Arg wat is er met dit seizoen aan de hand? idd niet meer 24 waardig.. toevallig kwam ik ooit eens van een feestje af en had ik wat op (pilletje) in nawerking en zag dat 24 uit was dus ging dat maar kijken, geen goed idee op drugs want het leek wel een komedie.
Ik zat de hele tijd te letten op hoe de CTU baas aan het lopen was.. met zijn schouders in de nek alsof hij een american football player is geweest, en dan hebben we nog chloe die kan ik al helemaal niet uitstaan ook zonder iets op, dat insecure gedoe ect en die snauwerige opmerkingen en gezichten blergh.
Dana vind ik ook altijd maar vaag overkomen en ja dat komt idd omdat ze in een web van complexe situaties zit maar toch vind ik haar niet passen, en dan hebben we het nog niet eens gehad over "leg even de tong in op je tanden en dan gaan we praten" president.. die overal mee akkoord gaat en zo voorspelbaar is.. wat een mens
het kan wel een strip worden dacht ik
(oh trouwens, dat was de enige keer dat ik het ga kijken onder invloed)
sorry wellicht had dit in klaagbaak gemoeten, verder kijk ik altijd nog wel trouw hoor.. maar de acteurs zijn er helaas niet beter op geworden.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.