Inderdaad. Dan staat hij weer gewoon onder de afzuigkap te roken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond krijgt hij weer een enorme draai om z'n oren van z'n vrouw. Op tv Mr Big Star, thuis Mr Nobody.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:49 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan staat hij weer gewoon onder de afzuigkap te roken.
Beetje labiel wijf inderdaad. Wel slim om je eigen handicap te gelde te maken, maar ik mag haar niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb 24 uur met.. gezien. Wilfried hoeft maar een woordje verkeerd te zeggen of ze zit een half uur op de plee.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:49 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan staat hij weer gewoon onder de afzuigkap te roken.
Zij neukt toch zwaar in het rond ook, met die open relatie van dr?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:53 schreef TNA het volgende:
Zo'n ordinair wijfHaar stem past haar goed.
Net als die Yoram Stein vorige week. Mensen die cool doen over hun medische geschiedenis zijn kansloos.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Ze koketteert zo met haar psychose.
Die valse wimpers horen niet bij haar, ze moet dat niet doenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:53 schreef TNA het volgende:
Zo'n ordinair wijfHaar stem past haar goed.
Ik vond het bij hem nog wel gaan, eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Net als die Yoram Stein vorige week. Mensen die cool doen over hun medische geschiedenis zijn kansloos.
Het is geen koketteren bij haar. Het is een enorm onderdeel van haar leven. Nog steeds. Dagelijks.quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:56 schreef Jac0bus het volgende:
Heleen van Royen: het paard waar al die mannen in zaten.
Ja, sure, maar ze koketteert wel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is geen koketteren bij haar. Het is een enorm onderdeel van haar leven. Nog steeds. Dagelijks.
Tot morgen bij de mystery guestquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:59 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het doet haar lotgenoten ook geen goed.
He luitjes, tot later weer
die is onlangs nog geweestquote:Op woensdag 14 april 2010 00:00 schreef frank07 het volgende:
hirsi ali?
Derksen is weer heerlijk vanavondquote:Op woensdag 14 april 2010 00:00 schreef Horloge het volgende:
Ik ga straks maar eens kijken, ik verneem dat madam Thieme werd afgezeken en dat Derksen in het huis is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |