Ja dat lijkt me ook.quote:Op dinsdag 2 december 2014 02:28 schreef Injetta het volgende:
Ja, dit was echt wel sneu die verjaardag... Tafel vol met hapjes, flessen wijn, glazen dn niemand komt opdagen.
Ik denk dat de pleegvader van Sanne wel verteld zal hebben dat die Mok haar echte vader is.
Was hij er niet uitgeschreven?quote:Op maandag 1 december 2014 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
Naar New York. En ik zou er niet op rekenen dat hij nog terugkomt, iig niet in de persoon van Michiel Huisman, die heeft genoeg interessantere klussen op het moment.
Dat vermoedde ik ook dat Mok haar echte vader is.quote:Op dinsdag 2 december 2014 02:28 schreef Injetta het volgende:
Ja, dit was echt wel sneu die verjaardag... Tafel vol met hapjes, flessen wijn, glazen dn niemand komt opdagen.
Ik denk dat de pleegvader van Sanne wel verteld zal hebben dat die Mok haar echte vader is.
Ja ik ook, sneu vind ik voor haar :-(quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Och Esther. Ik had het zowaar met haar te doen, zo zonder verjaarsvisite.
Ja!quote:Op dinsdag 2 december 2014 08:33 schreef OeJ het volgende:
Omdat ik 't niet kan laten:
" Wat ben jij nou aan 't doen met je boterham, Ronald Mok?"
Ja, ik ben ook dol op al dat familiegedoe, zoals jij in een post daarboven aangeeft.quote:Op woensdag 3 december 2014 15:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja!![]()
En dan die hele verhandeling over boter op de randjes.
Tanja Jess is sowieso een dramaquote:Op donderdag 13 november 2014 18:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet belabberd geacteerd.
Wie vindt je het zo slecht doen dan? Tanja Jess misschien, maar verder..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.o en vandaag wederom juichmomenten om het vurrukkulluke karakter Esther en Henriëtte Tols spel== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
Dat hoop ik ook.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:13 schreef Injetta het volgende:
Geweldig einde!
Voldoende afgerond, maar toch nog een klein open eindje voor evt. Een vervolg.
Hopelijk komt er een derde seizoen.
Dit was het derde seizoen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:13 schreef Injetta het volgende:
Geweldig einde!
Voldoende afgerond, maar toch nog een klein open eindje voor evt. Een vervolg.
Hopelijk komt er een derde seizoen.
O ja....quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dit was het derde seizoen.Maar hopelijk komt er een vierde seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |