kunnen ze een nieuwe prison break maken met Tonyquote:Op zondag 28 maart 2010 11:17 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon gearresteerd. Zit nu weg te rotten in federal prison.
Ik zal nooit meer een mol in een overheidsinstantie serieus kunnen nemen in welke film of serie dan ookquote:Op zondag 28 maart 2010 16:08 schreef wolfrolf het volgende:
Einde van een tijdperk. 24 heeft het moderne TV-drama landschap behoorlijk beinvloed denk ik zo.
Op naar de laatste 11 afleveringen en de film(s).
Farewell 24, we hardly knew ye!
Nou ik had juist het tegenovergestelde. Eén van de minste eps van dit seizoenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:23 schreef Myers het volgende:
Niet normaal meer wat een vette aflevering was dit. Verreweg het beste van 24 in de laatste drie jaar.
Kippenvel.![]()
Aan de ene kant: ja, gaaf! Aan de andere kant ben ik bang dat je dat nooit in een geloofwaardige verhaallijn van 24 afleveringen verpakt krijgt, op een dusdanige manier dat het blijft boeien...quote:Op maandag 29 maart 2010 22:37 schreef planethugo het volgende:
vind t toch wel jammer, ze hadden beter nog één seizoen kunnen maken waarin ze alles uit de kasten gingen halen en een rits oude karakters terug laten komen. Mike bijv
FOX vond de serie al zo duur om te maken.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:37 schreef planethugo het volgende:
vind t toch wel jammer, ze hadden beter nog één seizoen kunnen maken waarin ze alles uit de kasten gingen halen en een rits oude karakters terug laten komen. Mike bijv
Nee joh, pas de 12e een dubbele afleveringquote:Op dinsdag 30 maart 2010 06:06 schreef Mr.Silencer het volgende:
Zo te zien krijgt de politieke verhaallijn weer wat inhoud.
Daarnaast vond ik het vuurgevecht met de tactische beslissingen van Jack een goede scene.
Volgende week 2 afleveringen.
Fox Schedulequote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:01 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Nee joh, pas de 12e een dubbele aflevering
Hoop dat die een stuk beter wordt dan 24 redemptionquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:40 schreef Karina het volgende:
Er komt nog een film las ik gisteren, dus hopelijk is dat een mooie afsluiten van de 24-reeks.
Dat ben ik wel met je eens. Na een flinke tijd weer een leuk seizoen. Maar de rek is er wel een beetje uit.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:59 schreef Jivis het volgende:
Snap die kritiek hier niet zo. Vind seizoen acht na twee erg matige seizoenen echt weer de moeite waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 30-03-2010 18:07:03 ]
Waarom niet? Iedereen kan zijn eigen posts bewerken, waarom ben jij speciaal?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:31 schreef SjaakBauer het volgende:
@ Fyodor, nee ik kan m'n post niet editen, droeftoeter.
Nou niet meer schelden hequote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:42 schreef SjaakBauer het volgende:
Die Tarin vond ik deze aflevering een heel erg aarzelende indruk maken. Ik denk dat hij die bom gaat stoppen ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No wai.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:23 schreef wolfrolf het volgende:
Kijkcijfers: 8,3 miljoen kijkers
Zonde hoor, dat verdient 24 ook weer niet IMO. Hopelijk krijgt FOX dalijk niet ineens de zenuwen en zenden ze het einde niet uit...
Haha dat doen ze niet en kunnen ze ook niet makenquote:Op woensdag 31 maart 2010 00:23 schreef wolfrolf het volgende:
Zonde hoor, dat verdient 24 ook weer niet IMO. Hopelijk krijgt FOX dalijk niet ineens de zenuwen en zenden ze het einde niet uit...
Een 2.6 Rating is nog heel netjes voor een serie die al zolang loopt, dus je hoeft niet bang zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:23 schreef wolfrolf het volgende:
Kinderen en bejaarden kopen in verhouding nu eenmaal minder.quote:In general, the number of viewers within the 18–49 age range is more important than the total number of viewers. According to Advertising Age, during the 2007–08 season, Grey's Anatomy was able to charge $419,000 per commercial, compared to only $248,000 for a commercial during CSI, despite CSI having almost five million more viewers on average.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:38 schreef Karina het volgende:
Het zou wel een goede afwisseling zijn als er nu eindelijk WEL eens een dikke bom afgaat.
Is die man op 0:18 dezelfde acteur die ook in Rambo 4 voor die Britse huurling speelt? Hij was wel cool.quote:
je ziet die carrieres zo down the drain gaanquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:49 schreef CD-RW het volgende:
[..]
Is die man op 0:18 dezelfde acteur die ook in Rambo 4 voor die Britse huurling speelt? Hij was wel cool.
Verder wordt het echt al slechter geschreven. Iemand krijgt een hartaanval op een moment dat het voor het plot even zo uitkomt? Het lijkt wel Monty Python. Die twee samenzweerders hebben geen enkele manier om hier onderuit te komen; er zijn veel te veel getuigen waaronder Jack.
Seizoen 2 (atoombom in de woestijn)quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:38 schreef Karina het volgende:
Het zou wel een goede afwisseling zijn als er nu eindelijk WEL eens een dikke bom afgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |