Idd. Gemiste kansquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:44 schreef borisz het volgende:
Als ze iemand van de ANWB bellen moeten ze John Bakker bellen.
Het had geen inhoud. Het was alleen gezellig. Bertje vindt dat prettig op de vrijdagavond.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:53 schreef Horloge het volgende:
Bert vd Veer op z'n Twitter: "Deze P&W was zo flinterdun dat ik bijna door het ijs zakte. En dat is lekker, zo voor het weekend..."
Ik heb het niet gezien, was het slecht? Of wat bedoelt 'ie?
Het was gewoon een lichte, gezellige uitzending. Is ook wel een keer leuk, zeker met dit weer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:53 schreef Horloge het volgende:
Bert vd Veer op z'n Twitter: "Deze P&W was zo flinterdun dat ik bijna door het ijs zakte. En dat is lekker, zo voor het weekend..."
Ik heb het niet gezien, was het slecht? Of wat bedoelt 'ie?
Je zit toch binnen? Wat maakt dat nu weer uitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was gewoon een lichte, gezellige uitzending. Is ook wel een keer leuk, zeker met dit weer.
Ik zit, uiteraard met een kop warme chocolademelk, met gekamde natte haartjes in mijn pyamaatje voor de kachel, terwijl buiten het koude winterweer het land teistert. Dan vind ik een gezellige winteruitzending wel passend.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:07 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je zit toch binnen? Wat maakt dat nu weer uit
De domste vraag kwam echter van Witteman en werd gesteld aan Sjoerd Huisman: "Als de Elfstedentocht komt, rij je dan mee?"quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:09 schreef Klopkoek het volgende:
Pauw was echt dom zeg. Die vraag over de gevoelstemperatuur sloeg alles. "Merkt het ijs daar ook wat van?"
Ik zat me af te vragen of ik naar een herhaling van het jeugdjournaal zat te kijken, idd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:09 schreef Klopkoek het volgende:
Pauw was echt dom zeg. Die vraag over de gevoelstemperatuur sloeg alles. "Merkt het ijs daar ook wat van?"
Ja idd, net als aan Kramer vragen of hij meedoet aan de Olympische Spelen (en dan nog 3 x erger).quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
De domste vraag kwam echter van Witteman en werd gesteld aan Sjoerd Huisman: "Als de Elfstedentocht komt, rij je dan mee?"
Ach, het kabbelt wel ontspannend door.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:29 schreef venomsnake het volgende:
Ik vond het gewoon een leuke uitzending.
Ondanks dat ik niets met schaatsen heb.
Dat zat ik me serieus ook af te vragen hoor? De wind zorgt ervoor dat warmte extra snel wordt onttrokken van een lichaam. Dus waarom niet bij ijs? Nou blijkbaar niet dusquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:09 schreef Klopkoek het volgende:
Alsof hij zijn middelbare school niet heeft afgemaakt. Verklaart meteen waarom hij soms van die simplistische onzin uitkraamt.
Omdat ijs helemaal geen warmte af geeftquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:26 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat zat ik me serieus ook af te vragen hoor? De wind zorgt ervoor dat warmte extra snel wordt onttrokken van een lichaam. Dus waarom niet bij ijs? Nou blijkbaar niet dus![]()
Ook weer heerlijk hoe Pauw de hele avond met een die typische nonchalante Pauw-kop zat te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |