Inderdaad. Dan staat hij weer gewoon onder de afzuigkap te roken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond krijgt hij weer een enorme draai om z'n oren van z'n vrouw. Op tv Mr Big Star, thuis Mr Nobody.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:49 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan staat hij weer gewoon onder de afzuigkap te roken.
Beetje labiel wijf inderdaad. Wel slim om je eigen handicap te gelde te maken, maar ik mag haar niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb 24 uur met.. gezien. Wilfried hoeft maar een woordje verkeerd te zeggen of ze zit een half uur op de plee.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:49 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan staat hij weer gewoon onder de afzuigkap te roken.
Zij neukt toch zwaar in het rond ook, met die open relatie van dr?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:53 schreef TNA het volgende:
Zo'n ordinair wijfHaar stem past haar goed.
Net als die Yoram Stein vorige week. Mensen die cool doen over hun medische geschiedenis zijn kansloos.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Ze koketteert zo met haar psychose.
Die valse wimpers horen niet bij haar, ze moet dat niet doenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:53 schreef TNA het volgende:
Zo'n ordinair wijfHaar stem past haar goed.
Ik vond het bij hem nog wel gaan, eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Net als die Yoram Stein vorige week. Mensen die cool doen over hun medische geschiedenis zijn kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |