Wie weet wordt het een echte 'nail biter' en gaan de wc's stuk aan boord!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Ben benieuwd wie deze week met wie het bed induikt en welke affaire aan het licht komt![]()
de aflevering heet justice dus young zal wel in de problemen komen omdat ie telford heeft geslagen waarop zijn vrouw hem weer niet wil zien. En op het schip gaat rush vast wel iemand om praten om in de chair te gaan zitten. Vast die flippende soldaat (niet greer).quote:Op donderdag 3 december 2009 21:37 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Wie weet wordt het een echte 'nail biter' en gaan de wc's stuk aan boord!
Vind de planning erg raar voor de rest van het seizoen. Als je kijkt naar de episode list, dan zie je dat na de volgende ep een dubbele ep komt (wat vaak wat meer spektakel betekent), maar die gaan ze allebei dus pas na de break doen. Zou mij verstandiger lijken om minimaal 1 van de eps voor de break uit te zenden, dan houd je misschien nog wat meer kijkers over dan nu...quote:Op donderdag 3 december 2009 21:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de aflevering heet justice dus young zal wel in de problemen komen omdat ie telford heeft geslagen waarop zijn vrouw hem weer niet wil zien. En op het schip gaat rush vast wel iemand om praten om in de chair te gaan zitten. Vast die flippende soldaat (niet greer).
Ehm, ze hebben echt geen kijkers te kort hoor, ze hebben nu evenveel kijkers als bij de pilot, dus dat zit wel goedquote:Op donderdag 3 december 2009 21:59 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Vind de planning erg raar voor de rest van het seizoen. Als je kijkt naar de episode list, dan zie je dat na de volgende ep een dubbele ep komt (wat vaak wat meer spektakel betekent), maar die gaan ze allebei dus pas na de break doen. Zou mij verstandiger lijken om minimaal 1 van de eps voor de break uit te zenden, dan houd je misschien nog wat meer kijkers over dan nu...
BREAKING NEWS - Bold & The Beautiful ratings went down drastically after launch of SGU.quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:05 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Ehm, ze hebben echt geen kijkers te kort hoor, ze hebben nu evenveel kijkers als bij de pilot, dus dat zit wel goed
Cijfers? Link?quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:05 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Ehm, ze hebben echt geen kijkers te kort hoor, ze hebben nu evenveel kijkers als bij de pilot, dus dat zit wel goed
Achja zoals met alle soaps hoef je slechts 5 minuten te kijken en je weet het hele verhaal al(weer)quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:03 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Cijfers? Link?
En ze gaan pas in april weer door volgens mij. Of ze zijn echt onvoorstelbaar dom, of dusdanig arrogant dat ze denken dat hun serie zo goed is dat alle kijkers met liefde zo'n vijf maanden gaan wachten tot het weer begint. Hell, zou me niet verbazen als ik de hele serie tegen die tijd vergeten ben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |