abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79559918
Sluit zich aan bij bovenstaande...

Beetje rare twist...
  donderdag 25 maart 2010 @ 09:56:07 #102
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_79560054
er met de haren bijgesleept
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_79561789
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 09:19 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

mee eens. Vooral dat ze die 2 sukkels allang zelf had kunnen afmaken als er toevallig op die dag iets belangrijks te gebeuren staat en je blijkbaar toch al meer op je kerfstok hebt
pi_79570562
Wel apart dat Jack en co ongeveer drie kwartier aan het vechten waren en dat niemand in de buurt merkte dat daar de derde wereldoorlog uitgevochten werd. Hadden ze nog geluk dat de terroristen niet een stuk of acht granaten hun kant op mikte. Slechtste seizoen ooit, met de slechtste mol ooit IMO.
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:45:59 #105
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_79570864
als dit zo doorgaat is dit seizoen de nagel in de doodskist
[..]
pi_79571110
En toch blijven we allemaal kijken.
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:55:35 #107
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_79571123
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:55 schreef Sloggi het volgende:
En toch blijven we allemaal kijken.
ja we willen wel weten hoe het afloopt
[..]
pi_79571301
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef Ereinion het volgende:
Oh ja, hoeveel magazijnen liggen er in zo'n CTU wagen Jack was in een vuurgevecht dat letterlijk drie kwartier duurde.
Grappig dat je het vuurgevecht vanuit CTU's positie ziet.
Jack zat met 3 andere in een auto met extra munitie, het zou me dan ook niet verbazen als ze zeker 30 magazijnen tot hun beschikking hadden.

De terroristen stonden allemaal verspreidt en waren niet echt voorbereidt op zo'n vuurgevecht, het is dan ook logisch en praktischer dat ze allemaal maar ongeveer 3 of 4 extra magazijnen bij hun hadden.

Daarnaast vraag ik af wat je als actrice wel niet moet denken, als je op het ene moment een onderdanig en huilerig persoon moet spelen voor iemand uit je verleden, en later nadat je iemand hebt vermoord, de koele kikker bent die nu voor terroristen werkt.

Het blijft zwak wat de makers er dit seizoen van hebben gemaakt.

Waarschijnlijk hebben de makers na negatieve feedback over Dana's karakter er een nog erger gedrocht van gemaakt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Silencer op 25-03-2010 15:25:17 ]
pi_79571407
En welke anti terrorist eenheid rekruteert nou mensen die het gelijk in hun broek doen als er op ze geschoten word, helemaal al als ze net als een half uur beschoten zijn met minder dekking.

Kleine dingetjes die vorige seizoenen toch net even beter waren...jammer.
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:47 schreef Johnny Blaze het volgende:

[..]

Ach in welke actie-serie en film wordt er wel raak geschoten.
Een actie serie genaamd '24'.
pi_79571491
De beste actie scene blijft voor mij het vuurgevecht nadat Jack is neergestort met het vliegtuig (seizoen 2).

[ Bericht 6% gewijzigd door Mr.Silencer op 25-03-2010 15:14:50 ]
pi_79571806
De terroristen hadden de EMP countdown trouwens ook goed getimed.
En ik dacht dat het verkeer in Manhattan een verschrikking was.
pi_79573744
Het kan zijn dat ze een tracking device in de auto hadden, en dat ze van een afstand de bom activeerden toen de auto de tunnel in reed. Blijft natuurlijk wel de vraag waarom alle bommen in 24 een timer hebben (eerder ook al die fail safe op dat explosieve vest). Wel sportief natuurlijk van die terroristen, dat ze de good guys de kans willen geven om nog weg te rennen.
pi_79575771
Wat me ook opvalt is wat voor wapens de terroristen hebben. In eerdere seizoen met Arabische terroristen, hadden ze altijd een AK-47. Nu lopen die terroristen allemaal rond met M4's, die ook nog eens allemaal dik gemod zijn met holografische richtpunten en dat soort spul. Beetje duur in verhouding met de AK.
pi_79576695
Ik denk trouwens dat ik dit seizoen niet op DVD ga kopen
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_79576960
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 17:18 schreef wolfrolf het volgende:
Ik denk trouwens dat ik dit seizoen niet op DVD ga kopen
Hmm, die dvd-boxen kosten toch geen reet als je hem uit de VS haal of Engeland. ¤30 Euro ofzo omgerekend.
pi_79577194
Ja, maar het moet IMO ook een goed seizoen zijn om er full price voor te gaan. Ik heb seiz. 1 tot 7 in PAL trouwens dus ik ga niet uit Amerika importeren

Andersom met Lost, die heb ik allemaal in R1

Ik denk dat ik nog wel tot aanschaf over ga tegen de tijd dat dit seizoen dik afgeprijsd is.
pi_79580895
Hmm, zo slecht vond ik het seizoen niet eens eigenlijk. Twee afleveringen geleden was de sterkste van het seizoen, alleen deze laatste was dramatisch vanwege het einde. Alsof ze elke keer een mol in het midden moeten hebben.
pi_79585318
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:17 schreef Zocalo het volgende:
Hmm, zo slecht vond ik het seizoen niet eens eigenlijk. Twee afleveringen geleden was de sterkste van het seizoen, alleen deze laatste was dramatisch vanwege het einde. Alsof ze elke keer een mol in het midden moeten hebben.
Ik vind een molplot in een seizoen best prima, zolang het maar subtiel erin is geschreven zoals dat vorig jaar was gedaan met die gast bij FBI.
pi_79592783
Eigenlijk vond ik de afgelopen twee afleveringen een stuk beter dan het dodelijk saaie vorige seizoen bij elkaar, dus snap het gezeur hier niet zo. Over realisme moet je sowieso niet gaan klagen bij 24.

Dat Dana ineens een mol blijkt is inderdaad wat over the top.
Amen.
pi_79592852
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:53 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik vind een molplot in een seizoen best prima, zolang het maar subtiel erin is geschreven zoals dat vorig jaar was gedaan met die gast bij FBI.
Lul niet man. Dat zag je ook al vanaf het begin aankomen. Die dude deed trouwens niet eens moeite om het te verbergen.
Amen.
pi_79598442
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:53 schreef Jivis het volgende:

[..]

Lul niet man. Dat zag je ook al vanaf het begin aankomen. Die dude deed trouwens niet eens moeite om het te verbergen.
Dat deed hij ook zeker niet, maar dat zeg ik ook niet. Zijn character was vanaf het begin geschreven om mol te zijn.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:55:31 #122
133369 Jivis
Critikut
pi_79601190
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:33 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Dat deed hij ook zeker niet, maar dat zeg ik ook niet. Zijn character was vanaf het begin geschreven om mol te zijn.
En dus voorspelbaar. Da's weer een ander uiterste. Van mij had het dit seizoen wel zonder mol in CTU gemogen.
Amen.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 11:25:46 #123
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_79602423
die dude van vorig seizoen was toch Billy Walsh
  vrijdag 26 maart 2010 @ 12:11:54 #124
133369 Jivis
Critikut
pi_79604265
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 11:25 schreef planethugo het volgende:
die dude van vorig seizoen was toch Billy Walsh
Ja .
Amen.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 17:39:54 #125
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_79616653
24 S08E12 was heel sterk.

13 is wel weer voorspelbaar.
Mooie shoot out dat dan weer wel

met die kut mol

[ Bericht 11% gewijzigd door jorienvdherik op 26-03-2010 17:47:35 ]
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:37:31 #126
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79629622
Jorien.

WTF momentje met Dana en die 'parol officer'.

Ach, leuk vermaak zo op de vrijdagavond.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_79632237
Tja, Dana de mol.. Vermoeiende plot, zeker na een sterke aflevering als vorige week. Wat moeten we er toch mee, het is zo zonde.
pi_79633061
“24” Canceled

Ik ging er in eerste instantie al vanuit dat ze hierna gingen stoppen, maar nu houdt FOX het voor gezien vanwege de hoge productiekosten.
Ik hoorde dat NBC overwoog om 24 over te nemen, of het ook serieus is is een tweede.

[ Bericht 14% gewijzigd door Mr.Silencer op 27-03-2010 01:30:48 ]
pi_79633133
Ach, what is new? Het zat er toch al heel lang aan te komen dat dit het laatste seizoen zou zijn?
pi_79633451
Nu wachten op de 2 uur durende thriller waar Jack een nucleaire dreiging en een CTU mol in een moordend tempo moet uitschakelen.
pi_79633464
Jammer. Nu maar hopen dat het nog op tijd is voor de schrijvers om de serie nog een fatsoenlijk einde te geven.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
  zaterdag 27 maart 2010 @ 00:40:12 #132
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_79633506
RIP 24.
2000 light years from home
pi_79633527
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 00:38 schreef Myers het volgende:
Jammer. Nu maar hopen dat het nog op tijd is voor de schrijvers om de serie nog een fatsoenlijk einde te geven.
Nope, ze zijn al bijna klaar met filmen dacht ik.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 01:11:50 #134
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_79634210
Al die seizoenseindes van alle seizoenen waren wel goed self contained. Dat van die dude die Ton achterna zat vorig seizoen was dan iets anders, maar wel iets wat totaal niet nodig was.
When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 07:51:55 #135
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_79636508
quote:
'24' to end this season; film version in the works
by Lynette Rice
Categories: Industry News, News, TV Biz

24-KeiferImage Credit: Kelsey McNeal/FoxFox confirmed today that after eight seasons, 24 will air its series finale on May 24. Star Kiefer Sutherland told EW.com that producing a ninth season for another network like NBC was not an option because he and executive producer Howard Gordon were ready to call it quits.

“The writers are producing the equivalent of 12 films a year, which is unheard of, and Howard felt to do a ninth would be potentially damaging,” said Sutherland. “We both felt strongly that there has been a demand and an interest in a 24 film, which would be a two-hour representation of a 24-hour day, so we felt it was time to move in that direction.”

Sutherland promised the series finale would tee up the 24 movie that’s in the works at 20th Century Fox. Billy Ray (State of Play) is writing the screenplay. “We wanted to create a definitive end for Jack Bauer,” explains Sutherland. “Since we do have the intention to make the feature film, it would lead into that and certainly set that up.

“Something we’ve dealt with in the series is how the crisis always has to come to us because we don’t have time to move anywhere in a real time world,” he continued. “In a two-hour (movie) representation of the 24 world, planes, trains, and automobiles all of a sudden become a factor because you are not required to go scene by scene in real time. That’s something I can say I am very excited about.”

As for the actual series finale, Gordon told EW.com that he and Sutherland considered everything from a happy to a tragic ending for Jack Bauer and ended up with episodes that take some risks: “We go to a very definitive, very complex place.”
[..]
pi_79636583
ik kan er mee leven, begin al beetje 24 moe te worden..
  zaterdag 27 maart 2010 @ 08:19:23 #137
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_79636609
ik vind het alleen jammer dat ze met zo'n mager seizoen vertrekken
[..]
  zaterdag 27 maart 2010 @ 09:42:58 #138
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_79637312
Dat gebeurt altijd als een serie gecancelled wordt he.
When all else fails, you always have delusion.
  Moderator zaterdag 27 maart 2010 @ 10:06:05 #139
42184 crew  DaMart
pi_79637648
quote:
BREAKING NEWS - “24: DAY EIGHT” WILL BE THE AWARD-WINNING SERIES’ FINAL SEASON
Yesterday at 5:23pm
Two-Hour Series Finale Airs Monday, May 24, on FOX

In a joint decision made by 24’s star and executive producer Kiefer Sutherland, executive producer and showrunner Howard Gordon, Twentieth Century Fox Television, Imagine Entertainment and Fox Broadcasting Company, it was determined that the acclaimed series will end its remarkable eight-season run. Jack Bauer’s last day on FOX will conclude when the final two hours of “Day Eight” air Monday, May 24 (8:00-10:00 PM ET/PT). As the countdown to the series’ climactic conclusion races on, the final 11 hours will air uninterrupted Mondays (9:00-10:00 PM ET/PT) on FOX.

Multiple award-winning series star Kiefer Sutherland reflected on the show’s run: “This has been the role of a lifetime, and I will never be able to fully express my appreciation to everyone who made it possible. While the end of the series is bittersweet, we always wanted 24 to finish on a high note, so the decision to make the eighth season our last was one we all agreed upon. This feels like the culmination of all our efforts from the writers to the actors to our fantastic crew and everyone at Fox. Looking ahead to the future, Howard Gordon and I are excited about the opportunity to create the feature film version of 24. But when all is said and done, it is the loyal worldwide fan base that made it possible for me to have the experience of playing the role of Jack Bauer, and for that I am eternally grateful.”

Executive producer and showrunner Howard Gordon said, “Kiefer and I have loved every minute of making 24, but we all believe that now is the right time to call it a day. I echo his sentiments of gratitude toward the show’s amazing creative team, as well as the studio and network who have always believed in us and shown us unbelievable support.”

“24 is so much more than just a TV show – it has redefined the drama genre and created one of the most admired action icons in television history,” said Peter Rice, Chairman, Entertainment, Fox Networks Group. Kevin Reilly, President, Entertainment, Fox Broadcasting Company added, “We are extremely proud of this groundbreaking series and will be forever thankful to Kiefer, the producers, the cast and crew for everything they’ve put into 24 over the years. It’s truly been an amazing and unforgettable eight days.”

“We are so grateful to Kiefer and Howard who have really poured their hearts and souls into making this show over the past eight seasons,” commented Gary Newman and Dana Walden, Chairmen, Twentieth Century Fox Television. “To everyone who contributed to this iconic series over its amazing run, we want to extend our heartfelt appreciation for your incredible work.”

Added Imagine Entertainment’s Brian Grazer, “I’m so proud to have been a part of 24, which has become such a cultural phenomenon. And to Kiefer and Howard and everyone who has worked on the show, many thanks.”

Now in its eighth season with Kiefer Sutherland starring as the heroic Jack Bauer, the inventive and suspenseful 24 has been nominated for a total of 68 Emmy Awards, winning for Outstanding Drama Series in 2006. Over the course of seven seasons, Sutherland garnered seven Emmy nominations and one win for Outstanding Lead Actor – Drama Series. While the series gained global recognition, Sutherland’s portrayal of the legendary character penetrated the American psyche like no other dramatic television character to become part of the English lexicon.

Premiering November 6, 2001, 24 employed a pioneering split-screen, fast-paced format with complex interweaving storylines as viewers followed anti-terrorism agent Jack Bauer through 24 pulse-pounding episodes, each covering one hour and presented in real time. Subsequent seasons combined the show’s unique and trend-setting format while delivering compelling new elements and attracting talented actors and guest stars, including the Emmy Award-winning Cherry Jones (President Allison Taylor). The series also currently stars Mary Lynn Rajskub (Chloe O’Brian), Anil Kapoor (Omar Hassan), Annie Wersching (Renee Walker), Katee Sackhoff (Dana Walsh), Mykelti Williamson (Brian Hastings), Freddie Prinze Jr. (Cole Ortiz), Chris Diamantopoulos (Rob Weiss) and John Boyd (Arlo Glass).

The first six seasons were set in Los Angeles, and following the strike-induced delay of Season Seven, “24: Redemption,” a two-hour film bridging Seasons Six and Seven, was set in Africa. Washington, D.C. was the setting for Season Seven, and the final season of 24 finds Jack Bauer thwarting a terrorist attack in New York.

At the conclusion of Season Eight, 24 will have a produced a total of 194 episodes (including “24: Redemption”), making it one of the longest-running action television shows in history.

Tune in Monday, March 29 (9:00-10:00 PM ET/PT) for the next all-new installment of 24 and Monday, April 5 (8:00-10:00 PM ET/PT) for a special two-hour episode.

Created by Joel Surnow and Robert Cochran, 24 is a production of 20th Century Fox Television and Imagine Television in association with Teakwood Lane Productions. Howard Gordon, Evan Katz, David Fury, Manny Coto, Brannon Braga, Brad Turner, Alex Gansa, Kiefer Sutherland and Brian Grazer are executive producers, while Chip Johannessen and Patrick Harbinson serve as co-executive producers. Brad Turner will direct the series finale.

-FOX-
Jammer dat het stopt, maar aan de andere kant: de rek was er ook wel een beetje uit inmiddels. Ben benieuwd naar hoe ze de serie gaan afronden en naar de film die ze waarschijnlijk gaan maken. Dat laatste maakt het in ieder geval vrijwel zeker dat Jack na de laatste minuut nog gewoon rondloopt, tenzij ze een film gaan maken die zich ver voor seizoen 8 afspeelt natuurlijk .
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:12:36 #140
67174 Dos37
Come on Twente
pi_79637746
Mooi het was al klaar na seizoen 3
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_79637824
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:12 schreef Dos37 het volgende:
Mooi het was al klaar na seizoen 3 5
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_79638599
Ik zag het al wel aankomen, maar toch jammer. Nu kunnen ze een mooi slot gaan maken, de laatste 2 afleveringen moeten nog opgenomen worden. Ben benieuwd naar die film. Hopen op een hereniging met Audrey.
pi_79640430
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:06 schreef DaMart het volgende:

[..]

Jammer dat het stopt, maar aan de andere kant: de rek was er ook wel een beetje uit inmiddels. Ben benieuwd naar hoe ze de serie gaan afronden en naar de film die ze waarschijnlijk gaan maken. Dat laatste maakt het in ieder geval vrijwel zeker dat Jack na de laatste minuut nog gewoon rondloopt, tenzij ze een film gaan maken die zich ver voor seizoen 8 afspeelt natuurlijk .
Idem voor mij, geweldige serie, echt de beste die ik heb gezien en ken, maar de rek is er nu wel een beetje uit
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:06:45 #144
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_79641444

Trieste dag dit. Ben benieuwd of er ooit nog een betere actieserie dan 24 uitkomt.

Gelukkig waren de laatste 2 aflevering weer ouderwets geniaal! Eindelijk een goede plotwending met Dana, ik was best verrast
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_79641562
Ik ben best benieuwd hoe alles gaat eindigen, gaat Jack dood? Of gaat het eindigen dat Jack en Renee samen gaan wonen in LA, en in de buurt van Kim?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:21:41 #146
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_79641831
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ben best benieuwd hoe alles gaat eindigen, gaat Jack dood? Of gaat het eindigen dat Jack en Renee samen gaan wonen in LA, en in de buurt van Kim?
En komt Tony Almeida nog terug?
pi_79642331
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:21 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

En komt Tony Almeida nog terug?
Jack beschouwd Tony als een traitor en Tony probeerde hem te vermoorden, dus ik denk niet dat Jack hem graag nog eens wil zien.
pi_79642419
Weinig verrassend dat het voorbij is, de geruchten waren er al maanden en de kijkcijfers vallen tegen, maar het blijft raar dat er zometeen geen 24 meer is. Was toch ieder jaar wel een zekerheidje .
Amen.
pi_79643322
Jack is zeker ook het mikken verleerd
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_79644855
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 14:18 schreef PieterBas het volgende:
Jack is zeker ook het mikken verleerd
Nee, je kan natuurlijk eventjes gister gaan zitten richten, als d'r een paar snipers van uit alle hoeken en hoogtes op je aan 't schieten zijn
pi_79644898
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:41 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Jack beschouwd Tony als een traitor en Tony probeerde hem te vermoorden, dus ik denk niet dat Jack hem graag nog eens wil zien.
Hoe liep het vorig seizoen eigenlijk af met Tony? Ben echt heel dat seizoen vergeten op 1 of andere manier.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 15:37:01 #152
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_79644962
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 15:33 schreef boskameel het volgende:

[..]

Hoe liep het vorig seizoen eigenlijk af met Tony? Ben echt heel dat seizoen vergeten op 1 of andere manier.
Volgens mij is hij opgepakt door Renee..
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_79645058
Volgens mij is 'ie toen gewoon opgepakt.
  Moderator zaterdag 27 maart 2010 @ 15:41:57 #154
9859 crew  Karina
Woman
pi_79645084
Ik had op een of andere manier in mijn hoofd dat Tony dood was. Geen idee waarom.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_79645150
Ik dacht ook dat ie dood was!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 28 maart 2010 @ 10:40:01 #156
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_79664068
Jammer dat het ophoudt, maar dat zat er inderdaad dik in
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 28 maart 2010 @ 11:17:54 #157
133369 Jivis
Critikut
pi_79664585
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 15:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik dacht ook dat ie dood was!
Nee hoor, gewoon gearresteerd. Zit nu weg te rotten in federal prison .
Amen.
pi_79669553
quote:
Op zondag 28 maart 2010 11:17 schreef Jivis het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon gearresteerd. Zit nu weg te rotten in federal prison .
kunnen ze een nieuwe prison break maken met Tony
what you see, is what you get!
pi_79672447
Einde van een tijdperk. 24 heeft het moderne TV-drama landschap behoorlijk beinvloed denk ik zo.

Op naar de laatste 11 afleveringen en de film(s).

Farewell 24, we hardly knew ye!
  zondag 28 maart 2010 @ 19:45:12 #160
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_79678917
quote:
Op zondag 28 maart 2010 16:08 schreef wolfrolf het volgende:
Einde van een tijdperk. 24 heeft het moderne TV-drama landschap behoorlijk beinvloed denk ik zo.

Op naar de laatste 11 afleveringen en de film(s).

Farewell 24, we hardly knew ye!
Ik zal nooit meer een mol in een overheidsinstantie serieus kunnen nemen in welke film of serie dan ook .
pi_79681690
Ja en dat Merkie.

Die grap slaat nergens op maar ik wilde 'em maken. Sue me
pi_79703900
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:23 schreef Myers het volgende:
Niet normaal meer wat een vette aflevering was dit. Verreweg het beste van 24 in de laatste drie jaar.

Kippenvel.

Nou ik had juist het tegenovergestelde. Eén van de minste eps van dit seizoen
  maandag 29 maart 2010 @ 14:15:20 #163
206322 Seam
Pillz-E
pi_79705786
En toch begon het seizoen uitermate veelbelovend.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_79727073
Goed dat het gecancelled wordt, alles eruit gehaald wat erin zat.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:37:48 #165
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_79727481
vind t toch wel jammer, ze hadden beter nog één seizoen kunnen maken waarin ze alles uit de kasten gingen halen en een rits oude karakters terug laten komen. Mike bijv
  maandag 29 maart 2010 @ 22:58:22 #166
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_79728646
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:37 schreef planethugo het volgende:
vind t toch wel jammer, ze hadden beter nog één seizoen kunnen maken waarin ze alles uit de kasten gingen halen en een rits oude karakters terug laten komen. Mike bijv
Aan de ene kant: ja, gaaf! Aan de andere kant ben ik bang dat je dat nooit in een geloofwaardige verhaallijn van 24 afleveringen verpakt krijgt, op een dusdanige manier dat het blijft boeien...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_79728856
De serie had alleen nog gered kunnen worden als ze waren afgestapt van het realtime gebeuren. Dat heeft een aantal seizoenen om zeep geholpen, als je kijkt naar fillers, plotholes etc.
pi_79729963
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:37 schreef planethugo het volgende:
FOX vond de serie al zo duur om te maken.
Dit is waarschijnlijk een belangrijke reden om met 24 te stoppen, want de kijkcijfers waren nog best acceptabel.

En als ze nog een 9de seizoen mochten maken, dan was het nog maar de vraag of Kiefer echt zin had hierin.
pi_79734690
Zo te zien krijgt de politieke verhaallijn weer wat inhoud.
Daarnaast vond ik het vuurgevecht met de tactische beslissingen van Jack een goede scene.

Volgende week 2 afleveringen.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 07:01:00 #170
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_79734819
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 06:06 schreef Mr.Silencer het volgende:
Zo te zien krijgt de politieke verhaallijn weer wat inhoud.
Daarnaast vond ik het vuurgevecht met de tactische beslissingen van Jack een goede scene.

Volgende week 2 afleveringen.
Nee joh, pas de 12e een dubbele aflevering
[..]
pi_79734949
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 07:01 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Nee joh, pas de 12e een dubbele aflevering
Fox Schedule
pi_79734983
Eigenlijk maar goed dat het stopt. De rek is er echt uit en het is veel van hetzelfde. Ik mis in seizoen 8 de echte finesse en diepgang. Het is meer een standaard aktieverhaal geworden.

Maar ik zal genieten van die laatste 8 afleveringen en terugdenken aan een van de beste tv series ooit.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 08:34:58 #173
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_79735519
Mjah, de spanning is er tegenwoordig wel een beetje uit. In seizoen 1 zaten we wekenlang te gissen wie de mol was. Nu worden er 3 mollen per aflevering onthuld
[..]
  Moderator dinsdag 30 maart 2010 @ 08:40:07 #174
9859 crew  Karina
Woman
pi_79735582
Er komt nog een film las ik gisteren, dus hopelijk is dat een mooie afsluiten van de 24-reeks.
niet zo tof doen
pi_79737396
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 08:40 schreef Karina het volgende:
Er komt nog een film las ik gisteren, dus hopelijk is dat een mooie afsluiten van de 24-reeks.
Hoop dat die een stuk beter wordt dan 24 redemption
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
  dinsdag 30 maart 2010 @ 10:59:09 #176
133369 Jivis
Critikut
pi_79738779
Snap die kritiek hier niet zo. Vind seizoen acht na twee erg matige seizoenen echt weer de moeite waard.
Amen.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:21:23 #177
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_79739424
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:59 schreef Jivis het volgende:
Snap die kritiek hier niet zo. Vind seizoen acht na twee erg matige seizoenen echt weer de moeite waard.
Dat ben ik wel met je eens. Na een flinke tijd weer een leuk seizoen. Maar de rek is er wel een beetje uit.
Vanavond eens kijken wat deze week brengt
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
pi_79739713
Wat een goede ep!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 30-03-2010 18:07:03 ]
  dinsdag 30 maart 2010 @ 11:35:59 #179
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_79739869
Ik vond vorig seizoen anders wel goed en fris

Alhoewel ik wel op den duur flauyw werd van Tony: slecht - goed - slecht
[..]
pi_79740014
Vorige seizoen was leuk en goed te doen tot de 19e aflevering, toen Tony Larry vermoordde
pi_79743559
Leuke aflevering weer. De actiescene in de tunnel was echt mooi gedaan.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
  Forum Admin dinsdag 30 maart 2010 @ 17:24:27 #182
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_79753148
Goede aflevering

In tegenstelling tot de vorige ep waarin Jack "Rambo" Bauer alles overleefde was dit vuurgevecht wel goed en 'redelijk' realistisch gedaan. Waarom gebruikte hij die smoke-grenades de vorige keer niet gewoon om verwarring te stichten

Toch jammer dat 24 stopt na dit seizoen, ondanks het redelijke verval in een paar eps blijft het toch een serie die je blijft kijken. Hopelijk gaan ze nu, met nog 10 eps te gaan, het tempo wat opschroeven...
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  Forum Admin dinsdag 30 maart 2010 @ 17:26:41 #183
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_79753232
Kon het niet laten om toch even de preview te kijken voor de volgende week! 2 uur Jack Bauer en volgens mij gaat die stroomversnelling komen
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  dinsdag 30 maart 2010 @ 17:32:33 #184
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_79753434
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 17:31 schreef SjaakBauer het volgende:
@ Fyodor, nee ik kan m'n post niet editen, droeftoeter.
Waarom niet? Iedereen kan zijn eigen posts bewerken, waarom ben jij speciaal?
  dinsdag 30 maart 2010 @ 18:11:58 #185
251119 Rainesz
flets outz
pi_79754795
Erg goede aflevering.
Voor een "best tactical team" hadden ze toch op zijn minst kunnen verwachten dat door middel van de smoke grenades Sjek van de flanken zou gaan aanvallen. En gewoon als John Rambo een rookgordijn inlopen is ook het slimste wat je kunt doen .

Maargoed niet teveel op details letten hehe.
Hoop dat Cole een 9mm gaatje tussen de ogen van Dana maakt!
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  Moderator dinsdag 30 maart 2010 @ 18:32:02 #186
42184 crew  DaMart
pi_79755667
Goede aflevering. Tactische gevecht in de tunnel was goed gedaan!

Ben benieuwd of Jack in 15 minuten de bom weet te vinden .
pi_79756112
Die Tarin vond ik deze aflevering een heel erg aarzelende indruk maken. Ik denk dat hij die bom gaat stoppen ofzo.
pi_79757260
The following takes place between....
Michael Scofield
pi_79761650
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:42 schreef SjaakBauer het volgende:
Die Tarin vond ik deze aflevering een heel erg aarzelende indruk maken. Ik denk dat hij die bom gaat stoppen ofzo.
Nou niet meer schelden he
Ben het met je eens wat Tarin betreft. Zou me niets verbazen als hij spijt krijgt.

Ik had af en toe het idee dat ik naar een aflevering uit seizoen 6 zat te kijken, denk dat vast wel meer dat hadden! Doel natuurlijk op het gedoe binnen de White House, achter de rug van de president om handelen.

Promo voor volgende 2 eps belooft veel goeds. Tic tac!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_79762454
Ja ik dacht ook meteen aan dat complotje met die adviseur van Lennox inderdaad.
pi_79763856
Een van de betere afleveringen van dit seizoen. Vooral de actiescènes waren goed. Hoewel het natuurlijk nogal voorspelbaar was dat Hassan aangevallen zou worden, aangezien de President ineens met zo'n onwaarschijnlijke reden kwam waarom Jack Bauer een Secret Service operatie moest leiden.

Oh ja, dat was al de derde bom die seizoen met een timer Nou ja, we weten in ieder geval dat Jack 15 minuten heeft om de terroristen uit Verweggistan te stoppen. Spannund!
pi_79771051
De spanning wordt wel opgevoerd. Deze was wel enorm spannend. Absoluut een van de beteren dit seizoen. Zelfs Dana kan me meer beroeren, als mol komt ze een stuk beter uit de verf. Hadden ze veel eerder moeten doen, ipv ons 12 uur martelen met andere ongein.

Prachtige speach van Madame President, ze had eindelijk weer iets te doen. Arme Kanin, hopelijk krijgt Rob Weiss nog berouw en red ie 'm, want Kanin mag niet dood gaat.

Wat een promo trouwens voor 8x15-8x16.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 31 maart 2010 @ 00:19:31 #193
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79772790
Jack die samen met Rene even een Special Ops team uitschakeld.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_79772892
Kijkcijfers: 8,3 miljoen kijkers

Zonde hoor, dat verdient 24 ook weer niet IMO. Hopelijk krijgt FOX dalijk niet ineens de zenuwen en zenden ze het einde niet uit...
  woensdag 31 maart 2010 @ 00:38:54 #195
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_79773242
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 00:23 schreef wolfrolf het volgende:

Zonde hoor, dat verdient 24 ook weer niet IMO. Hopelijk krijgt FOX dalijk niet ineens de zenuwen en zenden ze het einde niet uit...
No wai.
pi_79773370
quote:

Haha dat doen ze niet en kunnen ze ook niet maken
Ep van vandaag was zeker oke, maar sommige dingen waren voorspelbaar.

Al dacht ik de hele tijd, dat jack het niet ging redden innde tunnel, en dan bedoel ik dat Hassan toch meegenomen zou worden
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_79773880
quote:

Een 2.6 Rating is nog heel netjes voor een serie die al zolang loopt, dus je hoeft niet bang zijn.
Het totale aantal kijkers geeft niet alle antwoorden waar zenders zoals FOX om vragen. Ze zijn meer geïnteresseerd in de kijkers die tussen de 18 en 49 jaar oud zijn,
Deze 18-49 Rating die je altijd ziet als je naar Amerikaanse kijkcijfers zoekt is een belangrijke graadmeter voor een serie.

Deze rating nemen ze mee voor de verkoop van reclametijd, want een hogere 18-49 Rating betekend meer $$$.
Total viewers zegt ook hier niet zoveel, want er zijn series die miljoenen kijkers meer hebben en toch minder kunnen vragen voor hun reclametijd.

Goed voorbeeld:
quote:
In general, the number of viewers within the 18–49 age range is more important than the total number of viewers. According to Advertising Age, during the 2007–08 season, Grey's Anatomy was able to charge $419,000 per commercial, compared to only $248,000 for a commercial during CSI, despite CSI having almost five million more viewers on average.
Kinderen en bejaarden kopen in verhouding nu eenmaal minder.

Maar ik had het al eerder gezegd, 24 is ontiegelijk duur om te maken, zelfs met de huidige ratings was het niet rendabel meer.

[ Bericht 24% gewijzigd door Mr.Silencer op 31-03-2010 01:36:17 ]
  Moderator woensdag 31 maart 2010 @ 07:33:48 #198
9859 crew  Karina
Woman
pi_79775587
Spannende aflevering maar ook wel weer een beetje van hetzelfde als altijd: in het Whitehouse zit ook weer een "boef". Dit keer dan wel geen mol, maar wel eentje die tegen de president in gaat.

De speech van President Taylor tijdens die meeting was wel tenenkrommend "wat zijn wij Amerikanen goed".

En President Hasan was top!

Ik hoop dat, behalve de oude bekende die hierboven al wordt genoemd (die wist ik al), agent Pierce ook nog voorbijkomt.
niet zo tof doen
pi_79775753
Ik hoop dat Jack dadelijk ergens op het vliegtuig stapt, op het eiland crasht door de shockwave van de bom, Jacob en Smokey/MIB afmaakt en daarmee Lost en 24 afsluit in een gigantisch 4 uur durende spektakel waarin blijkt dat MIB de grote man achter alles is geweest wat er in 8 seizoenen 24 is gebeurd! En dat ie dan met Kate, Sun, Claire en Renee in een grote villa op het eiland gaat wonen.

Met die beroerde plottwists van dit seizoen kijk ik nergens meer van op namelijk
Nee.
  Moderator woensdag 31 maart 2010 @ 08:38:12 #200
9859 crew  Karina
Woman
pi_79776194
Het zou wel een goede afwisseling zijn als er nu eindelijk WEL eens een dikke bom afgaat.
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')