbel gelegen![]()
Ja die was goedquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:45 schreef Lurtt1 het volgende:
Sleeping Dogs Lie
Dr. Cameron: [coming in, with Foreman and Chase, to announce a patient's symptoms] We've got rectal bleeding.
dubbel gelegen![]()
dat had ik dus met deze:quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:45 schreef Lurtt1 het volgende:
Sleeping Dogs Lie
dubbel gelegen![]()
nog wat picsquote:House: "I could be the kindest gentlest boss in the world, and Foreman still would have done what he did because that's who he is. We can only hope that Cameron has learned something."
Wilson: "Right. Because you're all about the teaching."
House: "Our children are the future."
damn, kut songfestival, eerste kwartier gemist terwijl ik wist dat het House avond was vanavond!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:18 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Vanavond WÉÉR HOUSE! Zag net de reclame voor over 10minuten!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:50 schreef winterapfel het volgende:
[..]
damn, kut songfestival, eerste kwartier gemist terwijl ik wist dat het House avond was vanavond!
owwww... stoer shirt..quote:
quote:
Zeker weer goed!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:40 schreef milagro het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
![]()
goeie aflevering gisteren![]()
if you talk to God you're religious
if God talks to you you're psychotic
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 17 mei, 21.25 uur
Euphoria (part 1)
Een politieagent wordt opgenomen met oncontroleerbare lachstuipen als gevolg van een schotwond aan zijn hoofd. Wanneer Foreman dezelfde symptonen begint te krijgen, proberen House en zijn team de oorzaak van de ziekte te achterhalen voordat Foreman’s conditie dezelfde kant op gaat.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 06:58 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ik vond het wel een hilarische aflevering. Vooral het opblazen van de MRI werkte erg goed op mijn lachstuipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |