Kleine.quote:
Ik vond Luyendijk z'n boeken bijzonder slecht. Maar interviewen kon hij wel.quote:Op maandag 26 april 2010 21:09 schreef waht het volgende:
JelleBrandt
Corstius.
Net zo'n baas als Joris Luyendijk.
Vind ik ook.quote:Op maandag 26 april 2010 20:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind hem door de manier van vragen stellen/iets uit mensen krijgen soms de Nederlandse Louis Theroux
Apart, ik heb van z'n boeken genoten.quote:Op maandag 26 april 2010 21:10 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik vond Luyendijk z'n boeken bijzonder slecht. Maar interviewen kon hij wel.
Hmm, ik zie dat niet. Theroux voert echt een act uit. De act van de betweterige, geschokte Westerling. Brandt Corstius is zichzelf (voor zover ik kan beoordelen) en bedrijft 'normale' journalistiek.quote:Op maandag 26 april 2010 20:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind hem door de manier van vragen stellen/iets uit mensen krijgen soms de Nederlandse Louis Theroux
hmm ik vond z'n boeken ook megasterk eigenlijk.quote:Op maandag 26 april 2010 21:10 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik vond Luyendijk z'n boeken bijzonder slecht. Maar interviewen kon hij wel.
Huhuh. Dat is Theroux echt totaal niet.quote:Op maandag 26 april 2010 21:13 schreef waht het volgende:
[..]
Apart, ik heb van z'n boeken genoten.
[..]
Hmm, ik zie dat niet. Theroux voert echt een act uit. De act van de betweterige, geschokte Westerling. Brandt Corstius is zichzelf (voor zover ik kan beoordelen) en bedrijft 'normale' journalistiek.
Megasterk overgewaardeerd.quote:Op maandag 26 april 2010 21:19 schreef koemleit het volgende:
[..]
hmm ik vond z'n boeken ook megasterk eigenlijk.
Rechtse rakkert die je d'r bent!quote:Op maandag 26 april 2010 21:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Megasterk overgewardeerd.
Hij kraakte mij teveel partijen af zonder onderbouwing, maar misschien ben ik dan niet links genoeg ofzo.
inderdaad, in van moskou tot magadan en moermansk was ie geweldig!!! ga zeker kijken!quote:Op maandag 26 april 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jelle!
Ik vond em echt geweldig in zijn reeks docu's door Rusland, dus ik ben benieuwd hoe ie het daar gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |