quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:40 schreef Tegan het volgende:Dus het mag wel of niet?
Voor al die series ga ik iig geen apart topic aanmaken om die enkele opmerkingen te kunnen maken.
Edit: Sorry, ik bedoel dat ik graag hoor of het verboden is of dat het mag. Want aan iets als "Je mag spoilen waar men dat verwacht" heb ik niet zoveel

. Dat is subjectief.
Ik ben geen fan van gooien met regeltjes, alles streng gaan verbieden en moderators die constant met het vingertje staan te zwaaien, dus ik ga dat ook niet doen.
Nee, je moet niet voor elke opmerking over een nieuwe serie een eigen topic gaan aanmaken, maar als men echt dieper op de inhoud begint in te gaan, dan lijkt het me aangewezen om dat wel te doen.
Dat lijkt me ook niet iets wat je in een regel kan gieten (ik wil er wel eentje bedenken waarbij je vanaf 7 posts met meer dan 45 woorden met een spoilergehalte van 0.4 een nieuw topic moeten openen, maar dat lijkt me enigszins belachelijk), zoiets moet je aanvoelen en dat verloopt in FTR eigenlijk al jaren zonder problemen, dus het zal zichzelf nu ook wel oplossen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.