De boekenset? Moet je doenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Yay yay yay yay.Ik wil binnenkort de Twilight box kopen.
Omfg wtf uber fail inderdaadquote:Op maandag 14 juni 2010 19:31 schreef Deceit het volgende:
Dit is #11 alweer hoor!
Kirsten gaat er idd steeds beter en beter uitzien
Hehe, ik denk omdat iedereen nu ineens heel excited is omdat het nog maar iets meer dan 2 weken wachten isquote:Op maandag 14 juni 2010 19:54 schreef Piepje het volgende:
Zo, dat vorige topig ging idd heel snel! Was er nog niet eens aan toegekomen alle filmpjes te bekijken...
Ja, sowieso. Ik heb wel alle Nederlandse in paperback, vind het altijd handig als ik zin heb om snel te lezen en lam in mijn bed lig om de Nederlandse te lezen.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:26 schreef Siral het volgende:
[..]
De boekenset? Moet je doenIk heb al mijn paperbacks de deur uit gedaan en toen die box gekocht. Spijt dat ik dat niet meteen had gedaan want je bent veel voordeliger uit, het zijn ook nog eens mooie hardcovers
Ohja, boek lezen in bad: heerlijk, maar ze blijven nooit droogquote:Op maandag 14 juni 2010 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, sowieso. Ik heb wel alle Nederlandse in paperback, vind het altijd handig als ik zin heb om snel te lezen en lam in mijn bed lig om de Nederlandse te lezen.En die kan ik dan mee in bad nemen en ze in bad laten flikkeren enzo, want dat doe ik nogal vaak.
![]()
Ik ga niet, ik wacht liever op de marathon met AL de delenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:04 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Gaat iedereen hier ook de drie films achter elkaar zien?
Ik heb me er voor opgegeven maar mijn kont krijgt alvast pijn als ik er aan denk...
Maar aan de andere kant, ik zie eclipse al over 2 weken op dinsdag wheee!
JAquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:11 schreef tijdrenner het volgende:
Er zijn al wat samples te luisteren van de Eclipse score door Howard Shore. Klinkt prachtig.
http://itunes.apple.com/u(...)-eclipse/id376942336
Jawohl!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:04 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Gaat iedereen hier ook de drie films achter elkaar zien?
Ik heb me er voor opgegeven maar mijn kont krijgt alvast pijn als ik er aan denk...
Maar aan de andere kant, ik zie eclipse al over 2 weken op dinsdag wheee!
Echt he! Ik werd helemaal ecstatic toen ik hoorde dat hij de muziek zou gaan composeren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:14 schreef Siral het volgende:
[..]
JAik zat het net te luisteren.
Howard shore is echt de bom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |