Moet mijn papa even doen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:39 schreef Tazar_Yoot het volgende:
hoezo reserveer je hem niet?
Dat zou geweldig wezen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:39 schreef Scantoza het volgende:
Misschien krijg je die kleine rol wel.
Oh met 210 minuten zou dat wel.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:38 schreef onderjas het volgende:
Staat er ook het internet materiaal op?
hoezo je papa ?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Moet mijn papa even doen.Hij slaapt nu al.
Staat op die pagina.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:40 schreef onderjas het volgende:
[..]
Oh met 210 minuten zou dat wel.
Als ik wil bestellen kan dat niet ofzo.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
hoezo je papa ?
welke leeftijd is TS?
12 dus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als ik wil bestellen kan dat niet ofzo._!! Kut bank.
Nee, ik heb een normaal Rabobank pasje. Zoeen mooie goude. Nee, geen kinder rekening ding.quote:
quote:
Ik heb ze ook allemaal. Maar ik koop hem gewoon.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:20 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook allemaal. Maar ik koop hem gewoon.
Om het toch te kopen als je het leuk vindt. Heb je het gedownload en vindt je het niets dan koop je het nietquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
fail
Wat is het nut van downloaden volgens jou dan?
Is ie met de gewone post gekomen? Ik heb nog niks.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:18 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
ben ik niet baas nu?
Ik ga kapot hier.Doe die DVD er in jongeee klik nou, jongeeeee homo zet em op play.
en ga maar door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |