quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:40 schreef Tegan het volgende:
Dus het mag wel of niet?
Voor al die series ga ik iig geen apart topic aanmaken om die enkele opmerkingen te kunnen maken.
Edit: Sorry, ik bedoel dat ik graag hoor of het verboden is of dat het mag. Want aan iets als "Je mag spoilen waar men dat verwacht" heb ik niet zoveel. Dat is subjectief.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:55 schreef pberends het volgende:
Top DVD lijsten
Doe maar een slotje, heb al wat sites gevonden.
http://www.homemediamagazine.com/quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Meld ze dan ff daar zodat anderen er ook wat aan hebben.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:26 schreef BWolf het volgende:
Ik vroeg mij af waarom er geen centraal topic over fillms die vandaag op tv komen (of morgen etc.) zodat je deze kunt voor- en nabeschouwen met andere fokkers. Ik wou dat dus gister maar dat ging niet want het topic bestond niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop