Zooo voorspelbaar ook weer, ik zat er helemaal in het begin al aan te denken en ja hoor...quote:
Die werd doodgeschoten door de mannen van Farhad.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Zooo voorspelbaar ook weer, ik zat er helemaal in het begin al aan te denken en ja hoor...
Chloë was wel weer super!
En waarom zijn die agents altijd van die sukkels, nu ook weer die 2![]()
Wat ik niet helemaal snap (maar misschien is het ook helemaal niet belangrijk meer), wat is er eigenlijk met Joseph gebeurd (die de rods heeft verkocht)?
Oh en ik vind Hastings eigenlijk ook steeds leuker worden.
Slecht was het niet hoor. Ik vind het uiteindelijk best een nette verhaallijn geworden, die van Dana, vooral omdat ik Cole ook wel tof vind en benieuwd ben hoe hij ermee om zal gaan, hij heeft iemand vermoord voor haar. Naast Nina zijn er volgens mij nooit mollen geweest met enige diepgang. Het probleem is alleen dat er in bijna elk seizoen wel ergens een molletje zit, je wordt op een gegeven moment gewoon moe van. Maar an sich is haar karakter best redelijk uitgewerkt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Was ook het eerste wat ik dacht idd.
Ik moest serieus lachen om die twist, zo slecht
Oh, dat was ik helemaal vergeten, stom.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die werd doodgeschoten door de mannen van Farhad.
hij zat in het leger bij forrest gumpquote:Op maandag 22 maart 2010 00:20 schreef epicbeardman het volgende:
Ik zat de hele tijd te letten op hoe de CTU baas aan het lopen was.. met zijn schouders in de nek alsof hij een american football player is geweest
Slechtste vind ik nog steeds die van Tony vorig jaar, dat hij ineens terrorist werdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:09 schreef wolfrolf het volgende:
Wauw, dit moet toch de slechtste verhaal twist uit de geschiedenis van 24 zijnJammer hoor.
Chloe is dan wel weer cool.
Dit is idd ronduit debiel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:15 schreef Ereinion het volgende:
Ik had af en toe het gevoel dat ik naar een parodie van 24 zat te kijken. Een aanslag op CTU, die twee rookie agenten waarvan je vanaf de eerste scène weet dat ze door hun eigen fout dood gaan, de niet luisterende bureaucraat (NSA gast), de mole. Vooral die laatste, van een huilende paniekerige vrouw in een ijskoude killer
En over deze details moet je gewoon niet zeurenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef Ereinion het volgende:
Oh ja, hoeveel magazijnen liggen er in zo'n CTU wagenJack was in een vuurgevecht dat letterlijk drie kwartier duurde.
Die twist vind ik persoonlijk een stuk beter te pruimen, omdat we Tony "Baas" Almeida al heel goed kennen en hij gewoon supercool is, ook als crimineel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Slechtste vind ik nog steeds die van Tony vorig jaar, dat hij ineens terrorist werd
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bullshit twist
Omdat bullshit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:03 schreef Karina het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat nou eigenlijk die trunk line is en waarom het zogenaamd zo gevaarlijk was om een directe lijn daarnaartoe te maken?
hoezo? de TT is pas 26 Juniquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:45 schreef 9x19 het volgende:
Ik erger me aan de TT...
Dat inderdaad, veels te tegenstrijdig voor zo'n (naar nu blijkt) kille moordenaares. Tenzij dat ook part of the plan wasquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik snap werkelijk niet wanneer ze besloten hebben dat Dana een mol is. Een paar afleveringen terug belde ze nog Cole op om te vertellen dat ze het niet meer trok en zich ging aangeven. Waarom zou ze dat doen als ze een kille moordende mol is?
Precies, hier wees ik ook al op gisteren. Als ze echt zo'n ijskoude killer was dan had ze allang Kevin en dat vriendje omgebracht. Het bewijst volgens mij dat pas in een later stadium besloten is haar een mol te laten zijn, maar veel slechter dan dit kan het niet wordenquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik snap werkelijk niet wanneer ze besloten hebben dat Dana een mol is. Een paar afleveringen terug belde ze nog Cole op om te vertellen dat ze het niet meer trok en zich ging aangeven. Waarom zou ze dat doen als ze een kille moordende mol is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:02 schreef SjaakBauer het volgende:
Net de trailer gezien,Dat gaat een spektakel opleveren die zijn weerga niet kentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Wordt dus sowieso een top ep!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat gaat een spektakel opleveren die zijn weerga niet kent
quote:I agree. This season is the worst. And its bc of this Dana sub-plot. Most season's of 24 are split into 2 halves. The 1st 12 episodes are usually a different plot or new plot, than the last 12. This season we have had to suffer this Dana thing for the entire season. Its ruining things for me. Anytime anyhthing cool happens it trumped in the next scene by Dana. She is never working but is supposed to be a mole, huh? She pulls off a robbery instead of just killing those rednecks, huh? Now that we know she is working for the terrorists that makes even less sense. And what dumb terrorist cell would recruit a someone with this much baggage, dumb. I can't look past a lot of things in 24 bc you can quickly forget about things. Like Jack being stabbed in the side a few hours back yet now he is running around like nothing happend. But this dana thing has moved slow and has been drawn out. She started as a prim and proper computer analyst. Then she was worried about cole being alive. Then the rednecks come into play and she is shady. Then she is a panicked robber. Then a weak accomplice to murder. Hasn't worked for awhile mind you. Then comes back and of all things is worried about her and cole's relationship. I guess she forgot about being a terrorist. Now she is ultimate assasin spy. All in just one day. haaaaaaaaa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |