YouTubequote:1. Damnit!
2. That was our only lead
3. You don't want to try me on that one.
4. Tell me what I need to know!
5. When I'm finished with you, you're gonna wish that you felt this good again.
6. You don't understand!
7. Do you understand?
8. I understand.
9. I need you to trust me.
10. There's no time for backup.
11. I don't have time to explain right now.
12. I don't have time for this.
13. We don't have much time
14. Secure the perimeter.
15. Stand down.
16. Copy that.
17. Show me your hands! I said show me your hands!!
18. It's complicated.
19. Thousands of lives are at stake
20. Send that to my screen.
21. I'm going dark.
22. I'm so sorry
23. Trust me, you don't want to go down that road with me.
24. If you don't tell me what I want to know, then it'll just be a question of how much you want it to hurt.
Hopelijk mag ze binnen een paar uur weer komen opdraven om Jack te helpen!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:48 schreef Johnny Blaze het volgende:
Laten ze Renee nu de rest van het seizoen wachten in Jack z'n appartement? Hoop het niet.
ik hoop het ook niet, geil deerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:48 schreef Johnny Blaze het volgende:
Laten ze Renee nu de rest van het seizoen wachten in Jack z'n appartement? Hoop het niet.
Over twee weken is toch pas de dubbele aflevering?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:25 schreef Sloggi het volgende:
Ben benieuwd naar de dubbele aflevering van vandaag. Ik vind Taylor trouwens ook de 'minste' president tot nu toe.
Het zijn allemaal dubbele afleveringen, d.w.z. twee keer een uur.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over twee weken is toch pas de dubbele aflevering?
Voor zover de informatie op internet correct is, zendt Fox alleen op 5 april een dubbele aflevering uit, en de laatste twee afleveringen zullen wel weer op één avond worden uitgezonden.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:53 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal dubbele afleveringen, d.w.z. twee keer een uur.
Waarom staat er [USA] en niet [NL] in de tt? Omdat dit S08 is en niet S07, die nu op RTL7 wordt uitgezonden.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:53 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal dubbele afleveringen, d.w.z. twee keer een uur.
Bingo!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom staat er [USA] en niet [NL] in de tt? Omdat dit S08 is en niet S07, die nu op RTL7 wordt uitgezonden.
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom staat er [USA] en niet [NL] in de tt? Omdat dit S08 is en niet S07, die nu op RTL7 wordt uitgezonden.
Haha iddquote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:23 schreef Myers het volgende:
Niet normaal meer wat een vette aflevering was dit. Verreweg het beste van 24 in de laatste drie jaar.
Kippenvel.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chloe![]()
Jep!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:11 schreef KrnKje het volgende:
Vond ep13 toch wel tegenvallen. Dat die twee jonge gastjes het niet zouden redden was 5 weken geleden al duidelijk.
En tsja... Renee terug, Chloe als turbo-nerd... Mol in CTU... hmmm ze wisten me in verbazing te krijgen.
Precies.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:44 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Jep!
Je ziet ook overduidelijk dat ze pas halverwege hebben besloten om Dana een mol te laten zijn. Anders had ze Kevin incl creepy vriendje allang netjes uit de weg geruimd. Nu zou ze ineens een ijskoude killer zijn? Laat me niet lachen
Was ook het eerste wat ik dacht idd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:44 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Jep!
Je ziet ook overduidelijk dat ze pas halverwege hebben besloten om Dana een mol te laten zijn. Anders had ze Kevin incl creepy vriendje allang netjes uit de weg geruimd. Nu zou ze ineens een ijskoude killer zijn? Laat me niet lachen
Zooo voorspelbaar ook weer, ik zat er helemaal in het begin al aan te denken en ja hoor...quote:
Die werd doodgeschoten door de mannen van Farhad.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Zooo voorspelbaar ook weer, ik zat er helemaal in het begin al aan te denken en ja hoor...
Chloë was wel weer super!
En waarom zijn die agents altijd van die sukkels, nu ook weer die 2![]()
Wat ik niet helemaal snap (maar misschien is het ook helemaal niet belangrijk meer), wat is er eigenlijk met Joseph gebeurd (die de rods heeft verkocht)?
Oh en ik vind Hastings eigenlijk ook steeds leuker worden.
Slecht was het niet hoor. Ik vind het uiteindelijk best een nette verhaallijn geworden, die van Dana, vooral omdat ik Cole ook wel tof vind en benieuwd ben hoe hij ermee om zal gaan, hij heeft iemand vermoord voor haar. Naast Nina zijn er volgens mij nooit mollen geweest met enige diepgang. Het probleem is alleen dat er in bijna elk seizoen wel ergens een molletje zit, je wordt op een gegeven moment gewoon moe van. Maar an sich is haar karakter best redelijk uitgewerkt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:37 schreef Symer het volgende:
[..]
Was ook het eerste wat ik dacht idd.
Ik moest serieus lachen om die twist, zo slecht
Oh, dat was ik helemaal vergeten, stom.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die werd doodgeschoten door de mannen van Farhad.
hij zat in het leger bij forrest gumpquote:Op maandag 22 maart 2010 00:20 schreef epicbeardman het volgende:
Ik zat de hele tijd te letten op hoe de CTU baas aan het lopen was.. met zijn schouders in de nek alsof hij een american football player is geweest
Slechtste vind ik nog steeds die van Tony vorig jaar, dat hij ineens terrorist werdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:09 schreef wolfrolf het volgende:
Wauw, dit moet toch de slechtste verhaal twist uit de geschiedenis van 24 zijnJammer hoor.
Chloe is dan wel weer cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |