Vooral dat laatstequote:Op zaterdag 14 april 2007 00:41 schreef Xcalibur het volgende:
ah, een nieuw deel
die lach van House stond ik ook even van te kijken idd... het is dat m'n vriendin d'r op reageerde, anders dacht ik dat ik het zelf bedacht had...
Gail/Amy/whatever zag er echt uit als 15 ofzo, terwijl ze een jaar ouder is dan ik... bizar
Wel lekker ding trouwens
quote:Op zondag 15 april 2007 17:06 schreef avotar het volgende:
hey .. een nieuwe..
Sneaky hoorquote:Op zondag 15 april 2007 23:19 schreef AnnaStesia het volgende:
Weer gevonden (TVP dus)
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag, 20.30 uur SBS6
Clueless
House gelooft dat een vrouw haar man probeert te vermoorden. Hij gaat op zoek naar bewijs om zijn verdenkingen kracht bij te zetten. Wilson trekt in bij House na de scheiding van zijn vrouw. Hij komt er achter dat Wilson een fantastische kok is.
Daarin klinkt de suggestie dat House onbedoeld bot is, maar dat lijkt me niet het geval. De heer House is de personificatie van lompheid. En dat weet hij niet alleen, hij doet er zelfs zn best op.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:45 schreef winterapfel het volgende:
[..]
uhuh
dattie iets koopt voor d'r.. maar niet door heeft hoe bot dat is of zo![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 19 april 2007 23:54 schreef Argento het volgende:
[..]
Daarin klinkt de suggestie dat House onbedoeld bot is, maar dat lijkt me niet het geval. De heer House is de personificatie van lompheid. En dat weet hij niet alleen, hij doet er zelfs zn best op.
dat klopt ook wel weer.... toch hoop ik dat die 100 euro nog een keer terug komtquote:Op donderdag 19 april 2007 23:54 schreef Argento het volgende:
[..]
Daarin klinkt de suggestie dat House onbedoeld bot is, maar dat lijkt me niet het geval. De heer House is de personificatie van lompheid. En dat weet hij niet alleen, hij doet er zelfs zn best op.
Was een weddenschap tussen House en Cameronquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:07 schreef AnnaStesia het volgende:
Wat was er nu met die 100 dollar?
Ik kreeg visite dus heb het maar met een half oog kunnen zien![]()
Seizoen 2, aflevering 16quote:Op donderdag 26 april 2007 10:24 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
welke aflevering is dat ...? seizoen 2 deel hoeveel?
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 26 april 2007 15:53 schreef wonderer het volgende:
Huh, volgens MyAT had dit topic zeven pagina's en een slotje, ik dacht nog, wat, nou al?! Maar het is dus helemaal niet zo
Dat was zeker lachwekkendquote:Op donderdag 26 april 2007 22:27 schreef AnnaStesia het volgende:
Was een erg goede aflevering,ik moest echt hardop lachen af en toe,vooral toen House viel![]()
Grolschquote:Op donderdag 26 april 2007 22:12 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
House is weer goed bezig....
There is a reason they call it a white board
En House drinkt Grolsh![]()
Die was goed!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:27 schreef AnnaStesia het volgende:
Was een erg goede aflevering,ik moest echt hardop lachen af en toe,vooral toen House viel![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Die oneliner van Cameron dan!
"Too bad you don't have to give a sample, or we would be done by now"
Maar met een zwarte stift mocht hij wel op het bord schrijvenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:12 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
House is weer goed bezig....
There is a reason they call it a white board
En House drinkt Grolsh![]()
Haha zo zei hij het toch ook.. the BLACK pen.. hahaquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:39 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Maar met een zwarte stift mocht hij wel op het bord schrijven![]()
Natte bank? Vraag me af waarom ie nat wasquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:10 schreef bladibladibla het volgende:
Leuke aflevering gisteren. Vooral het einde met House die op de natte bank ging zitten en vervolgens Wilson's kussen onder zijn kont stopte
Oude (studenten)grap. Als je iemand zijn/haar hand in warm water doet als diegene slaapt dan ga je urineren. Dat deed hij bij Dr. Wilson weet je nogquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:13 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Natte bank? Vraag me af waarom ie nat was![]()
ooh jaaaaaaa... shit zeg! Ja dat van die pan met water snapte ik nog (en het gevolg ookquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:04 schreef DDM het volgende:
[..]
Oude (studenten)grap. Als je iemand zijn/haar hand in warm water doet als diegene slaapt dan ga je urineren. Dat deed hij bij Dr. Wilson weet je nogDie kom met water.
Gewoonweg briljant!quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:46 schreef het-is-mij het volgende:
Leuke aflevering weer, heb m net ff terug gekeken.
Lekker flauw met die studentengrapjes
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 3 mei, 21.30 uur
All in
Een zesjarig jongetje wordt opgenomen in het ziekenhuis met dezelfde vreemde symptomen als een jongen die jaren geleden door House behandeld is. Hierdoor denkt House dat hij het verloop van de ziekte van de jongen kan voorspellen.
Ah wist ik niet. Thanksquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:14 schreef milagro het volgende:
Denk eraan, vanavond : HOUSE!!!!!! ivm 180!!!!!!!!!!!!!! en zo
Uit de reclame na House bleek dat er donderdag weer een nieuwe staat gepland, dus we worden verwend deze week!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:55 schreef AnnaStesia het volgende:
Gelukkig zaten we darten te kijken en heb ik het niet gemist,maar komt het donderdag nu wel of niet?
Volgens mij was het All Inquote:Op woensdag 9 mei 2007 07:39 schreef avotar het volgende:
wtf was het gewoon house vanavond..
welke aflevering was het dan?
* avotar gaat azureus maar weer aanslingeren![]()
die was hilarisch jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:45 schreef Lurtt1 het volgende:
Sleeping Dogs Lie
Dr. Cameron: [coming in, with Foreman and Chase, to announce a patient's symptoms] We've got rectal bleeding.
Dr. Gregory House: What, all of you?
dubbel gelegen![]()
Ja die was goedquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:45 schreef Lurtt1 het volgende:
Sleeping Dogs Lie
Dr. Cameron: [coming in, with Foreman and Chase, to announce a patient's symptoms] We've got rectal bleeding.
dubbel gelegen![]()
dat had ik dus met deze:quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:45 schreef Lurtt1 het volgende:
Sleeping Dogs Lie
dubbel gelegen![]()
nog wat picsquote:House: "I could be the kindest gentlest boss in the world, and Foreman still would have done what he did because that's who he is. We can only hope that Cameron has learned something."
Wilson: "Right. Because you're all about the teaching."
House: "Our children are the future."
damn, kut songfestival, eerste kwartier gemist terwijl ik wist dat het House avond was vanavond!quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:18 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Vanavond WÉÉR HOUSE! Zag net de reclame voor over 10minuten!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:50 schreef winterapfel het volgende:
[..]
damn, kut songfestival, eerste kwartier gemist terwijl ik wist dat het House avond was vanavond!
owwww... stoer shirt..quote:
quote:
Zeker weer goed!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 07:40 schreef milagro het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
![]()
goeie aflevering gisteren![]()
if you talk to God you're religious
if God talks to you you're psychotic
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 17 mei, 21.25 uur
Euphoria (part 1)
Een politieagent wordt opgenomen met oncontroleerbare lachstuipen als gevolg van een schotwond aan zijn hoofd. Wanneer Foreman dezelfde symptonen begint te krijgen, proberen House en zijn team de oorzaak van de ziekte te achterhalen voordat Foreman’s conditie dezelfde kant op gaat.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 06:58 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ik vond het wel een hilarische aflevering. Vooral het opblazen van de MRI werkte erg goed op mijn lachstuipen.
Fantastische episode inderdaadquote:
Volgens wiki zijn er 2 en dit was dus de laatste.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:20 schreef wonderer het volgende:
Was het de laatste of deel twee van euforia?
Ik bedoelde de laatste van het seizoen, niet van het tweeluikquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgens wiki zijn er 2 en dit was dus de laatste.
Slecht geschrevenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:52 schreef fratsman het volgende:
Oké, ik snap het nu ff niet meer, Ik zag bij Foreman GEEN tenen bewegen, en een rechterhadn stak ie ook niet omhoog, toch zien we hem in de vooruitblik naar volgende week driftig rondrennen...
Wat klopt er niet, of pleurt SBS de volgorde door elkaar?
Verlamming? Hij heeft helemaal geen verlamming.. er zit iets niet helemaal lekker in zijn kop waardoor ie alles omgekeerd doet..quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Slecht geschrevenEr wordt in de volgende aflevering helemaal niet teruggekomen op Foremans verlamming.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door CSI_MIAMI op 24-05-2007 23:11:30 ]
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat een geweldige 2 afleveringen waren dit zeg! Erg goed geacteerd
[..]
Verlamming? Hij heeft helemaal geen verlamming.. er zit iets neit helemaal lekker in zijn kop waardoor ie alles omgekeerd doet..Oh. Het is alweer een tijdje geleden dat ik deze gezien heb, een van mijn minst favoriete afleveringenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
haha okeej dan.. benieuwd naar volgende week.. een rennende House volgens de preview!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh. Het is alweer een tijdje geleden dat ik deze gezien heb, een van mijn minst favoriete afleveringen
OK, maar waarom wordt daar dan niet op teruggekomen? De aflevering eindigt met de situatie dat Foreman eerst weer de oude lijkt te zijn, maar dan blijkt er toch nog iets mis te zijn. House en Cameron kijken zorgelijk. Iets is mis. De aflevering is afgelopen en volgende week is Foreman weer gewoon Foreman. Als het geen functie heeft voor het verhaal, waarom dan de zorgelijke blikken? Ik kreeg toch sterk de indruk dat er was geknipt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat een geweldige 2 afleveringen waren dit zeg! Erg goed geacteerd
[..]
Verlamming? Hij heeft helemaal geen verlamming.. er zit iets niet helemaal lekker in zijn kop waardoor ie alles omgekeerd doet..
idd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:55 schreef Argento het volgende:
[..]
OK, maar waarom wordt daar dan niet op teruggekomen? De aflevering eindigt met de situatie dat Foreman eerst weer de oude lijkt te zijn, maar dan blijkt er toch nog iets mis te zijn. House en Cameron kijken zorgelijk. Iets is mis. De aflevering is afgelopen en volgende week is Foreman weer gewoon Foreman. Als het geen functie heeft voor het verhaal, waarom dan de zorgelijke blikken? Ik kreeg toch sterk de indruk dat er was geknipt.
Tsja SBS kennende zullen ze dat misschien wel express gedaan hebben.. en ik weet ook niet zeker of ze er wel of niet op terug komen.. ik volg het namelijk ook maar via tv en download ze niet van te voren vanuit de amerikaanse sites ofzo..quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:55 schreef Argento het volgende:
[..]
OK, maar waarom wordt daar dan niet op teruggekomen? De aflevering eindigt met de situatie dat Foreman eerst weer de oude lijkt te zijn, maar dan blijkt er toch nog iets mis te zijn. House en Cameron kijken zorgelijk. Iets is mis. De aflevering is afgelopen en volgende week is Foreman weer gewoon Foreman. Als het geen functie heeft voor het verhaal, waarom dan de zorgelijke blikken? Ik kreeg toch sterk de indruk dat er was geknipt.
Dacht ik ook. Ik vond het wel leuk gedaan, af en toe wel een beetje langdradig. Dit is echt de enige serie waar ik voor thuis blijf. Oh, ook voor Grey's trouwens..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:33 schreef Nuna het volgende:
Ik dacht dat zijn moeder Alzheimer oid heeft.
De aflvering had idd in anderhalf uur gekund. Normaal zit er iets meer tempo in House (alles klaar in 1 aflevering). Het prive van Foreman bleef natuurlijk altijd een beetje buiten beeld en moet natuurlijk geheim blijven.. We weten nu dat hij een vader heeftquote:Op vrijdag 25 mei 2007 06:53 schreef avotar het volgende:
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe dit ook een van de minste afleveringen vond.
Toegegeven... Foreman was de enige van wie ze ons nog geen blik in het prive leven hadden gegeven... maar het had handiger gekund...
En daarbij vond ik het te vaag blijven... Wat was er dan met z'n moeder aan de hand?
Zelfs van Wilson en Cuddy hebben ze al meer historie gegeven.
Nee.. ik vond het een beetje jammer. Ik had ook halverwege rond 10 uur zoiets van.... pfffff... nog een half uur... en dat heb ik bij House nog niet vaak (nooit) gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo goed?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Oeh, leuk!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 31 mei, 21.25 uur
Forever
Een jonge moeder krijgt een aanval terwijl ze haar pasgeboren zoontje in bad doet en verdrinkt hem bijna. Aan House en zijn team de taak de baby te redden en te bepalen wat de oorzaak is van de plotselinge aanval van de vrouw.
goed gehoord..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik zag net een reclamespotje op sbs6 waarin gezegd wordt dat er in het gevolg 2 x House op komt achter elkaar aan? Wie kan dit bevestigen.. weet namelijk niet zeker of ik het nu goed gehoord heb
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
goed gehoord..
Als het goed is beginnen ze er volgende week mee..
"Juni is HOUSE-maand bij SBS"
Er zijn nog maar 27 afleveringen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:42 schreef coltje87 het volgende:
Hé, dat klinkt goed zeg! Daar gaat m'n sociale leven
aanstaande zondag? wtfquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:29 schreef E.T. het volgende:
Ik zit net in de nieuwe tv-gids te kijken en daar staan voor a.s. zondag twee afleveringen gepland!
20.30 en 21.30 twee afleveringen van House![]()
mooiquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:59 schreef Joer_ het volgende:
Vanaf 7 juni.
20:30 Herhaling van seizoen 1.
21:30 Nieuwe aflevering.
Dat is balen he..
die heb ik al op diverse plaatsen zien liggenquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:31 schreef Tovaho het volgende:
stoer!
weet iemand of de dvd-boxen al verkrijgbaar zijn?
ligt er aan welk seizoen je zoekt... Seizoen 1 en 2 zijn gewoon te koop bij bv. Bol.comquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:31 schreef Tovaho het volgende:
stoer!
weet iemand of de dvd-boxen al verkrijgbaar zijn?
toen ik het zag, zat ik ook bijna te huilenquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:31 schreef E.T. het volgende:
Ik geloof niet dat dit een geschikte aflevering als je net zelf moeder bent geworden (5mnd geleden) en je nog genoeg hormonen in je lichaam hebt![]()
Zat nu al bijna te janken
Als ik mijn dvdrecorder in wil stellen zegt die bij die codes dat die afleveringen de afleveringen van komende donderdag zijn! Lijkt me dus niet dat het er morgen op komt, helaas.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:35 schreef E.T. het volgende:
Dat staat ook in mijn tv-gids kiwitjuh, maar op tvgids.nl en op sbs6.nl staat dat Peter R deVries zondagavond om 20.30 geprogrammeerd is..
mwah, ben een natte alie moe... zeker toen Dr.Phil zich er tegen aanging bemoeien en rare uitspraken deed over Nederland....quote:
en terechtquote:Op maandag 4 juni 2007 10:17 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
mwah, ben een natte alie moe... zeker toen Dr.Phil zich er tegen aanging bemoeien en rare uitspraken deed over Nederland....
Dus maar een filmpje gaan kijken.
weet ik niet.. de laatste aflevering was zo spannend.. maar volgens mij houd het niet op.. ga de film ook kijkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:33 schreef coltje87 het volgende:
Na de zomer begint The ghost whisperer toch gewoon weer? Of houden ze er helemaal mee op? Vanavond dit ik iig gereed voor House! De eerste aflevering van vanavond heb ik al gezien, maar toch leuk om nog eens te kijken
Hoop niet dat het stopt, volgens mij wordt het te goed bekeken om van de buis te halen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:37 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
weet ik niet.. de laatste aflevering was zo spannend.. maar volgens mij houd het niet op.. ga de film ook kijkenen house is ook altijd super..
dat blijf je gewoon kijken.. vond vooral die ene keer dat hij op zoek ging naar een teek heel mooi
Nou, wordt je de hele week lekker gemaakt, zijn het herhalingen.quote:
Daar ben ik het wel mee eens.. zou de 2e aflevering ook een herhaling zijn?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:01 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Nou, wordt je de hele week lekker gemaakt, zijn het herhalingen.
Bedankt SBS, not.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:40 schreef E.T. het volgende:
Wat een watje die Cuddy... durft niet eens zelf dr IVF-spuitjes te zetten
Volgens mij ook!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:Cuddy wil dat House haar potje vult.
Idd geweldigquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:44 schreef winterapfel het volgende:
[..]
en house die aan het ontsmetten slaat...grondig!
Ghost Whisperer komt volgend seizoen weer. Maar de afleveringen zijn op (tenminste als ik de episode guides mag geloven.)quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:17 schreef maaike1987 het volgende:
housebaal alleen dat the gost whisperer niet meer op komt
![]()
ze kon er niet bij..quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:40 schreef E.T. het volgende:
Wat een watje die Cuddy... durft niet eens zelf dr IVF-spuitjes te zetten
Omdat in het script stond dat hij in d'r reet moest, terwijl normale hormoon spuitende vrouwen dat in hun buik doenquote:
Ze herhalen volgens mij iedere week een willekeurige aflevering.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:23 schreef Tovaho het volgende:
Waarom begonnen ze niet met het herhalen van aflevering 1 van seizoen 1??? Volgens mij begonnen ze met aflevering 2 van seizoen 1.....
vreemd
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:36 schreef mosterman het volgende:
Ik vind het stom dat ze 2 afleveringen achter elkaar doen, ik kijk die 2de nooit. Dan raak je in de wirrie warrie, omdat je ze dan door elkaar haalt.![]()
Nou...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou het maar bij de donald duck houden. Dat is misschien nèt te behappen voor je.
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:26 schreef mosterman het volgende:
[..]
Nou...
Het is toch niet leuk om 2 keer zoon aflevering te zien?
Dat meen je toch niet serieus he?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:36 schreef mosterman het volgende:
Ik vind het stom dat ze 2 afleveringen achter elkaar doen, ik kijk die 2de nooit. Dan raak je in de wirrie warrie, omdat je ze dan door elkaar haalt.![]()
Hmm dus tijdens een paar diepe hallucinaties kon hij zich terughalen naar een minder diepe hallucinatiequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:27 schreef Curiosity het volgende:
Het hele verhaal dat je zag was niet echt, hij werd in het begin neergeschoten en aan het eind pas binnengebracht, daar tussen in waren dus allemaal hallucinaties en een heldere kijk op zichzelf.
eh nee, het was allemaal een hallucinatiequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hmm dus tijdens een paar diepe hallucinaties kon hij zich terughalen naar een minder diepe hallucinatie. Beetje vaag aangezien hij zich meerdere keren "uit" de hallucinatie haalt.
hoezo wéér?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:41 schreef Joer_ het volgende:
Maar volgens het voorstukje kan ie wel weer rennen. Gebruiken ze dan weer die Duitse techniek?
House zegt toch aan het eind als hij bloedend van z'n schotwond de OK wordt binnengebracht "Tell Cuddy to give me Keratine"quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:43 schreef Joer_ het volgende:
Oke oke, niet weer, maar ze gaan die techniek dus wel gebruiken toch ?
Maak daar ketamine vanquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
House zegt toch aan het eind als hij bloedend van z'n schotwond de OK wordt binnengebracht "Tell Cuddy to give me Keratine"
Lekker belangrijk hoe het heetquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:47 schreef einfach_mich het volgende:
[..]
Maak daar ketamine vanStoffen schelen nogal
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat ze House andere karakter trekken gaan geven. De serie is daar omheen gebouwd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:16 schreef wonderer het volgende:
Heheh, ik weet nog hoeveel impact die aflevering op me had vorig jaar...
Denken jullie nou dat ie echt gaat veranderen en hoe vinden jullie dat?
iddquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:47 schreef einfach_mich het volgende:
[..]
Maak daar ketamine vanStoffen schelen nogal
Dat dus.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:33 schreef Xcalibur het volgende:
ik mag hopen dat ie niet veranderd....
ja, 1 aflevering is misschien wel leuk, maar als je House verandert verpest je de hele serie...
50% kans dat de pijn terug komt.. dus ik vermoed van wel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:16 schreef wonderer het volgende:
Heheh, ik weet nog hoeveel impact die aflevering op me had vorig jaar...
Denken jullie nou dat ie echt gaat veranderen en hoe vinden jullie dat?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Zag ik trouwens Cuddy niet in alleen in d'r B&H in de pilot voor volgende week?
Ja, maar dat was tijdens zijn hallucinatie he. Daarin had Cuddy tijdens de operatie ook wat dingen gedaan met zijn hersenen. Dat wil dus niet zeggen dat ze dat in werkelijkheid ook zal doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:31 schreef avotar het volgende:
[..]
50% kans dat de pijn terug komt.. dus ik vermoed van wel.
hahaha ja die was goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
idd![]()
Magoed een vette aflevering.. vooral toen ie foreman, chase en cameron na ging doen hahaha![]()
kloptquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat dus.
Zag ik trouwens Cuddy niet in alleen in d'r B&H in de pilot voor volgende week?
spijtig, maar hij valt vast ergens anders te vindenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:mn dvd recorder heeft dienst geweigerd
Ik heb seizoen 2 vrijdag gekochtquote:Op zondag 17 juni 2007 12:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
spijtig, maar hij valt vast ergens anders te vinden![]()
ja klopt, d'r zijn er meer die dat niet weten vanwege z'n Amerikaanse accentquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:34 schreef Miss_B het volgende:
Ik wist trouwens niet eens dat Hugh Laurie Brits is. Leuk om te weten
haha o ja dat stukje was cool.. waarom ging hij nou niet verderquote:Op zondag 17 juni 2007 15:22 schreef winterapfel het volgende:
Cameron onder de Robot
sick mind, die House![]()
jammer hequote:Op zondag 17 juni 2007 16:54 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha o ja dat stukje was cool.. waarom ging hij nou niet verder![]()
Cool dat wist ik niet.. Ik ga binnenkort maar eens die afleveringen van Blackadder dan eens opzoeken, zag op Youtube wel het stukje waar hij in Friends speeltquote:Op zondag 17 juni 2007 15:19 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
ja klopt, d'r zijn er meer die dat niet weten vanwege z'n Amerikaanse accent
Heb je Blackadder wel eens gezien? Hij is oa die domme prins uit seizoen 3
Yep!quote:Op zondag 17 juni 2007 18:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Als hij zijn stemt verheft hoor je het Britse er ook in terug.
Er is een scene waarin hij door een vent in zijn ballen wordt getrapt. Hij wil het hart dan hebben van zijn net gestorven vrouw. Volgens mij aflevering: Sex Killsquote:Op maandag 18 juni 2007 19:57 schreef Beeselcity het volgende:
Misschien een beetje off-topic, maar ik dacht dat ik hier misschien de meeste hulp zou kunnen verwachten:
Voor de afstudeerpresentatie van een vriendin ben ik op zoek naar een filmpje van een arts die aangevallen wordt door een patiënt. Nou, waar dacht ik als eerste aan: House!
Ik ken de aflevering No Reason (afgelopen week in NL uitgezonden), maar daar vind ik niet helemaal perfect duidelijk dat House een arts is. Op youtube is een filmpje te vinden met allemaal House-attacks (http://www.youtube.com/watch?v=Dka793GfQLQ) maar ik kan niet goed achterhalen welke afleveringen dit ook alweer zijn.
Heeft er iemand hier een briljant idee? Welke scene zou hier leuk bij passen?
(het wordt de opening/aandachttrekker van de presentatie over patient-arts-relaties, dus een halve minuut House lijkt me perfect)
(mijn, en ook die van mijn vriendin, dank is groot)
even de comments doorlezen op you tubequote:Op maandag 18 juni 2007 19:57 schreef Beeselcity het volgende:
Misschien een beetje off-topic, maar ik dacht dat ik hier misschien de meeste hulp zou kunnen verwachten:
Voor de afstudeerpresentatie van een vriendin ben ik op zoek naar een filmpje van een arts die aangevallen wordt door een patiënt. Nou, waar dacht ik als eerste aan: House!
Ik ken de aflevering No Reason (afgelopen week in NL uitgezonden), maar daar vind ik niet helemaal perfect duidelijk dat House een arts is. Op youtube is een filmpje te vinden met allemaal House-attacks (http://www.youtube.com/watch?v=Dka793GfQLQ) maar ik kan niet goed achterhalen welke afleveringen dit ook alweer zijn.
Heeft er iemand hier een briljant idee? Welke scene zou hier leuk bij passen?
(het wordt de opening/aandachttrekker van de presentatie over patient-arts-relaties, dus een halve minuut House lijkt me perfect)
(mijn, en ook die van mijn vriendin, dank is groot)
quote:what is the episode where house gets hit by the man at around 00.10?
(Reply) (Spam)
stephantom (1 month ago) Marked as spam
"Hunting" second season
quote:HBK316 (1 month ago) Marked as spam
Which episode is :18 from? Its bugging the crap outta me! LoL
(Reply) (Spam)
"Detox." Season 1.![]()
quote:Hey great video, poor house. what episode is :30 from?
(Reply) (Spam)
"Spin" - Season 2.![]()
quote:what's the name of the episode where he gets a hit in the balls?? XD
(Reply) (Spam)
stephantom (3 months ago) Marked as spam
"Sex Kills"
at 00:49---- wat episode is it were house got kneed?! thx
(Reply) (Spam)
stephantom (9 months ago) Marked as spam
It was "Sex Kills" from Season Two.
kom maar op met die dankquote:what episode is it when all the people are staring at him like he's crazy? around 1:53? that guy's hair is wild o.o
(Reply) (Spam)
stephantom (3 months ago) Marked as spam
Heh, I believe you mean "Safe" from season 2.
Sick?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:22 schreef winterapfel het volgende:
Cameron onder de Robot
sick mind, die House![]()
Er zijn mensen die niet op vakantie gaan ja..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
WTF? Gaan ze gewoon door met seizoen 3?
Handig weer, als niemand kijkt in de komende 2 vakantie maanden..
Maar goed, de laatste aflevering van seizoen 2 was ook wel een roteinde om mee te eindigen..
Seizoen 3 vond ik ook veruit het sterkste...quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:17 schreef avotar het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet op vakantie gaan ja..![]()
en die hebben gewoon verse House afleveringen![]()
aai.. dat wordt dan Heroes kijken.. House staat toch automatisch ingeprogrammeerdquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft de Nederlandse tv eindelijk 2 fatsoenlijke Amerikaanse series in uit te zenden (Heroes vanaf vanavond & House), doen ze het tegeljik.
Kwam er net achter dat zondagavond de herhaling van Heroes isquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:22 schreef PieterBas het volgende:
aai.. dat wordt dan Heroes kijken.. House staat toch automatisch ingeprogrammeerd![]()
waar en hoe laatquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kwam er net achter dat zondagavond de herhaling van Heroes is.
Geen idee, heb de info uit het nieuwe NL Heroes topic. staan geen detailsquote:
Klinkt goed.. ik ga in ieder geval zeker weer kijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 21 juni, vanaf 20.30 uur
20.30 uur: Maternity (seizoen 1, aflevering 4)
Wanneer er een dodelijk virus heerst in het ziekenhuis dat al enkele baby’s het leven heeft gekost, moet het team van House drastische beslissingen nemen om te voorkomen dat er meer slachtoffers vallen.
21.25 uur: Meaning (seizoen 3, aflevering 1)
Terwijl House herstellende is van zijn schotwonden, werkt hij aan twee zaken tegelijkertijd: een verlamde man die met zijn rolstoel in het zwembad is gereden en een vrouw die plotseling verlamd raakte na een yoga sessie.
Die reclames halen je echt gigantisch uit de sfeerquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:04 schreef coltje87 het volgende:
Ik vind die baby's steeds wel erg nep. Ben wel benieuwd wat het nu is.
Je hebt wel iets begrepen van de aflevering van vorige week?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:52 schreef Bibikuif22 het volgende:
Ik heb helemaal gemist hoe zijn been nou weer goed is gekomen.
Jawel maar heb vanaf de laatste reclame niet gekeken en kwam er pas weer bij dat hij die buik opensneed... Weet het, was nietecht een afl. om ertussenuit te gaan maar man wilde nieuwe auto showenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt wel iets begrepen van de aflevering van vorige week?
Ja, en het halve ziekenhuis staat hem aan te gapen maar toch gaan ze het geheim proberen te houden voor Housequote:Op donderdag 21 juni 2007 22:21 schreef Bibikuif22 het volgende:
Best ongeloofwaardig dat die man opstaat.. Alsof je spieren niet als pap zijn na 8 jaar zitten :S
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, en het halve ziekenhuis staat hem aan te gapen maar toch gaan ze het geheim proberen te houden voor House.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:27 schreef Xcalibur het volgende:
die scene met Cuddy in z'n ondergoed ging anders dan ik verwacht had
De dader was ontsnapt werd vandaag gezegd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
En de ware reden van het neerschieten dan?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
En nu allemaal het laatste kwartier Grease kijken.
ja dat was echt te gaarquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:52 schreef fratsman het volgende:
Die wegren-scene bij Cameron!Het was verdomme net Looney Tunes!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |