vind em niet denderend, 3 en 5 zijn gewoon kut en de rest gaat wel, 2 is wel tofquote:Op donderdag 8 april 2010 23:30 schreef Pino112 het volgende:
Operation DJ Sandstorm 09-04-2010:
1. Mighty Dub Cats - Magic Carpet Ride
2. Roger Sanchez - Turn On The Music
3. Missy Elliot - 4 My People
4. Tomcraft - Loneliness
5. Carolina Liar - I'm Not Over
nooit zo'n sticker man geweest. Heb nog wel ergens 'Stop zure regen' stickers liggen.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb stickers van Snor, de F1 GP van Zandvoort in '79 en de Berenboot. Echt wel dat ik win!
Zandstorm maakt er sowieso wel een goede mix van, hoe kut de nummers ook zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 23:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vind em niet denderend, 3 en 5 zijn gewoon kut en de rest gaat wel, 2 is wel tof
Die heb ik ookquote:Op donderdag 8 april 2010 23:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
nooit zo'n sticker man geweest. Heb nog wel ergens 'Stop zure regen' stickers liggen.
En kaartjes voor Ajax-Torino (1992, tweede finalewedstrijd) en Ajax-Milan (CL finale 95), telt dat? En een kaart voor Bruce in De Kuip in 1988.
daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 8 april 2010 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zandstorm maakt er sowieso wel een goede mix van, hoe kut de nummers ook zijn
Ajax kaartjes tellen altijdquote:Op donderdag 8 april 2010 23:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
nooit zo'n sticker man geweest. Heb nog wel ergens 'Stop zure regen' stickers liggen.
En kaartjes voor Ajax-Torino (1992, tweede finalewedstrijd) en Ajax-Milan (CL finale 95), telt dat? En een kaart voor Bruce in De Kuip in 1988.
In 1992 kon mijn zusje niet mee naar de UEFA cup finale tegen Torino. Heb haar toen wel beloofd dat als Ajax weer een Europeese finale zou halen ze dan wel mee zou kunnen. Had niet gedacht dat Ajax die CL finale zou gaan halen, en ook niet dat mijn zusje dan mee zou kunnen. Dus dat was een prachtige wedstrijd in veel opzichtenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die heb ik ookIngelijst en al aan de muur hangen met bijbehorend sjaaltje en vlaggetje
Dat wordt wel vaker niet gaan nee. Ik zat ook al te wachten op nieuwequote:Op donderdag 8 april 2010 23:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Arg fuck, dit topic staat niet in t tabje radio/tv, dus over t hoofd gezien.
Sorry voor t openen van een verkeerd topic...
quote:
ah, dus dat was et, vroeg me al af waarom je niet doorhad dat ik er allang een geopend hadquote:Op donderdag 8 april 2010 23:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Arg fuck, dit topic staat niet in t tabje radio/tv, dus over t hoofd gezien.
Sorry voor t openen van een verkeerd topic...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |