Kleine.quote:
Ik vond Luyendijk z'n boeken bijzonder slecht. Maar interviewen kon hij wel.quote:Op maandag 26 april 2010 21:09 schreef waht het volgende:
JelleBrandt
Corstius.
Net zo'n baas als Joris Luyendijk.
Vind ik ook.quote:Op maandag 26 april 2010 20:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind hem door de manier van vragen stellen/iets uit mensen krijgen soms de Nederlandse Louis Theroux
Apart, ik heb van z'n boeken genoten.quote:Op maandag 26 april 2010 21:10 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik vond Luyendijk z'n boeken bijzonder slecht. Maar interviewen kon hij wel.
Hmm, ik zie dat niet. Theroux voert echt een act uit. De act van de betweterige, geschokte Westerling. Brandt Corstius is zichzelf (voor zover ik kan beoordelen) en bedrijft 'normale' journalistiek.quote:Op maandag 26 april 2010 20:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind hem door de manier van vragen stellen/iets uit mensen krijgen soms de Nederlandse Louis Theroux
hmm ik vond z'n boeken ook megasterk eigenlijk.quote:Op maandag 26 april 2010 21:10 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik vond Luyendijk z'n boeken bijzonder slecht. Maar interviewen kon hij wel.
Huhuh. Dat is Theroux echt totaal niet.quote:Op maandag 26 april 2010 21:13 schreef waht het volgende:
[..]
Apart, ik heb van z'n boeken genoten.
[..]
Hmm, ik zie dat niet. Theroux voert echt een act uit. De act van de betweterige, geschokte Westerling. Brandt Corstius is zichzelf (voor zover ik kan beoordelen) en bedrijft 'normale' journalistiek.
Megasterk overgewaardeerd.quote:Op maandag 26 april 2010 21:19 schreef koemleit het volgende:
[..]
hmm ik vond z'n boeken ook megasterk eigenlijk.
Rechtse rakkert die je d'r bent!quote:Op maandag 26 april 2010 21:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Megasterk overgewardeerd.
Hij kraakte mij teveel partijen af zonder onderbouwing, maar misschien ben ik dan niet links genoeg ofzo.
inderdaad, in van moskou tot magadan en moermansk was ie geweldig!!! ga zeker kijken!quote:Op maandag 26 april 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jelle!
Ik vond em echt geweldig in zijn reeks docu's door Rusland, dus ik ben benieuwd hoe ie het daar gaat doen
Ik heb in het topic over Theroux gereageerd:quote:Op maandag 26 april 2010 21:21 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Huhuh. Dat is Theroux echt totaal niet.
Heb alleen 'het zijn net mensen' gelezen, maar dat was toch niet een heel links boek? Meer een boek over waarom journalistiek altijd faalt.quote:Op maandag 26 april 2010 21:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Megasterk overgewaardeerd.
Hij kraakte mij teveel partijen af zonder onderbouwing, maar misschien ben ik dan niet links genoeg ofzo.
Amenquote:Op maandag 26 april 2010 21:19 schreef koemleit het volgende:
[..]
hmm ik vond z'n boeken ook megasterk eigenlijk.
quote:Als u denkt te weten wie de Zomergasten 2010 zijn, laat het ons dan weten via Twitter (gebruik #zg2010), de Zomergasten Facebook pagina of per mail (zomergasten@vpro.nl).
Jan,Paul en Erwinquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:04 schreef Bluezz het volgende:
Welke?
Ik kijk vooral uit naar Jan Marijnissen & Annet Malherbe.
Waar moeten we die eigenlijk van kennen ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:28 schreef tong80 het volgende:
Leuk rijtje. Pauliene Cornelisse sla ik over.
De naam zei mij ook niks. Ik wist pas wie het was na de foto. Ze is side-kick bij De Wereld Draait Door.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Waar moeten we die eigenlijk van kennen ?
En dan word je tegenwoordig al uitgenodigd als Zomergast ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze is side-kick bij De Wereld Draait Door.
Je moet je eerst ergens anders bewezen hebben als side-kick. Zoals Marc Marie Jan Mulder en Harinda Reijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
En dan word je tegenwoordig al uitgenodigd als Zomergast ?
Paulien Cornelisse (Amsterdam, 1976) schrijft en maakt theater. Haar eerste solovoorstelling ‘Dagbraken’ (seizoen 2008-2009 en 2009-2010) werd genomineerd voor de Neerlands Hoop Prijs, een prijs voor de meest veelbelovende theatermaker. Eerder was Paulien Cornelisse deel van cabaretduo Rots (met Irene van der Aart), en van 2001 tot 2004 was ze stand-up comedian bij Comedytrain. In 2007 stond ze in de finale van het Leids Cabaret Festival. Cornelisse schreef Taal is zeg maar echt mijn ding (2009), over hoe we taal gebruiken en wat we nu eigenlijk echt zeggen. Van dit boek werden binnen een jaar maar liefst 300.000 exemplaren verkocht. Cornelisse heeft een wekelijkse taalrubriek in NRC.next en verder tekent ze eens in de twee weken wilde beesten voor de Achterpagina van NRC Handelsblad. Paulien Cornelisse studeerde psychologie en een blauwe maandag Algemene Taalwetenschap. In seizoen 2010-2011 gaat ze de theaters in met haar tweede avondvullende voorstelling ‘Hallo Aarde’.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:57 schreef tong80 het volgende:
Wat die Pauline op haar CV heeft staan weet ik niet.
Hij heeft iig Jan M. uitgekozenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:54 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het echt geweldige gasten.
Mag de presentator ze uitkiezen ?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:32 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben voornamelijk benieuwd naar Paul Verhoeven en Erwin Olaf.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:32 schreef Dagonet het volgende:
Oh, en Jan Marijnissen natuurlijk ook. Die moet ik alleen vanwege vakantie missen. Damn!
Maarten 't Hart en Paulien Cornelisse ook maar die trekken mij toch minder.
Ik ga ipv vandaag 21 augustus op vakantie. Kan ik Jan Marijnissen wel kijken maar geen Paul Verhoevenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Alleen ik kan 25 juli niet kijken zit ik in Duitsland. Als Jan Marijnissen te gast is.
Nee. Rechten van beeldmateriaal enzo.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:24 schreef tong80 het volgende:
Misschien al vaker gesteld.Maar is het terug te zien op uitzendinggemist ?
Shitquote:
Zeker.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:28 schreef Reya het volgende:
Dit is de plaats om de presentator af te branden?
Nu je het zegtquote:Op zondag 25 juli 2010 17:34 schreef Toad het volgende:
[..]
Zaterdag zal er wel weer een herhaling zijn, denk ik.
Goed bekeken Remlof..een leuke gastquote:Op zondag 25 juli 2010 18:05 schreef remlof het volgende:
Ze beginnen met de leukste gast. Wat mij betreft dan.
Ik ga er voor zitten vanavond.
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:13 schreef tong80 het volgende:
Ben ik de enige die uitkijkt naar Erwin Olaf
Dat dus. Kijken hoe hij het aanpakt.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb er zin in
Ben ook heel benieuwd naar hoe JBC het doet!
Ik ga er zeker voor zitten, maar leukste gast ben ik niet helemaal met je eens. Marijnissen is wat mij betreft nog te kort weg uit de politiek, heeft nog te weinig afstand. Vind ik persoonlijk jammer, had 'm liever over een aantal jaren gezien. Desalniettemin verwacht ik wel een leuke uitzending. Kijk zelf het meeste uit naar Erwin Olaf.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:05 schreef remlof het volgende:
Ze beginnen met de leukste gast. Wat mij betreft dan.
Ik ga er voor zitten vanavond.
Daar kijk ik het meeste naar uit, als fotograaf (student) zijndequote:Op zondag 25 juli 2010 18:13 schreef tong80 het volgende:
Ben ik de enige die uitkijkt naar Erwin Olaf
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 20:17 schreef golfer het volgende:
De komende 6 weken ben ik jullie doelwit...pardon gastheer.![]()
Hij weet dus dat er enorm op hem gelet gaat worden.
Was een erg leuke binnenkomerquote:Op zondag 25 juli 2010 20:17 schreef golfer het volgende:
De komende 6 weken ben ik jullie doelwit...pardon gastheer.![]()
Hij weet dus dat er enorm op hem gelet gaat worden.
Was volgens mij de eerste zomergast ooit. Schitterende aflevering.quote:
Die man kon pratenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:Hahahaha, dat kan gewoon niet meer op tv tegenwoordig!
Ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was volgens mij de eerste zomergast ooit. Schitterende aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |