quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:36 schreef mosterman het volgende:
Ik vind het stom dat ze 2 afleveringen achter elkaar doen, ik kijk die 2de nooit. Dan raak je in de wirrie warrie, omdat je ze dan door elkaar haalt.![]()
Nou...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou het maar bij de donald duck houden. Dat is misschien nèt te behappen voor je.
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:26 schreef mosterman het volgende:
[..]
Nou...
Het is toch niet leuk om 2 keer zoon aflevering te zien?
Dat meen je toch niet serieus he?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:36 schreef mosterman het volgende:
Ik vind het stom dat ze 2 afleveringen achter elkaar doen, ik kijk die 2de nooit. Dan raak je in de wirrie warrie, omdat je ze dan door elkaar haalt.![]()
Hmm dus tijdens een paar diepe hallucinaties kon hij zich terughalen naar een minder diepe hallucinatiequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:27 schreef Curiosity het volgende:
Het hele verhaal dat je zag was niet echt, hij werd in het begin neergeschoten en aan het eind pas binnengebracht, daar tussen in waren dus allemaal hallucinaties en een heldere kijk op zichzelf.
eh nee, het was allemaal een hallucinatiequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hmm dus tijdens een paar diepe hallucinaties kon hij zich terughalen naar een minder diepe hallucinatie. Beetje vaag aangezien hij zich meerdere keren "uit" de hallucinatie haalt.
hoezo wéér?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:41 schreef Joer_ het volgende:
Maar volgens het voorstukje kan ie wel weer rennen. Gebruiken ze dan weer die Duitse techniek?
House zegt toch aan het eind als hij bloedend van z'n schotwond de OK wordt binnengebracht "Tell Cuddy to give me Keratine"quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:43 schreef Joer_ het volgende:
Oke oke, niet weer, maar ze gaan die techniek dus wel gebruiken toch ?
Maak daar ketamine vanquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
House zegt toch aan het eind als hij bloedend van z'n schotwond de OK wordt binnengebracht "Tell Cuddy to give me Keratine"
Lekker belangrijk hoe het heetquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:47 schreef einfach_mich het volgende:
[..]
Maak daar ketamine vanStoffen schelen nogal
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen dat ze House andere karakter trekken gaan geven. De serie is daar omheen gebouwd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:16 schreef wonderer het volgende:
Heheh, ik weet nog hoeveel impact die aflevering op me had vorig jaar...
Denken jullie nou dat ie echt gaat veranderen en hoe vinden jullie dat?
iddquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:47 schreef einfach_mich het volgende:
[..]
Maak daar ketamine vanStoffen schelen nogal
Dat dus.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:33 schreef Xcalibur het volgende:
ik mag hopen dat ie niet veranderd....
ja, 1 aflevering is misschien wel leuk, maar als je House verandert verpest je de hele serie...
50% kans dat de pijn terug komt.. dus ik vermoed van wel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:16 schreef wonderer het volgende:
Heheh, ik weet nog hoeveel impact die aflevering op me had vorig jaar...
Denken jullie nou dat ie echt gaat veranderen en hoe vinden jullie dat?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Zag ik trouwens Cuddy niet in alleen in d'r B&H in de pilot voor volgende week?
Ja, maar dat was tijdens zijn hallucinatie he. Daarin had Cuddy tijdens de operatie ook wat dingen gedaan met zijn hersenen. Dat wil dus niet zeggen dat ze dat in werkelijkheid ook zal doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:31 schreef avotar het volgende:
[..]
50% kans dat de pijn terug komt.. dus ik vermoed van wel.
hahaha ja die was goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
idd![]()
Magoed een vette aflevering.. vooral toen ie foreman, chase en cameron na ging doen hahaha![]()
kloptquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat dus.
Zag ik trouwens Cuddy niet in alleen in d'r B&H in de pilot voor volgende week?
spijtig, maar hij valt vast ergens anders te vindenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:mn dvd recorder heeft dienst geweigerd
Ik heb seizoen 2 vrijdag gekochtquote:Op zondag 17 juni 2007 12:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
spijtig, maar hij valt vast ergens anders te vinden![]()
ja klopt, d'r zijn er meer die dat niet weten vanwege z'n Amerikaanse accentquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:34 schreef Miss_B het volgende:
Ik wist trouwens niet eens dat Hugh Laurie Brits is. Leuk om te weten
haha o ja dat stukje was cool.. waarom ging hij nou niet verderquote:Op zondag 17 juni 2007 15:22 schreef winterapfel het volgende:
Cameron onder de Robot
sick mind, die House![]()
jammer hequote:Op zondag 17 juni 2007 16:54 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha o ja dat stukje was cool.. waarom ging hij nou niet verder![]()
Cool dat wist ik niet.. Ik ga binnenkort maar eens die afleveringen van Blackadder dan eens opzoeken, zag op Youtube wel het stukje waar hij in Friends speeltquote:Op zondag 17 juni 2007 15:19 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
ja klopt, d'r zijn er meer die dat niet weten vanwege z'n Amerikaanse accent
Heb je Blackadder wel eens gezien? Hij is oa die domme prins uit seizoen 3
Yep!quote:Op zondag 17 juni 2007 18:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Als hij zijn stemt verheft hoor je het Britse er ook in terug.
Er is een scene waarin hij door een vent in zijn ballen wordt getrapt. Hij wil het hart dan hebben van zijn net gestorven vrouw. Volgens mij aflevering: Sex Killsquote:Op maandag 18 juni 2007 19:57 schreef Beeselcity het volgende:
Misschien een beetje off-topic, maar ik dacht dat ik hier misschien de meeste hulp zou kunnen verwachten:
Voor de afstudeerpresentatie van een vriendin ben ik op zoek naar een filmpje van een arts die aangevallen wordt door een patiënt. Nou, waar dacht ik als eerste aan: House!
Ik ken de aflevering No Reason (afgelopen week in NL uitgezonden), maar daar vind ik niet helemaal perfect duidelijk dat House een arts is. Op youtube is een filmpje te vinden met allemaal House-attacks (http://www.youtube.com/watch?v=Dka793GfQLQ) maar ik kan niet goed achterhalen welke afleveringen dit ook alweer zijn.
Heeft er iemand hier een briljant idee? Welke scene zou hier leuk bij passen?
(het wordt de opening/aandachttrekker van de presentatie over patient-arts-relaties, dus een halve minuut House lijkt me perfect)
(mijn, en ook die van mijn vriendin, dank is groot)
even de comments doorlezen op you tubequote:Op maandag 18 juni 2007 19:57 schreef Beeselcity het volgende:
Misschien een beetje off-topic, maar ik dacht dat ik hier misschien de meeste hulp zou kunnen verwachten:
Voor de afstudeerpresentatie van een vriendin ben ik op zoek naar een filmpje van een arts die aangevallen wordt door een patiënt. Nou, waar dacht ik als eerste aan: House!
Ik ken de aflevering No Reason (afgelopen week in NL uitgezonden), maar daar vind ik niet helemaal perfect duidelijk dat House een arts is. Op youtube is een filmpje te vinden met allemaal House-attacks (http://www.youtube.com/watch?v=Dka793GfQLQ) maar ik kan niet goed achterhalen welke afleveringen dit ook alweer zijn.
Heeft er iemand hier een briljant idee? Welke scene zou hier leuk bij passen?
(het wordt de opening/aandachttrekker van de presentatie over patient-arts-relaties, dus een halve minuut House lijkt me perfect)
(mijn, en ook die van mijn vriendin, dank is groot)
quote:what is the episode where house gets hit by the man at around 00.10?
(Reply) (Spam)
stephantom (1 month ago) Marked as spam
"Hunting" second season
quote:HBK316 (1 month ago) Marked as spam
Which episode is :18 from? Its bugging the crap outta me! LoL
(Reply) (Spam)
"Detox." Season 1.![]()
quote:Hey great video, poor house. what episode is :30 from?
(Reply) (Spam)
"Spin" - Season 2.![]()
quote:what's the name of the episode where he gets a hit in the balls?? XD
(Reply) (Spam)
stephantom (3 months ago) Marked as spam
"Sex Kills"
at 00:49---- wat episode is it were house got kneed?! thx
(Reply) (Spam)
stephantom (9 months ago) Marked as spam
It was "Sex Kills" from Season Two.
kom maar op met die dankquote:what episode is it when all the people are staring at him like he's crazy? around 1:53? that guy's hair is wild o.o
(Reply) (Spam)
stephantom (3 months ago) Marked as spam
Heh, I believe you mean "Safe" from season 2.
Sick?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:22 schreef winterapfel het volgende:
Cameron onder de Robot
sick mind, die House![]()
Er zijn mensen die niet op vakantie gaan ja..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
WTF? Gaan ze gewoon door met seizoen 3?
Handig weer, als niemand kijkt in de komende 2 vakantie maanden..
Maar goed, de laatste aflevering van seizoen 2 was ook wel een roteinde om mee te eindigen..
Seizoen 3 vond ik ook veruit het sterkste...quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:17 schreef avotar het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet op vakantie gaan ja..![]()
en die hebben gewoon verse House afleveringen![]()
aai.. dat wordt dan Heroes kijken.. House staat toch automatisch ingeprogrammeerdquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft de Nederlandse tv eindelijk 2 fatsoenlijke Amerikaanse series in uit te zenden (Heroes vanaf vanavond & House), doen ze het tegeljik.
Kwam er net achter dat zondagavond de herhaling van Heroes isquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:22 schreef PieterBas het volgende:
aai.. dat wordt dan Heroes kijken.. House staat toch automatisch ingeprogrammeerd![]()
waar en hoe laatquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kwam er net achter dat zondagavond de herhaling van Heroes is.
Geen idee, heb de info uit het nieuwe NL Heroes topic. staan geen detailsquote:
Klinkt goed.. ik ga in ieder geval zeker weer kijkenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 21 juni, vanaf 20.30 uur
20.30 uur: Maternity (seizoen 1, aflevering 4)
Wanneer er een dodelijk virus heerst in het ziekenhuis dat al enkele baby’s het leven heeft gekost, moet het team van House drastische beslissingen nemen om te voorkomen dat er meer slachtoffers vallen.
21.25 uur: Meaning (seizoen 3, aflevering 1)
Terwijl House herstellende is van zijn schotwonden, werkt hij aan twee zaken tegelijkertijd: een verlamde man die met zijn rolstoel in het zwembad is gereden en een vrouw die plotseling verlamd raakte na een yoga sessie.
Die reclames halen je echt gigantisch uit de sfeerquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:04 schreef coltje87 het volgende:
Ik vind die baby's steeds wel erg nep. Ben wel benieuwd wat het nu is.
Je hebt wel iets begrepen van de aflevering van vorige week?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:52 schreef Bibikuif22 het volgende:
Ik heb helemaal gemist hoe zijn been nou weer goed is gekomen.
Jawel maar heb vanaf de laatste reclame niet gekeken en kwam er pas weer bij dat hij die buik opensneed... Weet het, was nietecht een afl. om ertussenuit te gaan maar man wilde nieuwe auto showenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt wel iets begrepen van de aflevering van vorige week?
Ja, en het halve ziekenhuis staat hem aan te gapen maar toch gaan ze het geheim proberen te houden voor Housequote:Op donderdag 21 juni 2007 22:21 schreef Bibikuif22 het volgende:
Best ongeloofwaardig dat die man opstaat.. Alsof je spieren niet als pap zijn na 8 jaar zitten :S
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, en het halve ziekenhuis staat hem aan te gapen maar toch gaan ze het geheim proberen te houden voor House.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:27 schreef Xcalibur het volgende:
die scene met Cuddy in z'n ondergoed ging anders dan ik verwacht had
De dader was ontsnapt werd vandaag gezegd.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
En de ware reden van het neerschieten dan?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
En nu allemaal het laatste kwartier Grease kijken.
ja dat was echt te gaarquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:52 schreef fratsman het volgende:
Die wegren-scene bij Cameron!Het was verdomme net Looney Tunes!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |