ken hemquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:57 schreef THeeF het volgende:
Pardon?
Als er iemand slecht en afgezaagde scenario's kan schrijven, is hij het wel!
heeft de Avro ooit weleens een goeie serie afgeleverd?quote:Op woensdag 24 februari 2010 03:15 schreef Morgenrood het volgende:
Het lijkt me weer vreselijke AVRO-crap.
Ik kan het me ook niet herinneren, maar de trailer ziet er in ieder geval veelbelovend uit:quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef rubje het volgende:
[..]
heeft de Avro ooit weleens een goeie serie afgeleverd?
Wat dacht je van Oud Geld?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef rubje het volgende:
[..]
Pleidooi was meen ik ook van de AVRO toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:10 schreef Martial het volgende:
[..]
Wat dacht je van Oud Geld?
Ik ga zeker kijken vanavond, aan de cast kan het in ieders niet liggen, want die is ijzersterk te noemen!
Ik durf ook nog wel een tweede aflevering aan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Valt niet tegen tot nu toe
Alleen de dialogen tussen de karakters komen een beetje gekunsteld over... ze wisselen info uit die de karakters zelf allang van elkaar zouden moeten weten maar ze worden nu uitgesproken om de karakters te introduceren
ja inderdaad, was op zich wel leuk, maar dit was een introotje. Volgende week kijk ik wel weer, ook omdat het na Wie is de mol isquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Valt niet tegen tot nu toe
Alleen de dialogen tussen de karakters komen een beetje gekunsteld over... ze wisselen info uit die de karakters zelf allang van elkaar zouden moeten weten maar ze worden nu uitgesproken om de karakters te introduceren
pardon? Pleidooi, Oud Geld, Stille Kracht, Hollands Glorie, vanaf deze week De Troonquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:19 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat ze Carine Crutzen en Gijs Scholten van Asschat een keertje links hebben laten liggenquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:51 schreef evert het volgende:
[..]
pardon? Pleidooi, Oud Geld, Stille Kracht, Hollands Glorie, vanaf deze week De Troon
Vind je niet mooi dan ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:05 schreef Adelante het volgende:
Ik vond het vrij Nederlands de eerste episode, maar nu iedereen is voorgesteld kan het verhaal beginnen.
Een mooie seriequote:Op zondag 7 maart 2010 22:52 schreef alors het volgende:
Opeens allemaal nieuwe series en programmas, en deze was ik vergeten. Ga het op uitzendinggemist checkenDe cast en trailer zijn iig veelbelovend.
Ik vind het niet echt te vergelijken. Het tempo in Westenwind was veel hoger en bovendien allemaal wat heftiger.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:01 schreef OeJ het volgende:
Als ik nou toch parallellen moet trekken met Westenwind, zoals ik in de TT deed, dan is:
Michiel Huisman de Anton Noordermeer van het stuk. Op zichzelf, aan de drugs, de familie tegen zich in het harnas jagen. Een boef, maar heeft toch ook iets goeds.
Die vader (ik ben zo slecht in namen) = Max Noordermeer. Een vrouwenversierder, met een ongelukkig huwelijk.
Die dochter (met borstkanker) heeft dat klassieke van Sophie Noordermeer. Ook in de inrichting van het huis. Maar ook een carrièrevrouw. Egoistisch.
De homo-zoon zou door kunnen gaan voor de ex-man van Sophie Noordermeer. De boekhouder, en weinig ondernemend.
Wat jullie?
Westenwind is ook (heel) anders, dit was dan ook een vergelijking met de karakters.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:03 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt te vergelijken. Het tempo in Westenwind was veel hoger en bovendien allemaal wat heftiger.
Westenwind vond ik mooier..en wat jij zegt heftiger.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:03 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt te vergelijken. Het tempo in Westenwind was veel hoger en bovendien allemaal wat heftiger.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:20 schreef PeRi het volgende:
Ik vond de tweede aflevering een beetje tegenvallen, de gesprekken gaan zoooo ontzettend traag en als kijker ben je al 5 stappen verder. Te korte dialogen, de inhoud van de gesprekken zijn ook zo simpel en ingestudeerd, te veel/snel geswitch naar een andere scene, begon me echt tegen te zitten op het eind. En waarom moet er zo vaak het woord tiet en seks vallen? Alsof je naar een groep 8 basisschoolklas in de speeltuin aan het kijken bent.
Terwijl er met de verhaallijn en acteurs juist zoveel meer zou kunnen.
Ik heb het via uitzendinggemist zitten kijken, en op een bepaald moment ging ik regelmatig wat rondsurfen met het geluid aan.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:20 schreef PeRi het volgende:
Ik vond de tweede aflevering een beetje tegenvallen, de gesprekken gaan zoooo ontzettend traag en als kijker ben je al 5 stappen verder. Te korte dialogen, de inhoud van de gesprekken zijn ook zo simpel en ingestudeerd, te veel/snel geswitch naar een andere scene, begon me echt tegen te zitten op het eind. En waarom moet er zo vaak het woord tiet en seks vallen? Alsof je naar een groep 8 basisschoolklas in de speeltuin aan het kijken bent.
Vooralsnog vind ik de verhaallijn eigenlijk ook wel een probleem.quote:Terwijl er met de verhaallijn en acteurs juist zoveel meer zou kunnen.
Ja, en dat zoiets bij aflevering 1 gedaan wordt om de personages te leren kennen snap ik dan nog wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |