Zoiets schoot ook door m'n hoofd jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:25 schreef DrDentz het volgende:
Pfft die vrouw. Ik zou dan toch nog even proberen 100 te worden. Gewoon, voor de statistiek.
Ik geloof niet dat dat Hedy is op dat schilderij van Veldhoen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:27 schreef tong80 het volgende:
Hedy d'Ancona is de partner van Aat Veldhoen.
Portret van Hedy :
[ afbeelding ]
Misplaatste grap.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:42 schreef henkde_j het volgende:
Ach veel pijn zal hij wel niet hebben als hij valt
Ach hij kan wel tegen een stootje.quote:
Ik kon de neukende engelen niet vinden van hem.quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat Hedy is op dat schilderij van Veldhoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, maar volgens mij richtte deze stichting zich juist niet op de zieken en zwakken. Juist op de ouderen die vinden dat zij wel genoeg van het leven hebben genoten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 00:56 schreef bloodymary het volgende:
Bij die discussie over de mogelijkheid tot zelfdoding voor ouderen wordt net gedaan of het kerngezonde mensen zijn die daar dan voor zouden kiezen, zo van nu is het mooi geweest. Maar er zijn heel veel bejaarden die aan het dementeren zijn, niet meer zindelijk, niet meer zelf kunnen lopen of zich aankleden Dat vind ik een heel ander verhaal, daar is het toch voor bedoeld. Lijkt wel of de mensen aan tafel er niet mee bekend zijn dat er zo duizenden mensen zitten of liggen.
Hmmm, ze kwam op mij eerder over als een naïef dromerig meisje. Fladderende vlindertjes, en als we er nou allemaal in geloven dan wordt het nog vrede ook, zo werkt het alleen in Disney-films.quote:
Dan kan ze tegelijk nog wel mooi zijn...quote:Op donderdag 11 februari 2010 01:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hmmm, ze kwam op mij eerder over als een naïef dromerig meisje. Fladderende vlindertjes, en als we er nou allemaal in geloven dan wordt het nog vrede ook, zo werkt het alleen in Disney-films.![]()
Bitchfight, tvp.quote:Op donderdag 11 februari 2010 12:54 schreef Jac0bus het volgende:
Zo die Meral Polat mag er wezen![]()
Vanavond Wouter Bos vs. Alexander Pechtold
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |