Dat is zijn werk, proberen in het voordeel van die man te lullen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:23 schreef Arcee het volgende:
Vreselijk, deze advocaat.En maar bagatelliseren, de misdaden van Koos H.
Waar?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:23 schreef Arcee het volgende:
En maar bagatelliseren, de misdaden van Koos H.
Arcee maakte 'm volquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef Gillette_M5 het volgende:
Deze was iets eerder Pauw & Witteman (P&W) #108: Waar Paul nog wegblijft
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef Q.E.D. het volgende:
Arcee maakte 'm voldus dan telt een minuutje niet meer.
Maar deze heeft al meer posts.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef Gillette_M5 het volgende:
Jammer voor je.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef Gillette_M5 het volgende:
"Het is al zo lang geleden"quote:
Maar het privacy aspect is wel een beetje interessant toch?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef golfer het volgende:
Het interesseert me allemaal niets. Dat oprakelen door Peter Rudolf niet en dit gehannes tussen advocaten over sensatie SBS6 sensatie-TV ook niet.
Daarbij zie Ik het belang en punt van Rudolf ook niet zo..quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef golfer het volgende:
Het interesseert me allemaal niets. Dat oprakelen door Peter Rudolf niet en dit gehannes tussen advocaten over sensatie SBS6 sensatie-TV ook niet.
Ja, ik wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:27 schreef Xenomaniac het volgende:
Daarbij zie Ik het belang en punt van Rudolf ook niet zo..
OH WAT ERRUGquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef speknek het volgende:
Die advocaat![]()
.
Het is al heel lang geleden gebeurd, ik probeer het niet te bagatelliseren...
Dat probeer je wel anders zeg je niet dat de misdaden heel lang geleden gebeurd zijn.
Jij weet toch best dat dit een normale manier van doen is voor een (straf)advocaat?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:26 schreef speknek het volgende:
Die advocaat![]()
.
Het is al heel lang geleden gebeurd, ik probeer het niet te bagatelliseren...
Dat probeer je wel anders zeg je niet dat de misdaden heel lang geleden gebeurd zijn.
Jij maakt je ook druk om de privacyrechten van Koos H?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:29 schreef venomsnake het volgende:
Ben het wel met hem eens.
Ja ik zal hem zeggen of hij jou ook entlost ofzo.quote:
Buiten dat zie ik niets maatschappelijk relevants.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:28 schreef golfer het volgende:
Ja, ik wel.
Kijkcijfers en reclame inkomsten voor SBS-6.
Je hoeft geen huichelaar te zijn om op te komen voor een veroordeelde zijn rechten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:30 schreef Xenomaniac het volgende:
Jij weet toch best dat dit een normale manier van doen is voor een (straf)advocaat?
Beetje vreemd, die verontwaardiging.
Neuh, wel om privacyrechten in het algemeen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij maakt je ook druk om de privacyrechten van Koos H?
Dat je het nut er niet van in ziet is 1, maar om het dan voor Koos H. op te nemen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:34 schreef venomsnake het volgende:
Neuh, wel om privacyrechten in het algemeen.
En bovendien zie ik het nut niet in van de uitzending van De Vries.
*zucht*quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat je het nut er niet van in ziet is 1, maar om het dan voor Koos H. op te nemen?
Ze lijkt qua gezicht een beetje op die assistente van Hans van der Togt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef Be-Smart het volgende:
Wat een mooie vrouw...
Nou ja, dat is gewoon zijn werk natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat je het nut er niet van in ziet is 1, maar om het dan voor Koos H. op te nemen?
Ja, maar het ging om jou. Jij zei dat je het met hem eens was.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:39 schreef venomsnake het volgende:
Nou ja, dat is gewoon zijn werk natuurlijk.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:39 schreef Gillette_M5 het volgende:
Dubbel topic. Hier verder: Pauw & Witteman (P&W) #108: Waar Paul nog wegblijft
Die advocaat heeft volgens jou geen punt, en Koos had het erbij moeten laten zitten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:39 schreef Arcee het volgende:
Ja, maar het ging om jou. Jij zei dat je het met hem eens was.
Nee, het ging me om de mening van venomsnake hierover.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:43 schreef Xenomaniac het volgende:
Die advocaat heeft volgens jou geen punt, en Koos had het erbij moeten laten zitten.
Moet ik het zo zien?
Ja, dat ben ik ook.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, maar het ging om jou. Jij zei dat je het met hem eens was.
Nee, dat idee had ik ook.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:44 schreef Q.E.D. het volgende:Volgens mij was ze nog niet klaar met vertellen, beetje lullig.
Flikker op kneus!quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:45 schreef Gillette_M5 het volgende:
[h1]Dubbel topic[/h1] Hier verder: Pauw & Witteman (P&W) #108: Waar Paul nog wegblijft
Ik ook, maar anders kakte Karin Bloemen inquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:49 schreef Gillette_M5 het volgende:
Dubbel topic Hier verder: Pauw & Witteman (P&W) #108: Waar Paul nog wegblijft
quote:
Degene die het topic volmaakt (post 301) maakt een nieuw topic.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:49 schreef Gillette_M5 het volgende:
rot op naar je eigen topic danquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:49 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ja dat vind ik ook, maar dan hoef je nog niet Koos z'n acties te gaan vergoelijken door te zeggen van "ja maar die misdaden waren wel erg lang geleden begaan...". Want de levenslange gevangenisstraf is levenslang juist omdat we de misdaden zo erg vinden dat de zwaarte ervan niet afneemt over tijd.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:44 schreef venomsnake het volgende:
En ben bovendien van mening dat iedereen recht op privacy heeft, zo werkt dat gewoon in een rechtstaat, en ik wil dat graag zo houden!
Nouja, op zichzelf ik ook niet. Maar zijn onderzoeksjournalistiek bestaat natuurlijk bij de gratie dat het reclameinkomsten genereert. Zonder uitzending geen onderzoek, en zonder onderzoek waren de nabestaanden schijnbaar nog steeds in het ongewis over de precieze details omtrent de dood van hun kinderen. Ik vind dat die het recht op het kennen van de feiten wel hebben.quote:Ik zie het nut niet in van de reportage van De Vries.
Dit is het topic voor mannen met twéé ballen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:51 schreef Adelante het volgende:
Dit is het goede topic toch?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:54 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dit is het topic voor mannen met twéé ballen.
Ja, jammer dat ze bezet is.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:56 schreef Jac0bus het volgende:
Q.E.D., toch onder de indruk van die Ruslandmevrouw he?
Nopequote:
Wie de laatste post in de oude topic maakt, maakt ook de nieuwe topic aan, met heerschende TT. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:00 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
NopeHeb jeje toch vergist, let op het topicnummer. Van dit topic: 1443553, de andere: 1443552 Die was dus eerder, deze kan dus dicht.
Tja, dan geldt weer dit, dan weer dat. Dit is inderdaad moeilijk te begrijpen ja. Want degene die te laat is met z'n topic gaat dicht. Misschien beide samenvoegen, waarbij het topic dat net eerder was met TT behouden blijft. Zijn we allebei tevreden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:01 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Wie de laatste post in de oude topic maakt, maakt ook de nieuwe topic aan, met heerschende TT. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?
Waarom is het zo belangrijk voor je?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:07 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Tja, dan geldt weer dit, dan weer dat. Dit is inderdaad moeilijk te begrijpen ja. Want degene die te laat is met z'n topic gaat dicht. Misschien beide samenvoegen, waarbij het topic dat net eerder was met TT behouden blijft. Zijn we allebei tevreden.
Mijn Atheist zeg...quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:07 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Tja, dan geldt weer dit, dan weer dat. Dit is inderdaad moeilijk te begrijpen ja. Want degene die te laat is met z'n topic gaat dicht. Misschien beide samenvoegen, waarbij het topic dat net eerder was met TT behouden blijft. Zijn we allebei tevreden.
Vooral omdat je in het verleden dagelijks zoveel in de topicreeks over P&W hebt gepost, bedoel je?quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:07 schreef Gillette_M5 het volgende:
Waarschijnlijk een weddenschap met iemand, dat hij een topic open kan houdenquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral omdat je in het verleden dagelijks zoveel in de topicreeks over P&W hebt gepost, bedoel je?![]()
Man, je hebt nog nooit er in gepost en geilt blijkbaar op het feit dat je een keer een topic hebt geopend ergens.
Doe dat lekker verder in onzin ofzo?
Oh pff, jij moet ook nog een mening geven? Doe dat lekker in onzin ofzo!quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral omdat je in het verleden dagelijks zoveel in de topicreeks over P&W hebt gepost, bedoel je?![]()
Man, je hebt nog nooit er in gepost en geilt blijkbaar op het feit dat je een keer een topic hebt geopend ergens.
Doe dat lekker verder in onzin ofzo?
Je begrijpt er echt helemaal niks van hè...quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:55 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Oh pff, jij moet ook nog een mening geven? Doe dat lekker in onzin ofzo!![]()
Man, je geilt er maar al te graag op dit soort post in te kunnen tikken zodat jouw slet je eens in je billen knijpt, je gelijk geeft, zodat jij je weer een echte vent kan voelen.Als het aan jou ligt krijgen we het CDA met Balkenende weer aan de macht. Immers, deze man heeft als we jouw domme voorbeeld (en andere zelfde voorbeelden) erbij halen zo vaak iets gezegd in het verleden, zodat, omdat hij als laatste premier is geweest het straks weer mag worden....
Jaja, logica.
Dat ontbreekt nou juist vooral zo vaak in jouw posts.quote:
En ook hier ontbreekt elke vorm van logica weer.quote:Op zaterdag 17 april 2010 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ontbreekt nou juist vooral zo vaak in jouw posts.
Drugs beschadigen blijkbaar toch wel een beetje de hersens, knul.
En dat van iemand die toch al levenslang in de cel zit.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:17 schreef Dichtpiet. het volgende:
Jemig man, wat een hypeland zijn we ook geworden. Wat een non-item met die Koos H., en dat al twee week lang.
Overhyped gedoe. Ik kijk niet.quote:Op maandag 19 april 2010 15:28 schreef TNA het volgende:
Vanavond, 23.00 uur op Ned1
De uitzending zal in het teken staan van de aswolk en de ontregeling van het Europese vliegverkeer.
We nemen het treintje.quote:Op maandag 19 april 2010 18:07 schreef PiRANiA het volgende:
De hele uitzending staat in het teken van de aanhoudende ontregeling van het Europese vliegverkeer. Te gast directeur van Schiphol Jos Nijhuis, geoloog Salomon Kroonenberg, luchtvaartdeskundige Benno Baksteen, directeur van reisorganisatie TUI Steven van der Heijden en zangeres Trijntje Oosterhuis.
Nee man, die Kroonenberg is hilarisch.quote:
En Peter Paul de Vries zich maar afvragen waarom ze niet meer bellen.quote:Op maandag 19 april 2010 18:54 schreef Jac0bus het volgende:
Volgens mij heeft Kroonenberg daar bij P&W een stoel met z'n naam erop
Wie is dat dan? Ik kan me die kerel niet herinneren en toch kijk ik altijd P&W.quote:Op maandag 19 april 2010 18:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee man, die Kroonenberg is hilarisch.
Een professor/geoloog van de TU Delft die veel van vulkanen weet. Iets wat nogal van toepassing is gezien die uitbarstingin IJsland. Hij zat daarom vooral de laatste paar dagen bij P&W. Ik denk inderdaad dat je als je vorige week geen P&W hebt gekeken die kerel niet gezien hebt.quote:Op maandag 19 april 2010 19:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Ik kan me die kerel niet herinneren en toch kijk ik altijd P&W.
Ja die zit dan op zijn praatstoel en kletst over het uitsterven van dino's enzoquote:Op maandag 19 april 2010 19:32 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Een professor/geoloog van de TU Delft die veel van vulkanen weet. Iets wat nogal van toepassing is gezien die uitbarsting in IJsland. Hij zat daarom vooral de laatste paar dagen bij P&W. Ik denk inderdaad dat je als je vorige week geen P&W hebt gekeken die kerel niet gezien hebt.
Toffe gast
Ja die wordt steeds dommer naarmate haar tieten groter worden, een, ik wil aandacht typ.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:55 schreef pberends het volgende:
Karin Bloemen, wat een vreselijk dom tyfuswijf is dat toch ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |