De boekenset? Moet je doenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Yay yay yay yay.Ik wil binnenkort de Twilight box kopen.
Omfg wtf uber fail inderdaadquote:Op maandag 14 juni 2010 19:31 schreef Deceit het volgende:
Dit is #11 alweer hoor!
Kirsten gaat er idd steeds beter en beter uitzien
Hehe, ik denk omdat iedereen nu ineens heel excited is omdat het nog maar iets meer dan 2 weken wachten isquote:Op maandag 14 juni 2010 19:54 schreef Piepje het volgende:
Zo, dat vorige topig ging idd heel snel! Was er nog niet eens aan toegekomen alle filmpjes te bekijken...
Ja, sowieso. Ik heb wel alle Nederlandse in paperback, vind het altijd handig als ik zin heb om snel te lezen en lam in mijn bed lig om de Nederlandse te lezen.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:26 schreef Siral het volgende:
[..]
De boekenset? Moet je doenIk heb al mijn paperbacks de deur uit gedaan en toen die box gekocht. Spijt dat ik dat niet meteen had gedaan want je bent veel voordeliger uit, het zijn ook nog eens mooie hardcovers
Ohja, boek lezen in bad: heerlijk, maar ze blijven nooit droogquote:Op maandag 14 juni 2010 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, sowieso. Ik heb wel alle Nederlandse in paperback, vind het altijd handig als ik zin heb om snel te lezen en lam in mijn bed lig om de Nederlandse te lezen.En die kan ik dan mee in bad nemen en ze in bad laten flikkeren enzo, want dat doe ik nogal vaak.
![]()
Ik ga niet, ik wacht liever op de marathon met AL de delenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:04 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Gaat iedereen hier ook de drie films achter elkaar zien?
Ik heb me er voor opgegeven maar mijn kont krijgt alvast pijn als ik er aan denk...
Maar aan de andere kant, ik zie eclipse al over 2 weken op dinsdag wheee!
JAquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:11 schreef tijdrenner het volgende:
Er zijn al wat samples te luisteren van de Eclipse score door Howard Shore. Klinkt prachtig.
http://itunes.apple.com/u(...)-eclipse/id376942336
Jawohl!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:04 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Gaat iedereen hier ook de drie films achter elkaar zien?
Ik heb me er voor opgegeven maar mijn kont krijgt alvast pijn als ik er aan denk...
Maar aan de andere kant, ik zie eclipse al over 2 weken op dinsdag wheee!
Echt he! Ik werd helemaal ecstatic toen ik hoorde dat hij de muziek zou gaan composeren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:14 schreef Siral het volgende:
[..]
JAik zat het net te luisteren.
Howard shore is echt de bom
IM FUCKING CRYINGquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:21 schreef tijdrenner het volgende:
[..]
Echt he! Ik werd helemaal ecstatic toen ik hoorde dat hij de muziek zou gaan composeren.Maakt de film helemaal af!
Deze maken me echt excitedquote:
Ja ben ook bang dat t tegen gaat vallen. Zeker als ze bij dit standpunt blijftquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:08 schreef J-net het volgende:
K lees hier en daar stukjes over Breaking Dawn en dat de schrijfster nu bezig is met het script.
Sowieso vind ik dat de helft van het boek niet spannend is en niet in de film hoeft; dus 1 film was meer dan genoeg geweest.
En dan nu zijn ze bezig wat er wel in beeld komt en wat niet. Het liefst wil Stephenie Meyer vanwege haar geloof geen expliciete dingen in beeld; ik ben bang dat de films heel erg gaan tegenvallen.
Maar gelukkig is Eclipse mn favoriete boek en aan de voorstukjes te zien gaat de film vermoedelijk niet tegenvallen!
quote:Melissa Rosenberg: On the fan site, on Facebook, all the comments are "It has to be R rated! You have to show the childbirth! Gore and guts and sex!" For me it's actually more interesting to not see it. You know, you can do childbirth without seeing childbirth ... it doesn't mean it's any less evocative of an experience.
Heel veel mensen op livejournal liepen hier over te miepen (over de geboorte).quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:12 schreef C-Politan het volgende:
[..]
Ja ben ook bang dat t tegen gaat vallen. Zeker als ze bij dit standpunt blijft:
[..]
T moet er gewoon allebei in zoals in t boek staat beschreven, imho.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:18 schreef Siral het volgende:
[..]
Heel veel mensen op livejournal liepen hier over te miepen (over de geboorte).
Dit is mijn mening daarover die ik daar postte:
I dont care about the childbirth honestly... you ppl rly want to see that, like zoomed in? You can make the scene pretty "disturbing" without showing the details ( OH FUCK I SOUND LIKE MR, BRB WASHING MY MOUTH)
BUT; It would be fucking awkward, and it would ruin the whole movie.
Amen.
En seksscenes kunnen ook heel behoorlijk zijn met pg-13. Neem The Notebook, Remember Me. Die seksscenes waren echt niet slechtAls het er zo uit kan zien ben ik echt wel tevreden.
Dan komt er dus heulmaal geen seksscenequote:Op donderdag 17 juni 2010 15:51 schreef C-Politan het volgende:
[..]
T moet er gewoon allebei in zoals in t boek staat beschreven, imho.
I know, maar de kans dat er uberhaupt een seksscene komt is sowieso klein.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:52 schreef Siral het volgende:
[..]
Dan komt er dus heulmaal geen seksscene... Want in het boek is het
"FADE TO BLACK"
True.. maar met pg-13 kun je best ver komen. Hopelijk stemt SM ermee in.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:56 schreef C-Politan het volgende:
[..]
I know, maar de kans dat er uberhaupt een seksscene komt is sowieso klein.
Idd, hoe meer hoe beterquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:59 schreef Siral het volgende:
[..]
True.. maar met pg-13 kun je best ver komen. Hopelijk stemt SM ermee in.
Inderdaad, dat zie ik echt niet gebeurenquote:Op donderdag 17 juni 2010 15:56 schreef C-Politan het volgende:
[..]
I know, maar de kans dat er uberhaupt een seksscene komt is sowieso klein.
Maar die vreselijke accenten van zequote:Op donderdag 17 juni 2010 17:50 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zie ik echt niet gebeuren. Als je dat wilt zien moet je True Blood kijken
In dit topic bomt het wel van de spoilers voor je denk ik dan. Dus bereid je voorquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:27 schreef _Joy_ het volgende:
Ik heb een tijdje terug Twilight gezien. Het leek me geen bijzondere flilm, gewoon zo'n "wegkijkertje" maar ik vond hem echt he-le-maal geweldig!! De dag daarna ben ik gelijk de eerste 2 boeken gaan kopen. Normaal wil ik altijd eerst het boek lezen en daarna pas de film kijken. Ik ben nu deel 2 aan het lezen, daarna de film kijken![]()
Echt, geweldige film en geweldige boeken!!
Whaha dat creepy muziekje in de achtergrondquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:34 schreef Siral het volgende:
HAHHAHA, hoe ze dat laatste stukje ook in slomo doen.
Oehh, klinkt heerlijk! Veel plezier!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:01 schreef _Joy_ het volgende:
@Siral: ja dat zag ik ook al. Ik ga de rest dus ook niet teruglezendat doe ik wel als ik alle boeken gelezen heb.
Anyway, voor alle overige fans: heel veel plezier bij de 3e film! Ik heb vanavond het rijk alleen en ga heel de avond verder lezen in deel 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |