Maar we hebben jou toch om ons daaraan te herinneren?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:04 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja ik zag toen al dat het een hype zou worden. En voila, het nieuws gaat nergens anders meer over. Haïti is maar een van de vele plekken op deze aarde waar het verschrikkelijk leven is. Ik zeg niet dat we ze niet moeten helpen, maar eerder dat de rest nu vergeten wordt.
Hoe zit het eigenlijk met delen van Afrika? Gaat het daar opeens uitstekend mee? Volgens mij hebben die net zo weinig voedsel. Misschien ligt er geen huis bovenop ze maar dat had ook nooit gekund. Die hebben ze er namenlijk niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
Maar we hebben jou toch om ons daaraan te herinneren?Komaan, vertel ons het verdere verschrikkelijke wereldnieuws, gij-die-de-hype-niet-hypet.
Ach nee toch.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Peterrrrrrrrrr R
Inderdaad, zeer goed dat hij zich zo openlijk uitspreekt tegen Wilders.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:08 schreef sander89 het volgende:
Peter komt beter voor de dag vandaag dan ik verwacht had.
Kopvoddentax voor de onderdrukking van vrouwen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:08 schreef sander89 het volgende:
Peter komt beter voor de dag vandaag dan ik verwacht had.
Dat dacht ik ook jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:02 schreef Terreros85 het volgende:
Ik dacht even dat Gerard Cox aan tafel zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |