quote:Op woensdag 30 december 2009 15:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Check, check, check & check by the way.
Klopt. De topicopener had het topic niet in een filter geplaatst. Is nu opgelost.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als ik het forumfilter tv/radio (25) kies dan zit het Marypoppinsttopic niet in de lijst. Is dat wel goed?
Danke shönquote:Op zondag 10 januari 2010 21:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Klopt. De topicopener had het topic niet in een filter geplaatst. Is nu opgelost.
1 2 3 4 5 | Het officiële topic over Dollhouse, de nieuwste serie van Joss Whedon. Whedon maakte eerder de cult/hit-series Buffy, Angel en Firefly. Momenteel is het 2e en laatste seizoen bezig. Vorige topic: http://forum.fok.nl/topic/1287085 |
Nee, dat hoeft niet hoor, de SCende users zijn als 't goed is wel opgehouden. 'T is wel leuk voor even, maar als je de anime posts moet gaan zoeken tussen de SC en gebruikelijke users wegblijven dan is 't ook niet leuk meer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wij zijn niet meteen geen voorstanders van veel slowchats, dus ook niet van een bijkomende.
Misschien moeten we het anime topic wat beter in het oog gaan houden.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als ik het forumfilter tv/radio (25) kies dan zit het Marypoppinsttopic niet in de lijst. Is dat wel goed?
Opgelost.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:33 schreef Tim86 het volgende:
Modjes, we hebben een dubbel FG topic.
Hakken jullie maar de knoop door welke blijft
http://forum.fok.nl/topic/1411221
Family Guy Deel XIV: Waar iedereen Cleveland verwacht
Dank
quote:
Aangepakt.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:47 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat deze persoon niet alleen komt voor de gezelligheid
http://forum.fok.nl/user/history/291669
Het is alleen wel spam die positief kan zijn voor de mensen in dit forum. Gratis bier en foute films, wie wil dat nou niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:06 schreef FP128 het volgende:
Normaal ben ik niet van klikken maar dit valt wel heel erg op als het om een
commerciële werving gaat. BNN Filmavond.
Gesloten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:43 schreef Zeroku het volgende:
Geef je op voor nieuw programma: Herrie in je Huiskamer!
Nergens.quote:
Aangepast naar De Wereld Draait Door. Daar zal zowat iedereen wel op zoeken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:13 schreef pberends het volgende:
De Wereld Draait Door #93
graag DWDD-afkorting in de TT, want het topic is behoorlijk onvindbaar.
Omg.... DWDD is dé afkorting voor De Wereld Draait Door.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Aangepast naar De Wereld Draait Door. Daar zal zowat iedereen wel op zoeken.
Ik zeg ook niet dat dat geen bekende afkorting is of dat er niet bij kan, maar een nieuwe poster zal zoeken op de hele titel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Omg.... DWDD is dé afkorting voor De Wereld Draait Door.
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=dwdd&meta=&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=52ffd7f621c10eb8
Het is voor publiek mogelijk om een uitzending van DWDD bij te wonen.
DWDD #92: Met Erica T. en Beau
Ouwe topics ook allemaal DWDD!
Ik zeg niet dat de volle zin weg moet, maar dat DWDD er tussen haakjes best bijkan.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:20 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dat geen bekende afkorting is of dat er niet bij kan, maar een nieuwe poster zal zoeken op de hele titel.
Nee, er liep wel wat over de Britse versie, maar niks over de laatste serie van Trump.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:10 schreef FP128 het volgende:
Weet iemand of er al een actuele topic is voor de Apprentice met Donald Trump.
En zo nee, kan er een speciaal topic voor worden aangemaakt?
Op de Nederlandse televisie loopt zijn serie niet maar af en toe wel op de BBC
en dan met name BBC 2.
Zeker.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:31 schreef Arcee het volgende:
DWDD #93: Met een dikke lul aan tafel.
Kun je hier 94 van maken?
Mijn ervaring is dat sommige users aanstoot nemen aan het algemene idee wat er bestaat van mensen die anime kijken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat is er zo problematisch aan die post dat hij weg moet?
Lijkt me een doordeweekse reactie van iemand die wat ziet staan in active topics, even met een cliché reageert, gewoon door de rest genegeerd wordt en verder niet meer in het topic komt. Kortom, een post zoals de helft van alles wat op FOK! wordt gepost.
Je verwees naar de verkeerde post, maar ik heb de spoiler gevonden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:30 schreef Armani XL het volgende:
Kan een modje onderstaande spoiler even in goede spoilertags zetten voor de mensen die nog niet willen weten wat er gaat gebeuren??
24 [USA] Did you just make cumsies in your pants, Jack?
thanx!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Je verwees naar de verkeerde post, maar ik heb de spoiler gevonden.
Stefan had vanmorgen het andere topic al geschopt, waardoor het in de actieve topiclijst stond. Eén is in dat geval wel voldoende. Zeker van deze film.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:26 schreef tong80 het volgende:
Nu kijken er te weinig fokkers Mike :
Vanavond de slechtste Nederlandse film ooit op RTL-7.
Als Ajax weer tegen Feijenoord speelt open je toch ook een nieuw topic ?
Tuurlijk maar het topic viel gelijk dood Mikequote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Stefan had vanmorgen het andere topic al geschopt, waardoor het in de actieve topiclijst stond. Eén is in dat geval wel voldoende. Zeker van deze film.
Er lopen al topics over de programma's op zaterdagavond:quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:53 schreef henrydg het volgende:
Ik wil graag voor de geweldige programma's op RTL4 , op de Zaterdagavond een reeks beginnen. Ik heb al een OP op de Wiki gezet hiero. Er zijn volgens mij geen 'echte' reeksen met een hele OP enz. Niet dat dit veel voorstelt, maar , nouja, mag het?
Kan(mag?) dat samengevoegd worden tot één RTL Zaterdagavond topic?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:35 schreef Mike het volgende:
[..]
Er lopen al topics over de programma's op zaterdagavond:
Ik hou van Holland #4: Peter vervangt Beau
Echt Waar?!
Ik zou het in de KLB feedback vragen. Want ik neem aan dat een "zaterdagavond KLB" ook in KLB zal komen...quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:58 schreef henrydg het volgende:
[..]
Kan(mag?) dat samengevoegd worden tot één RTL Zaterdagavond topic?
Wil ik wel doen dan namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |