Ik vind er ook niks aan. Heb steeds het gevoel naar een afsplitsing van een afsplitsing te kijken.quote:
Haïti zal zijn excuses aanbieden. Morgen kun je een telefoontje verwachten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben een beetje Haïti-moe.
Ik vind het wel leuk, maar misschien begin ik nu een beetje Draadstaalmoe te worden. De vaste typetjes zijn nu iig wel uitgemolken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks aan. Heb steeds het gevoel naar een afsplitsing van een afsplitsing te kijken.
Het is niet origineel.
Ben wel heel benieuwd naar Erik van Muiswinkel () in 'van Zon op Zaterdag'.
Maar vrees dat het zal tegenvallen.
Hij was ooit grappig, maar nu vinden alleen de surinamers (die vallen hun landgenoot toch nooit afquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Idd. Ik schat mezelf nu al een kleine 10 jaar Raymann-moe.
Van Zon op Zaterdag bestaat al langer. En het is inderdaad wel leuk, maar niet zo als Koefnoen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks aan. Heb steeds het gevoel naar een afsplitsing van een afsplitsing te kijken.
Het is niet origineel.
Ben wel heel benieuwd naar Erik van Muiswinkel () in 'van Zon op Zaterdag'.
Maar vrees dat het zal tegenvallen.
De tijd dat hij grappig was heb ik dan gemist.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hij was ooit grappig, maar nu vinden alleen de surinamers (die vallen hun landgenoot toch nooit af) en meelopende nl-ers hem nog steeds geweldig.
Bos heeft even een belletje gepleegd naar Jeroen en Paul dat dat niet de bedoeling wasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:07 schreef Jac0bus het volgende:
En wat had Jurgen te melden behalve het feit dat hij de opbrengsten van zijn show aan Haïti geeft?
Edwin viel me nog mee. Ik dacht echt dat hij zielig ging doen. En jammer dat Hamer niet gekomen is. Ik had nog wel even de aftermath van de crisis in Den Haag willen weten
Zag het deze week pas in de Varagids.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:04 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Van Zon op Zaterdag bestaat al langer. En het is inderdaad wel leuk, maar niet zo als Koefnoen.
Jeez, jij moet echt een zwaar leven hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Idd. Ik schat mezelf nu al een kleine 10 jaar Raymann-moe.
Dagje overslaan. Portie Haïti dat je in het reguliere nieuws ook krijgt(en bovendien morgen alweer oud nieuws is), Edwin de Roy van Weetikveel die z'n gelijk probeert te krijgen en Draadstaal dat niet echt grappig is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:03 schreef Veerboot het volgende:
Moeite van het terugkijken waard, of is een dagje overslaan een betere optie?
Tjaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Jeez, jij moet echt een zwaar leven hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |