Jep.. ik zou er echt kneittttttttttter gestoord van worden, vooral van de papz..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:49 schreef Koningin het volgende:
Al die interviews die ze moeten doen, telkens dezelfde vragen enzo......
Yeshquote:
Wat jammer nouquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Shit, daar gaat het brave imago van de film
Der haar is al tot de helft uitgegroeid tot haar eigen kleur. En de verf is al zo ver vervaagd dat de uitgroei amper opvalt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:41 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik vind haar met zwart (kort) haar trouwens echt 10x niets
Wat Kristen en Rob meemaken op dit moment vanwege Twilight, is gewoon vele malen erger dan welke willekeurige bekende acteur op een normale dag meemaakt.. Ze kunnen werkelijk nergens naartoe zonder bodyguard. Sowieso heeft Kristen al langer ervaring met het vak, en papparazi. Maar wat nu met hun gebeurd rondom deze hele fandom is gewoon ziek! Als je al niet eens normaal je huis meer uitkunt.... Vaak hebben ze haar gewoon op zitten wachten bij haar huisquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:48 schreef J-net het volgende:
Terug vind vampier post
Alles wat ze doet wordt uitvergroot, ze kan niet eens naar een pretpark; enerzijds als je acteur wordt weet je dat dat de schaduwkant is aan de andere kant; het is echt te erg voor haar en ook voor Robert Pattison.
Woont ze in LA?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:55 schreef Siral het volgende:
[..]
Wat Kristen en Rob meemaken op dit moment vanwege Twilight, is gewoon vele malen erger dan welke willekeurige bekende acteur op een normale dag meemaakt.. Ze kunnen werkelijk nergens naartoe zonder bodyguard. Sowieso heeft Kristen al langer ervaring met het vak, en papparazi. Maar wat nu met hun gebeurd rondom deze hele fandom is gewoon ziek! Als je al niet eens normaal je huis meer uitkunt.... Vaak hebben ze haar gewoon op zitten wachten bij haar huis
Stond er ergens een verlaagde pikzwarte minicooper met zwarte velgen voor de deur!?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
LA is tof. Misschien ben ik wel langs dr huis geweest
I knowquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
Omg, dat je dat weet van die auto, hahaha. Te erg jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |