ken hemquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:57 schreef THeeF het volgende:
Pardon?
Als er iemand slecht en afgezaagde scenario's kan schrijven, is hij het wel!
heeft de Avro ooit weleens een goeie serie afgeleverd?quote:Op woensdag 24 februari 2010 03:15 schreef Morgenrood het volgende:
Het lijkt me weer vreselijke AVRO-crap.
Ik kan het me ook niet herinneren, maar de trailer ziet er in ieder geval veelbelovend uit:quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef rubje het volgende:
[..]
heeft de Avro ooit weleens een goeie serie afgeleverd?
Wat dacht je van Oud Geld?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef rubje het volgende:
[..]
Pleidooi was meen ik ook van de AVRO toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:10 schreef Martial het volgende:
[..]
Wat dacht je van Oud Geld?
Ik ga zeker kijken vanavond, aan de cast kan het in ieders niet liggen, want die is ijzersterk te noemen!
Ik durf ook nog wel een tweede aflevering aan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Valt niet tegen tot nu toe
Alleen de dialogen tussen de karakters komen een beetje gekunsteld over... ze wisselen info uit die de karakters zelf allang van elkaar zouden moeten weten maar ze worden nu uitgesproken om de karakters te introduceren
ja inderdaad, was op zich wel leuk, maar dit was een introotje. Volgende week kijk ik wel weer, ook omdat het na Wie is de mol isquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Valt niet tegen tot nu toe
Alleen de dialogen tussen de karakters komen een beetje gekunsteld over... ze wisselen info uit die de karakters zelf allang van elkaar zouden moeten weten maar ze worden nu uitgesproken om de karakters te introduceren
pardon? Pleidooi, Oud Geld, Stille Kracht, Hollands Glorie, vanaf deze week De Troonquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ze Carine Crutzen en Gijs Scholten van Asschat een keertje links hebben laten liggenquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:51 schreef evert het volgende:
[..]
pardon? Pleidooi, Oud Geld, Stille Kracht, Hollands Glorie, vanaf deze week De Troon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |