?quote:
Die krantenman is wel een heldquote:Op woensdag 20 januari 2010 01:20 schreef Arcee het volgende:
Goeie gesprek tussen P&W en die krantenman.
Ik ben niet zo creatief.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
?
Ik zeg gewoon dat ik niet kan slapen.
quote:
quote:
das morgen, volgens mijquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:46 schreef golfer het volgende:
Toch een uitzending vanavond, ondanks die actie voor Haïti?
Oh ja. je hebt gelijk. Ik was een dag in de war.quote:
Jij was ongeveer een dag na de aardbeving al verveeld daardoor. Je was toen al blasé:quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:17 schreef Jac0bus het volgende:
Maar moeten we nou voor de vijfde keer aanhoren hoe verschrikkelijk die aardbeving was? Sorry hoor maar dat weet ik nu wel.
Mijn advies aan jou: Lees geen kranten meer, zet de radio en TV uit. Ga terug naar je grot en kom er over een paar maanden weer uit, want dan heeft niemand het misschien meer over Haïti of Wilders.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:21 schreef Jac0bus het volgende:
Portie Haïti dat je in het reguliere nieuws ook krijgt(en bovendien morgen alweer oud nieuws is),
Pauw zei vanmiddag op de radio nog dat hij gewoon een uitzending doet morgen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:02 schreef sunmoonstar het volgende:
Volgens tvgids.nl komt P&W morgen trouwens wel gewoon. 'Nederland helpt Haiti' duurt van 20:30 tot 22:05, daarna komt 'Wie is de Mol' en daarna P&W. Dat staat er althans.
Ja ik zag toen al dat het een hype zou worden. En voila, het nieuws gaat nergens anders meer over. Haïti is maar een van de vele plekken op deze aarde waar het verschrikkelijk leven is. Ik zeg niet dat we ze niet moeten helpen, maar eerder dat de rest nu vergeten wordt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij was ongeveer een dag na de aardbeving al verveeld daardoor. Je was toen al blasé:
[..]
Mijn advies aan jou: Lees geen kranten meer, zet de radio en TV uit. Ga terug naar je grot en kom er over een paar maanden weer uit, want dan heeft niemand het misschien meer over Haïti of Wilders.
Hoewel...over de tsunami heeft men het nu, 5 jaar later ook nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |