mee eens. Vooral dat ze die 2 sukkels allang zelf had kunnen afmaken als er toevallig op die dag iets belangrijks te gebeuren staat en je blijkbaar toch al meer op je kerfstok hebtquote:
ja we willen wel weten hoe het aflooptquote:
Grappig dat je het vuurgevecht vanuit CTU's positie ziet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:22 schreef Ereinion het volgende:
Oh ja, hoeveel magazijnen liggen er in zo'n CTU wagenJack was in een vuurgevecht dat letterlijk drie kwartier duurde.
Een actie serie genaamd '24'.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:47 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Ach in welke actie-serie en film wordt er wel raak geschoten.
Hmm, die dvd-boxen kosten toch geen reet als je hem uit de VS haal of Engeland. ¤30 Euro ofzo omgerekend.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:18 schreef wolfrolf het volgende:
Ik denk trouwens dat ik dit seizoen niet op DVD ga kopen
Ik vind een molplot in een seizoen best prima, zolang het maar subtiel erin is geschreven zoals dat vorig jaar was gedaan met die gast bij FBI.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:17 schreef Zocalo het volgende:
Hmm, zo slecht vond ik het seizoen niet eens eigenlijk. Twee afleveringen geleden was de sterkste van het seizoen, alleen deze laatste was dramatisch vanwege het einde. Alsof ze elke keer een mol in het midden moeten hebben.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vind een molplot in een seizoen best prima, zolang het maar subtiel erin is geschreven zoals dat vorig jaar was gedaan met die gast bij FBI.
Dat deed hij ook zeker niet, maar dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:53 schreef Jivis het volgende:
[..]Lul niet man. Dat zag je ook al vanaf het begin aankomen. Die dude deed trouwens niet eens moeite om het te verbergen.
En dus voorspelbaar. Da's weer een ander uiterste. Van mij had het dit seizoen wel zonder mol in CTU gemogen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat deed hij ook zeker niet, maar dat zeg ik ook niet.Zijn character was vanaf het begin geschreven om mol te zijn.
Jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:25 schreef planethugo het volgende:
die dude van vorig seizoen was toch Billy Walsh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |