Dat is zijn werk, proberen in het voordeel van die man te lullen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:23 schreef Arcee het volgende:
Vreselijk, deze advocaat.En maar bagatelliseren, de misdaden van Koos H.
Waar?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:23 schreef Arcee het volgende:
En maar bagatelliseren, de misdaden van Koos H.
Arcee maakte 'm volquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef Gillette_M5 het volgende:
Deze was iets eerder Pauw & Witteman (P&W) #108: Waar Paul nog wegblijft
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef Q.E.D. het volgende:
Arcee maakte 'm voldus dan telt een minuutje niet meer.
Maar deze heeft al meer posts.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef Gillette_M5 het volgende:
Jammer voor je.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef Gillette_M5 het volgende:
"Het is al zo lang geleden"quote:
Maar het privacy aspect is wel een beetje interessant toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef golfer het volgende:
Het interesseert me allemaal niets. Dat oprakelen door Peter Rudolf niet en dit gehannes tussen advocaten over sensatie SBS6 sensatie-TV ook niet.
Daarbij zie Ik het belang en punt van Rudolf ook niet zo..quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef golfer het volgende:
Het interesseert me allemaal niets. Dat oprakelen door Peter Rudolf niet en dit gehannes tussen advocaten over sensatie SBS6 sensatie-TV ook niet.
Ja, ik wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:27 schreef Xenomaniac het volgende:
Daarbij zie Ik het belang en punt van Rudolf ook niet zo..
OH WAT ERRUGquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef speknek het volgende:
Die advocaat![]()
.
Het is al heel lang geleden gebeurd, ik probeer het niet te bagatelliseren...
Dat probeer je wel anders zeg je niet dat de misdaden heel lang geleden gebeurd zijn.
Jij weet toch best dat dit een normale manier van doen is voor een (straf)advocaat?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef speknek het volgende:
Die advocaat![]()
.
Het is al heel lang geleden gebeurd, ik probeer het niet te bagatelliseren...
Dat probeer je wel anders zeg je niet dat de misdaden heel lang geleden gebeurd zijn.
Jij maakt je ook druk om de privacyrechten van Koos H?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef venomsnake het volgende:
Ben het wel met hem eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |