Twijfelde tussen BBC1 en BBC2, is toch 2 gewordenquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:59 schreef error_404 het volgende:
En wat vindt jij TS?
Persoonlijk kijk ik nog het liefst naar Discovery, iig meer dan de andere zenders in het rijtje.
Amen, wat een baggerzender is dat geworden zeg. Kijk er nooit meer naar.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:05 schreef B-FliP het volgende:
Discovery zuigt tegenwoordig echt gruwelijk, is t niet American Chopper dan is wel Ludolfs... MTV achtige programma's zonder enige toegevoegde waarde... Mythbusters en soortgelijke zooi zijn ook echt muf... Ik wil iets kunnen opsteken van iets als Discovery... Zelfs vrijwel alle documentaires hebben het zogenaamde deadline idee meegepakt zodat er een tijdsdruk op komt te staan wat dan voor extra spanning zou zorgen... Flikker toch op met die meuk!!!!! Het aantal shows die de moeite waard zijn zijn zo in de minderheid dat k t tegenwoordig niet eens meer probeer...
ricky gervais heeft een prachtig stukje over discovery en history channel, hij weet alles van Nazis en Haaien, een haai kan menselijk zweet of bloed in extreem kleine hoeveelheden waarnemen, een haai had anne frank zo gevonden...quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:05 schreef B-FliP het volgende:
Discovery zuigt tegenwoordig echt gruwelijk
Er zijn natuurlijk duizenden buitenlandse zendersquote:En is Comedy Central geen buitenlandse zender trouwens?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:10 schreef jslavenburg het volgende:
Discovery, het enige kanaal waar geen domme doos programma's worden uitgezonden
Ik beken, ben een kloon met 372673 posts.quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik beken, ben een kloon met 372673 posts.
372675quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik beken, ben een kloon met 372673 posts.
Ik kijk nog liever dat dan naar een programma op SBS of Veronicaquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:14 schreef B-FliP het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoogstaande intellectuele hoogstandjes idd...
Zeker al lang geen Discovery meer gekeken?
Te laag ingeschatquote:
had natuurlijk 100 zenders neer kunnen zetten, en dan nog hadden mensen zenders gemist.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:32 schreef DjinN het volgende:
Ik mis ProSieben, Sat1, RTL II, etc etc etc
Ik zet m liever uit... t is niet zo dat je moet kijken ofzo...quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:31 schreef jslavenburg het volgende:
Ik kijk nog liever dat dan naar een programma op SBS of Veronica
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |