Je hebt Mohammed B en dit is Ali Aquote:Op zondag 17 mei 2009 22:40 schreef YoshiBignose het volgende:
Grote gamble zeg op mohammed ali. Direct A dus ik dacht gratis geld, maar opeens zegt ze dat het een boxer was. Volgens mij was die ander omgekocht, die bleef volhouden dat zie je bijna nooit haha.
Ze hadden ADHD 'Alle Dagen Heel Druk'quote:Op zondag 17 mei 2009 23:57 schreef marcel-o het volgende:
komen die chicks serieus onder een steen vandaan?![]()
ben ik ff blij met mn HBO studente
die perzische waren wel lekker(maar niet snugger
)
wel geinig programma![]()
Je hebt er zeker veel van geleerd..quote:Op maandag 18 mei 2009 17:04 schreef lies1958 het volgende:
Vond het weer leuk gister om naar te kijken.
Ik vind ze eerder wereldvreemd dan dom.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ok dan is het echt, maar dan zijn het wel hele domme wijven zeg! Met een iq van een borrelnoot
Zal het niet meer doen maar ik lig steeds zo in een deukquote:
Alleen Israel ligt als deelnemer niet helemaal in Europa. Maar los daarvan, heb ik het nu wel gezien met dit programma. Geeft mij een beetje een Jensen gevoel, heb je na een paar keer ook wel gezien, als Herman er weer isquote:Op maandag 25 mei 2009 09:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Tja, maar volgens mij zijn er meerdere niet-Europese landen die gewoon mee doen met het EK.
Jij gelooft serieus niet dat er echt zulke domme mensen bestaan?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:02 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Jij gelooft serieus dat het niet gespeeld is?
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:07 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jij gelooft serieus niet dat er echt zulke domme mensen bestaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live out of your imagination, not your history.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |