Vooral dat laatstequote:Op zaterdag 14 april 2007 00:41 schreef Xcalibur het volgende:
ah, een nieuw deel
die lach van House stond ik ook even van te kijken idd... het is dat m'n vriendin d'r op reageerde, anders dacht ik dat ik het zelf bedacht had...
Gail/Amy/whatever zag er echt uit als 15 ofzo, terwijl ze een jaar ouder is dan ik... bizar
Wel lekker ding trouwens
quote:Op zondag 15 april 2007 17:06 schreef avotar het volgende:
hey .. een nieuwe..
Sneaky hoorquote:Op zondag 15 april 2007 23:19 schreef AnnaStesia het volgende:
Weer gevonden (TVP dus)
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag, 20.30 uur SBS6
Clueless
House gelooft dat een vrouw haar man probeert te vermoorden. Hij gaat op zoek naar bewijs om zijn verdenkingen kracht bij te zetten. Wilson trekt in bij House na de scheiding van zijn vrouw. Hij komt er achter dat Wilson een fantastische kok is.
Daarin klinkt de suggestie dat House onbedoeld bot is, maar dat lijkt me niet het geval. De heer House is de personificatie van lompheid. En dat weet hij niet alleen, hij doet er zelfs zn best op.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:45 schreef winterapfel het volgende:
[..]
uhuh
dattie iets koopt voor d'r.. maar niet door heeft hoe bot dat is of zo![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 19 april 2007 23:54 schreef Argento het volgende:
[..]
Daarin klinkt de suggestie dat House onbedoeld bot is, maar dat lijkt me niet het geval. De heer House is de personificatie van lompheid. En dat weet hij niet alleen, hij doet er zelfs zn best op.
dat klopt ook wel weer.... toch hoop ik dat die 100 euro nog een keer terug komtquote:Op donderdag 19 april 2007 23:54 schreef Argento het volgende:
[..]
Daarin klinkt de suggestie dat House onbedoeld bot is, maar dat lijkt me niet het geval. De heer House is de personificatie van lompheid. En dat weet hij niet alleen, hij doet er zelfs zn best op.
Was een weddenschap tussen House en Cameronquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:07 schreef AnnaStesia het volgende:
Wat was er nu met die 100 dollar?
Ik kreeg visite dus heb het maar met een half oog kunnen zien![]()
Seizoen 2, aflevering 16quote:Op donderdag 26 april 2007 10:24 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
welke aflevering is dat ...? seizoen 2 deel hoeveel?
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 26 april 2007 15:53 schreef wonderer het volgende:
Huh, volgens MyAT had dit topic zeven pagina's en een slotje, ik dacht nog, wat, nou al?! Maar het is dus helemaal niet zo
Dat was zeker lachwekkendquote:Op donderdag 26 april 2007 22:27 schreef AnnaStesia het volgende:
Was een erg goede aflevering,ik moest echt hardop lachen af en toe,vooral toen House viel![]()
Grolschquote:Op donderdag 26 april 2007 22:12 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
House is weer goed bezig....
There is a reason they call it a white board
En House drinkt Grolsh![]()
Die was goed!quote:Op donderdag 26 april 2007 22:27 schreef AnnaStesia het volgende:
Was een erg goede aflevering,ik moest echt hardop lachen af en toe,vooral toen House viel![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Die oneliner van Cameron dan!
"Too bad you don't have to give a sample, or we would be done by now"
Maar met een zwarte stift mocht hij wel op het bord schrijvenquote:Op donderdag 26 april 2007 22:12 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
House is weer goed bezig....
There is a reason they call it a white board
En House drinkt Grolsh![]()
Haha zo zei hij het toch ook.. the BLACK pen.. hahaquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:39 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Maar met een zwarte stift mocht hij wel op het bord schrijven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |