Blijkbaar kan ik me echt afsluiten voor dingen. Heb die plaat heul niet gehoordquote:
Doe je goedquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:47 schreef Brennel het volgende:
[..]
Blijkbaar kan ik me echt afsluiten voor dingen. Heb die plaat heul niet gehoord![]()
Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:36 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Het is ook maar copy paste...Maar het topic is toch wel deze avond vol
Omdat de NPS schijnbaar een nieuwe site heeft, en die redirect het niet meer doet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:53 schreef BBQSausage het volgende:
Waarom doet http://ekstra-weekend.nl het niet.
Ik heb ooit met een gsmkastje gekloot en in een halve dag voor elkaar gekregen om de smsjes op te slaan in xml op de pc. Volgens mij wordt ook wel wat geld over de balk gegooid maar goed.quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Veel zaken worden extern ingekocht, waaronder dus ook de SMS.
In die reclame waarin ze zit, is het haar van Nikki zelfs oranje. Nóg ergerquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:55 schreef Cee het volgende:
Wat is dat toch met meiden met prima haar die er een halve fles peroxide overheen gooien? Nikki.Ik geef de schuld aan die muts van Krezip, die is ermee begonnen.
Dit heeft wel even wat meer professionaliteit nodig hè?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een gsmkastje gekloot en in een halve dag voor elkaar gekregen om de smsjes op te slaan in xml op de pc. Volgens mij wordt ook wel wat geld over de balk gegooid maar goed.
Ik zou het wel willen doen en neem alles op, maar ik heb geen geschikte hosting met genoeg dataverkeer, dus helaas...quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:56 schreef gerbenp het volgende:
Jammer dat niemand traffic heeft om de afleveringen van ekstra weekend terug te kijken met beeld, zou mooi zijn, Piles deed het altijd, maar is afgekapt nu
zou op twitter eens rondvragen, zullen vast wel mensen wel wat voor willen vrijgeven :xquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen doen en neem alles op, maar ik heb geen geschikte hosting met genoeg dataverkeer, dus helaas...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |