?quote:
Die krantenman is wel een heldquote:Op woensdag 20 januari 2010 01:20 schreef Arcee het volgende:
Goeie gesprek tussen P&W en die krantenman.
Ik ben niet zo creatief.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
?
Ik zeg gewoon dat ik niet kan slapen.
quote:
quote:
das morgen, volgens mijquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:46 schreef golfer het volgende:
Toch een uitzending vanavond, ondanks die actie voor Haïti?
Oh ja. je hebt gelijk. Ik was een dag in de war.quote:
Jij was ongeveer een dag na de aardbeving al verveeld daardoor. Je was toen al blasé:quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:17 schreef Jac0bus het volgende:
Maar moeten we nou voor de vijfde keer aanhoren hoe verschrikkelijk die aardbeving was? Sorry hoor maar dat weet ik nu wel.
Mijn advies aan jou: Lees geen kranten meer, zet de radio en TV uit. Ga terug naar je grot en kom er over een paar maanden weer uit, want dan heeft niemand het misschien meer over Haïti of Wilders.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:21 schreef Jac0bus het volgende:
Portie Haïti dat je in het reguliere nieuws ook krijgt(en bovendien morgen alweer oud nieuws is),
Pauw zei vanmiddag op de radio nog dat hij gewoon een uitzending doet morgen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:02 schreef sunmoonstar het volgende:
Volgens tvgids.nl komt P&W morgen trouwens wel gewoon. 'Nederland helpt Haiti' duurt van 20:30 tot 22:05, daarna komt 'Wie is de Mol' en daarna P&W. Dat staat er althans.
Ja ik zag toen al dat het een hype zou worden. En voila, het nieuws gaat nergens anders meer over. Haïti is maar een van de vele plekken op deze aarde waar het verschrikkelijk leven is. Ik zeg niet dat we ze niet moeten helpen, maar eerder dat de rest nu vergeten wordt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij was ongeveer een dag na de aardbeving al verveeld daardoor. Je was toen al blasé:
[..]
Mijn advies aan jou: Lees geen kranten meer, zet de radio en TV uit. Ga terug naar je grot en kom er over een paar maanden weer uit, want dan heeft niemand het misschien meer over Haïti of Wilders.
Hoewel...over de tsunami heeft men het nu, 5 jaar later ook nog steeds.
Maar we hebben jou toch om ons daaraan te herinneren?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:04 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja ik zag toen al dat het een hype zou worden. En voila, het nieuws gaat nergens anders meer over. Haïti is maar een van de vele plekken op deze aarde waar het verschrikkelijk leven is. Ik zeg niet dat we ze niet moeten helpen, maar eerder dat de rest nu vergeten wordt.
Hoe zit het eigenlijk met delen van Afrika? Gaat het daar opeens uitstekend mee? Volgens mij hebben die net zo weinig voedsel. Misschien ligt er geen huis bovenop ze maar dat had ook nooit gekund. Die hebben ze er namenlijk niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar we hebben jou toch om ons daaraan te herinneren?Komaan, vertel ons het verdere verschrikkelijke wereldnieuws, gij-die-de-hype-niet-hypet.
Ach nee toch.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Peterrrrrrrrrr R
Inderdaad, zeer goed dat hij zich zo openlijk uitspreekt tegen Wilders.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:08 schreef sander89 het volgende:
Peter komt beter voor de dag vandaag dan ik verwacht had.
Kopvoddentax voor de onderdrukking van vrouwen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:08 schreef sander89 het volgende:
Peter komt beter voor de dag vandaag dan ik verwacht had.
Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:02 schreef Terreros85 het volgende:
Ik dacht even dat Gerard Cox aan tafel zat
Idd ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:16 schreef Q.E.D. het volgende:
Maar dat argument is toch ook![]()
Dan zou hij niemand meer kunnen verdedigen.
Het is zo makkelijk, eigen schuld.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:17 schreef Confetti het volgende:
Die jongen in het publiek![]()
Verneder die jongen eens niet verder![]()
Je moet gewoon elke vraag beantwoorden met een citaat uit de Koran, dan ben je klaar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:17 schreef Confetti het volgende:
Die jongen in het publiek![]()
Verneder die jongen eens niet verder![]()
Yupquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kansloze figuren. Zijn dit landgenoten van mij?
Absoluut! En ze strijden godverrrdomme voor ONZE vrijheid ja! Onze rechten en vrijheden worden afgenomen! Het is niet normaal meer!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
bij de islam is dat toch echt een stuk letterlijkerquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:18 schreef Horloge het volgende:
"De koran is toch de islam?"
Over onwetendheid gesproken. De bijbel is zeker ook het Protestantisme, én het Katholicisme.
ff oppassen met die hele groep wilders stemmers over een kam te scheren. want gs is de laatste week enorm bezig met selectief geplakte filmpjes. :-)quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is niet zo gek wat hij zegt. De islam is vooral de Koran en Hadith. De status van de Koran in de islam is nog belangrijker dan de status van de Bijbel in het christendom. De status van de Koran in de islam is ongeveer hetzelfde als de status van Jezus binnen het christendom.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:18 schreef Horloge het volgende:
Over onwetendheid gesproken. De bijbel is zeker ook het Protestantisme, én het Katholicisme.
Als dat soort figuren mijn vrijheid moeten gaan verdedigen wordt het tijd om naar een ander land te vluchten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:21 schreef Horloge het volgende:
[..]
Absoluut! En ze strijden godverrrdomme voor ONZE vrijheid ja! Onze rechten en vrijheden worden afgenomen! Het is niet normaal meer!
Hij reageert toch gewoon op de mensen uit dat filmpje? Dat zij samen hetzelfde IQ hebben als de gemiddelde Nederlander kan niemand wat aan doen, ook zij niet. Behalve dan ervoor proberen te zorgen dat je niet op tv komt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:22 schreef alexis_ het volgende:
[..]
ff oppassen met die hele groep wilders stemmers over een kam te scheren. want gs is de laatste week enorm bezig met selectief geplakte filmpjes. :-)
tja lach er maar om, maar intussen moet je wel oppassen met je zegt tegenwoordig dankzij een zooi godsdienstwaanzinnigenquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:21 schreef Horloge het volgende:
[..]
Absoluut! En ze strijden godverrrdomme voor ONZE vrijheid ja! Onze rechten en vrijheden worden afgenomen! Het is niet normaal meer!
Klopt, ik denk omdat Mohammed dit boek integraal van Allah zou hebben ontvangen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Is niet zo gek wat hij zegt. De islam is vooral de Koran en Hadith. De status van de Koran in de islam is nog belangrijker dan de status van de Bijbel in het christendom. De status van de Koran in de islam is ongeveer hetzelfde als de status van Jezus binnen het christendom.
Ja, of door mensen die zich laten leiden door een volksmenner (om met Peter R. de Vries te spreken). Zodra iemand daar in het openbaar iets negatiefs over zegt dan volgt er vaak ook een stortvloed aan bedreigingen, zoals Herman van Veen onlangs heeft mogen ondervinden. Selectieve opvatting over vrijheid van meningsuiting...quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
tja lach er maar om, maar intussen moet je wel oppassen met je zegt tegenwoordig dankzij een zooi godsdienstwaanzinnigen
Is Jezus het christendom dan? Ik dacht het niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:22 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Is niet zo gek wat hij zegt. De islam is vooral de Koran en Hadith. De status van de Koran in de islam is nog belangrijker dan de status van de Bijbel in het christendom. De status van de Koran in de islam is ongeveer hetzelfde als de status van Jezus binnen het christendom.
Dat zegt vooral veel over religie.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:18 schreef Horloge het volgende:
kut, ja dusquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Boh, ik zet hem net aan en Meester Peter is er.
Heeft hij al gepraat?
Waarom kondigen ze Peter dan niet aan?!quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:28 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
kut, ja dus
Morgen terugkijken dan
Hé, als jij mag zeggen dat de Grote Leider het mis heeft mag ik ook zeggen dat ik jou de keel door ga snijden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, of door mensen die zich laten leiden door een volksmenner (om met Peter R. de Vries te spreken). Zodra iemand daar in het openbaar iets negatiefs over zegt dan volgt er vaak ook een stortvloed aan bedreigingen, zoals Herman van Veen onlangs heeft mogen ondervinden. Selectieve opvatting over vrijheid van meningsuiting...
Ik heb dan ook een vrij brede smaakquote:
Ik vind 'r ook wel leuk. Ze zal ook wel besneden zijn, heb je ook niet zoveel werk in bed.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een vrij brede smaak.
Ik ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vind 'r ook wel leuk. Ze zal ook wel besneden zijn, heb je ook niet zoveel werk in bed.
het verschil is dat Herman van veen hoogstens wat idiote emails krijgt en geen kromzwaard in z'n rugquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, of door mensen die zich laten leiden door een volksmenner (om met Peter R. de Vries te spreken). Zodra iemand daar in het openbaar iets negatiefs over zegt dan volgt er vaak ook een stortvloed aan bedreigingen, zoals Herman van Veen onlangs heeft mogen ondervinden. Selectieve opvatting over vrijheid van meningsuiting...
In wezen wel, al is het christendom ook meer dan dat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Is Jezus het christendom dan? Ik dacht het niet.
Nee, maar zodra er op bijvoorbeeld de website van de Telegraaf ook maar de minste kritiek op Wilders geuit wordt zijn er binnen geen tijd honderden reacties die weinig genuanceerd zijn om het zo maar eens te zeggen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
het verschil is dat Herman van veen hoogstens wat idiote emails krijgt en geen kromzwaard in z'n rug
Wilders is niet verantwoordelijk voor die tokkiereacties.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar zodra er op bijvoorbeeld de website van de Telegraaf ook maar de minste kritiek op Wilders geuit wordt zijn er binnen geen tijd honderden reacties die weinig genuanceerd zijn om het zo maar eens te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |