Idd. Gemiste kansquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:44 schreef borisz het volgende:
Als ze iemand van de ANWB bellen moeten ze John Bakker bellen.
Het had geen inhoud. Het was alleen gezellig. Bertje vindt dat prettig op de vrijdagavond.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:53 schreef Horloge het volgende:
Bert vd Veer op z'n Twitter: "Deze P&W was zo flinterdun dat ik bijna door het ijs zakte. En dat is lekker, zo voor het weekend..."
Ik heb het niet gezien, was het slecht? Of wat bedoelt 'ie?
Het was gewoon een lichte, gezellige uitzending. Is ook wel een keer leuk, zeker met dit weer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:53 schreef Horloge het volgende:
Bert vd Veer op z'n Twitter: "Deze P&W was zo flinterdun dat ik bijna door het ijs zakte. En dat is lekker, zo voor het weekend..."
Ik heb het niet gezien, was het slecht? Of wat bedoelt 'ie?
Je zit toch binnen? Wat maakt dat nu weer uitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was gewoon een lichte, gezellige uitzending. Is ook wel een keer leuk, zeker met dit weer.
Ik zit, uiteraard met een kop warme chocolademelk, met gekamde natte haartjes in mijn pyamaatje voor de kachel, terwijl buiten het koude winterweer het land teistert. Dan vind ik een gezellige winteruitzending wel passend.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:07 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je zit toch binnen? Wat maakt dat nu weer uit
De domste vraag kwam echter van Witteman en werd gesteld aan Sjoerd Huisman: "Als de Elfstedentocht komt, rij je dan mee?"quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:09 schreef Klopkoek het volgende:
Pauw was echt dom zeg. Die vraag over de gevoelstemperatuur sloeg alles. "Merkt het ijs daar ook wat van?"
Ik zat me af te vragen of ik naar een herhaling van het jeugdjournaal zat te kijken, idd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:09 schreef Klopkoek het volgende:
Pauw was echt dom zeg. Die vraag over de gevoelstemperatuur sloeg alles. "Merkt het ijs daar ook wat van?"
Ja idd, net als aan Kramer vragen of hij meedoet aan de Olympische Spelen (en dan nog 3 x erger).quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
De domste vraag kwam echter van Witteman en werd gesteld aan Sjoerd Huisman: "Als de Elfstedentocht komt, rij je dan mee?"
Ach, het kabbelt wel ontspannend door.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:29 schreef venomsnake het volgende:
Ik vond het gewoon een leuke uitzending.
Ondanks dat ik niets met schaatsen heb.
Dat zat ik me serieus ook af te vragen hoor? De wind zorgt ervoor dat warmte extra snel wordt onttrokken van een lichaam. Dus waarom niet bij ijs? Nou blijkbaar niet dusquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:09 schreef Klopkoek het volgende:
Alsof hij zijn middelbare school niet heeft afgemaakt. Verklaart meteen waarom hij soms van die simplistische onzin uitkraamt.
Omdat ijs helemaal geen warmte af geeftquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:26 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat zat ik me serieus ook af te vragen hoor? De wind zorgt ervoor dat warmte extra snel wordt onttrokken van een lichaam. Dus waarom niet bij ijs? Nou blijkbaar niet dus![]()
Ook weer heerlijk hoe Pauw de hele avond met een die typische nonchalante Pauw-kop zat te kijken
Wel. Energie verlaat het water waardoor het kouder wordtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Omdat ijs helemaal geen warmte af geeft
Bert kijkt altijd naar P&W..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Het had geen inhoud. Het was alleen gezellig. Bertje vindt dat prettig op de vrijdagavond.
Wow, dat is meer dan de uitzending met Scheringa en de #3 best bekeken ooit!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Was een leuke uitzending ..Twitter van Bert van der Veer: Ijspretaflevering levert P&W 1,7 miljoen kijkers op!
1,7 miljoen kijkers.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:26 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat zat ik me serieus ook af te vragen hoor? De wind zorgt ervoor dat warmte extra snel wordt onttrokken van een lichaam. Dus waarom niet bij ijs? Nou blijkbaar niet dus![]()
Ook weer heerlijk hoe Pauw de hele avond met een die typische nonchalante Pauw-kop zat te kijken
Jeroen Pauw bracht het alsof ijs iets levends is, dat zelfstandig kan voelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:28 schreef One_of_the_few het volgende:
wel een blunder van die weervrouw.
Wind speelt een belangrijke rol bij de gevoelstemperatuur. (die term btw) Op de vraag of het water wat merkt van die gevoelstemperatuur zegt ze nee. Wat natuurlijk niet zo is.
De wind zorgt voor een snellere afvoer van warmte. Alsof je blaast over je soep.
Hij denkt daar leuk mee te doen en te scoren...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:09 schreef Klopkoek het volgende:
Alsof hij zijn middelbare school niet heeft afgemaakt. Verklaart meteen waarom hij soms van die simplistische onzin uitkraamt.
Ja, kijkers worden steeds dommer. Ze kijken alleen nog maar naar crap. Moet je de vrijdagavond eens zien, wat een niveau.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:36 schreef AryaMehr het volgende:
Wat sommige mensen hier schijnen te vergeten is dat de kijkers dom zijn. In ieder geval moet men daar van uit gaan. Er zijn genoeg mensen die bijvoorbeeld niet weten of dat werkelijk invloed heeft op het ijs.
Precies. Simpele thermodynamica stelt dat een windje wel degelijk het ijs sneller doet vriezen. Iemand in voor een experimentje?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
1,7 miljoen kijkers.![]()
Bij die vraag over waar de gevoelstemperatuur door wordt veroorzaakt riep ik hardop DE WI-HIND door de kamer, omdat ik me stoorde aan de simpelheid van de vraag.![]()
Dus het antwoord op de vraag over de invloed van de gevoelstemperatuur op het ijs miste ik, maar ik ging er eigenlijk ook vanuit dat het geen invloed heeft (omdat de feitelijke temperatuur gelijk blijft).
Ik heb het nagekeken:
http://www.natuurijswijzer.nl/ijsontwikkeling/ijsvorming/
http://www.schaats-en-skate.nl/cees/ijsvorming.htm
En als die bronnen juist zijn, klopt deze posting helemaal:
[..]
Jeroen Pauw bracht het alsof ijs iets levends is, dat zelfstandig kan voelen.
En ze waren erg geïnteresseerd.
[ afbeelding ]
Bij hogere windsnelheid neemt de thermische weerstand van het ijs naar de lucht af.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:15 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Precies. Simpele thermodynamica stelt dat een windje wel degelijk het ijs sneller doet vriezen. Iemand in voor een experimentje?![]()
Tja die moet ook eerder een leuk koppie hebben voor de tv dan hersenen voor het weer. Het weer regelt Meteo Consult welquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Bij hogere windsnelheid neemt de thermische weerstand van het ijs naar de lucht af.Er kan dan - bij hetzelfde temperatuurverschil tussen lucht en ijslaag - meer warmte worden afgevoerd.
Vraag was eigenlijk niet zo heel dom......weervrouwtje heeft een beetje ongelijk.
Ik stoor mij ook aan het feit dat een mooie kop voor TV allesbepalend is. Zo'n Arie Boomsma bijvoorbeeld. Ziet er ook overdreven uit, maar krijgt wel alles wat ie wilt. Blegh.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:27 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Tja die moet ook eerder een leuk koppie hebben voor de tv dan hersenen voor het weer. Het weer regelt Meteo Consult wel![]()
Tja, ik zeg maar Lang Leve de VPROquote:Misschien goed als P&W er gewoon van uitgaan dat de Nederlander niet zo dom is. Jammer voor de mensen die het allemaal niet snappen maar ik wil niet dat een talkshow als P&W naar het niveau van Sesamstraat daalt.
Interne kinetische energie?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:07 schreef Klopkoek het volgende:
Maar waar komt de warmte van het ijs dan vandaan? Van het water? Om warmte af te voeren moet je wel eerst warmte hebben denk ik.
Ja je hebt gelijk. Logisch ook. Ik liet me weer eens helemaal afleiden door de vraagstelling. Die weervrouw vast ook want ook zij vatte de vraag zo op alsof Pauw werkelijk dacht dat ijs een gevoel heeftquote:
Het water net onder het ijs is 0 graden Celsius. Als het buiten vriest dan is de lucht kouder dan 0 graden Celsius. Het water aan de onderkant van het ijs is dus warmer dan aan de bovenkant.....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:07 schreef Klopkoek het volgende:
Maar waar komt de warmte van het ijs dan vandaan? Van het water? Om warmte af te voeren moet je wel eerst warmte hebben denk ik.
Simplisme doet het tegenwoordig erg goed, helaas. Het zoveelste voorbeeldje, na Joling, Jan Smit...quote:Op zondag 10 januari 2010 16:25 schreef Ringo het volgende:
Hulzebosch doet het bij mij altijd goed, eerlijke nuchtere kerel met veel humor.
Joling en Smit volg ik niet. Hulzebosch vind ik van een heel andere categorie, zeker als het over zijn vak gaat. Een echte Oosterling bovendien, ik heb een groot zwak voor die lui. Laten we het daar maar op houden.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Simplisme doet het tegenwoordig erg goed, helaas. Het zoveelste voorbeeldje, na Joling, Jan Smit...
Ja, ach je kan best soms lachen. Ik sta wel versteld van hoe die lui zo worden overgewaardeerd.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Joling en Smit volg ik niet. Hulzebosch vind ik van een heel andere categorie, zeker als het over zijn vak gaat. Een echte Oosterling bovendien, ik heb een groot zwak voor die lui. Laten we het daar maar op houden.
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:25 schreef Ringo het volgende:
Kijk hier, de twee grootste linkse zuurtjes van het forum toch nog aan het denken gezet door deze uitzending "zonder inhoud".
Is die Jessica Villerius niet wat?quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:46 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Is die Jessica Villerius niet wat?
Ja dat schaatsen is wel genoeg uitgemolken. Die Elfstedentocht komt toch niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:04 schreef Horloge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Sabine natuurlijk.![]()
![]()
![]()
Maar waarom die Herbert nou weer, over schaatsen nog wel.
Misschien vanwege die doos clichés die hij altijd opentrekt?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:04 schreef venomsnake het volgende:
ik weet niet waarom, maar ik erger me altijd dood aan Herbert Dijkstra!
Zou zomaar kunnen. Hij valt ook constant in herhaling, ook rete irritant. Vooral bij de Tour De France erger ik me kapot aan Herbertquote:Op maandag 11 januari 2010 23:06 schreef Horloge het volgende:
[..]
Misschien vanwege die doos clichés die hij altijd opentrekt?
Ik denk wel dat hij de maandag daarna bij P&W zit hoor.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:09 schreef Horloge het volgende:
Stel: Robert Gesink wint de Amstel Gold Race, dan zit hij heus niet bij P&W 's avonds samen met Herbert en z'n ploegleider. Waarom deze schaatser dan wel?
dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 11 januari 2010 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij de maandag daarna bij P&W zit hoor.
Toch niet die over Verdonk he?!quote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef venomsnake het volgende:
Ey, krijg nou wat.. Herbert maakte zowaar een goede grap.
zo hey haar uiterlijk leidt me af van het onderwerp, wat een mooie vrouwquote:Op maandag 11 januari 2010 23:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heul leuke dame, die Jessica.
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Goede tips hebben ze op die site:
Als je trek krijgt:
- Sla in je maag.
ja was leuk.quote:
Een kop als een Zuid Amerikaanse politicus ja. Dat vind ik wel van meer, maar rita zeker.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:42 schreef venomsnake het volgende:
Ik krijg jeuk van die kop van Rita.
Die kop straalt èèn en al onbetrouwbaarheid uit.
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:43 schreef bloodymary het volgende:Die gemeentelijke lijsttrekkers, wat een volk. Overdag werkt hij in de plaatselijke snackbar, 's avonds ontpopt hij zich als een ware politicus.....
Toch valt het me idd best mee.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:47 schreef matthijst het volgende:
Pfff, 38 gemeentes, wat is er voor nodig om mee te doen?
Paar handtekeningen?
Ik vind dit wel een aanvulling voor het rechts-populistische gebeuren in Nederland. Hoe meer die flank verdeeld is, hoe meer bonje je krijgt. En hoe minder invloed ze uiteindelijk zullen hebben.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:46 schreef venomsnake het volgende:
Net zo'n grap als de PVV dit.
Alleen hebben ze daar een blonde Popie Jopie waar half Nederland kwijlend achteraan loopt.
Laten we nou een keer positief zijn joh. Niet altijd dat gemekker.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:48 schreef Be-Smart het volgende:
Het "handen uit de mouwen steken" helpt niet echt tegen de aangroei van een onderkin als ik die rij zo eens bekijk....
die stokpaardjes van Rita zijn zo triest dat het gewoon lachwekkend isquote:Op maandag 11 januari 2010 23:48 schreef One_of_the_few het volgende:
krijg je tot twee keer toe de mogelijkheid om aan te geven op welke punten je onderscheidt van de ander.
En dan komt die gast met een bezem aan, handen uit de mouwen en gewoon doen.
'ervoor gaan' Heet een kind van verdonk zo? hoe vaak braakt ze dat wel niet uit.
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:49 schreef bloodymary het volgende:
Dit is nog grappiger dan vroeger die Boer Koekoek met zijn boernpartij!
Denk dat morgen bijna de hele uitzending er over gaat, als vanavond al over hadden vond ik het wel erg veel worden.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:43 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat een brakke uitzending. Geen woord over de commissie Davids, bewaren ze zeker allemaal voor mogen?
Jij behoort tot de groep maatschappelijk teleurgestelden?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:59 schreef Jac0bus het volgende:
Pff dat gezeik op TON hier. Al die zeurpietjes die niet op iets nieuws willen stemmen en toch maar veilig op de hoge heertjes in Den Haag stemmen. Zelfs P&W waren lekker kinderachtig door een foto van die Sinke te laten zien. Al is het maar om het er nog eventjes in te wrijvenGaat iedereen maar lekker door met zeiken hoor, maar ik stem liever op mevrouw Verdonk dan op het gros van de puinhoop in Den Haag.
Nee ik ben een kiezer die geen partijvoorkeur geniet en daarom kritiek kan hebben op alle politieke windrichtingen in tegenstelling tot menig ander persoon hier.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:13 schreef Horloge het volgende:
[..]
Jij behoort tot de groep maatschappelijk teleurgestelden?
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:59 schreef Jac0bus het volgende:
Pff dat gezeik op TON hier. Al die zeurpietjes die niet op iets nieuws willen stemmen en toch maar veilig op de hoge heertjes in Den Haag stemmen. Zelfs P&W waren lekker kinderachtig door een foto van die Sinke te laten zien. Al is het maar om het er nog eventjes in te wrijvenGaat iedereen maar lekker door met zeiken hoor, maar ik stem liever op mevrouw Verdonk dan op het gros van de puinhoop in Den Haag.
En verder: Jessica, die blonde![]()
![]()
Dat is moeilijk te rijmen met het stukje wat henkde_j heeft vetgedrukt. Blijkbaar heb je een negatieve dispositie tegenover de 'traditionele partijen', of wat jij dan ook onder "de hoge heertjes in Den Haag" verstaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:15 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nee ik ben een kiezer die geen partijvoorkeur geniet en daarom kritiek kan hebben op alle politieke windrichtingen in tegenstelling tot menig ander persoon hier.
Wat ik probeer te zeggen is dat iedereen die partij gelijk aan het bashen is, alleen maar omdat ze misschien maar op één zetel staat en omdat een tijdje terug de partij flink opgelicht is. Bang voor een nieuw geluid? Je kan wel zeggen dat we het riedeltje van "een frisse wind door de politiek bla bla bla" al te vaak gehoord hebben. Maar als je ze de kans niet geeft dan weet je zeker dat het niet gebeurt. Mocht het inderdaad flut zijn dan komen ze daar bij de eerstvolgende verkiezingen heus wel achter.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:29 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te rijmen met het stukje wat henkde_j heeft vetgedrukt. Blijkbaar heb je een negatieve dispositie tegenover de 'traditionele partijen', of wat jij dan ook onder "de hoge heertjes in Den Haag" verstaat.
kom op met alle respect, kun je toch niet op een zeepbel als ton stemmen met haar stokpaardjes van 'schouders eronder' blah blahquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:15 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nee ik ben een kiezer die geen partijvoorkeur geniet en daarom kritiek kan hebben op alle politieke windrichtingen in tegenstelling tot menig ander persoon hier.
De reden dat Verdonk wordt uitgekotst, is mijns inziens niet het feit dat ze op één zetel staat, of dat ze is opgelicht. Verdonk heeft een verleden als politicus, en het lijkt mij dat mensen haar daar op beoordelen. En dat is logisch. Ze wekt immers niet de indruk dat ze gaat afwijken van de toon die ze als minister heeft gezet. Daar is die holle retoriek ("regels zijn regels", "recht door zee" en ook "trots op Nederland") een typisch voorbeeld van.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen is dat iedereen die partij gelijk aan het bashen is, alleen maar omdat ze misschien maar op één zetel staat en omdat een tijdje terug de partij flink opgelicht is. Bang voor een nieuw geluid? Je kan wel zeggen dat we het riedeltje van "een frisse wind door de politiek bla bla bla" al te vaak gehoord hebben. Maar als je ze de kans niet geeft dan weet je zeker dat het niet gebeurt. Mocht het inderdaad flut zijn dan komen ze daar bij de eerstvolgende verkiezingen heus wel achter.
Begrijp me niet verkeerd: ik ben geen TON-aanhanger maar wel jammer dat Verdonk hier meteen wordt uitgekotst.
Schouders Eronder, At Your Service, Vol is Vol...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
kom op met alle respect, kun je toch niet op een zeepbel als ton stemmen met haar stokpaardjes van 'schouders eronder' blah blah
Je zegt nu dat ze niet populair is door haar tijd als minister en haar "recht door zee" gedoe. Maar als er iemand is die haar werk WEL deed als minister dan was zij het. Ze is gewoon verkeerd neergezet(als IJzeren Rita, etc.) omdat zij zich wel aan de regeltjes houdt. Is dat nou echt een goede reden om uitgekotst te worden?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:08 schreef Horloge het volgende:
[..]
De reden dat Verdonk wordt uitgekotst, is mijns inziens niet het feit dat ze op één zetel staat, of dat ze is opgelicht. Verdonk heeft een verleden als politicus, en het lijkt mij dat mensen haar daar op beoordelen. En dat is logisch. Ze wekt immers niet de indruk dat ze gaat afwijken van de toon die ze als minister heeft gezet. Daar is die holle retoriek ("regels zijn regels", "recht door zee" en ook "trots op Nederland") een typisch voorbeeld van.
Daarnaast heeft ze het inderdaad niet slim aangepakt met de oplichterij, dat gedoe met Ed Sinke en de uitlatingen van Kay van der Linde. Dan mag je je gerust afvragen of zij überhaupt wel capabel is. Ik denk ook dat niemand "bang" is voor een "nieuw geluid" (wat feitelijk oude wijn in nieuwe zakken is), maar dat het "hun geluid" simpelweg niet is.
Het huidige kabinet wordt net zo goed uitgekotst.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:10 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Je zegt nu dat ze niet populair is door haar tijd als minister en haar "recht door zee" gedoe. Maar als er iemand is die haar werk WEL deed als minister dan was zij het. Ze is gewoon verkeerd neergezet(als IJzeren Rita, etc.) omdat zij zich wel aan de regeltjes houdt. Is dat nou echt een goede reden om uitgekotst te worden?
Ik zou eerder het huidige kabinet uitkotsen, daar zitten pas faalhazen die geen flikker gedaan krijgen.
Ze zat gewoon op een zware post en iedere stap die ze zette werd uitgekotst. Als ze die asielzoekers wel uitzette was het van och och ze gaan dood en als ze het niet zou hebben gedaan dan was ze laf geweest en had ze zich niet aan de regeltjes gehouden. Zo werkt politiek nou eenmaal. Je kan het nooit goed doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:16 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het huidige kabinet wordt net zo goed uitgekotst.
Als minister deed zo niet zo veel bijzonders dan anderen hoor. Misschien een kabinet ten val brengen en uitgeprocudeerde asielzoekers in land van terugkomst dodelijke vinkjes laten zetten.
Haar retoriek is hol. Haar daden zijn nauwelijks effectief. Geen enkele reden om haar te omarmen dus.
Ik denk dat de redactie nog druk aan het rondbellen is om gasten te regelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:16 schreef sander89 het volgende:
Nog niet bekend wie er vanavond komen.
Hopelijk is Frits Wester er als gast, al zal er niemand van het kabinet er zijn lijkt mij.
Ja, dit is echt iets voor Frits.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:16 schreef sander89 het volgende:
Hopelijk is Frits Wester er als gast, al zal er niemand van het kabinet er zijn lijkt mij.
Voormalig minister van Defensie Frank de Grave, GroenLinks-leider Femke Halsema en politiek verslaggever Frits Wester gaan in op de conclusies van het Irakrapport van de commissie-Davids.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:16 schreef sander89 het volgende:
Die zal wel gaan stoken in het CDA/PvdA-huwelijk.quote:
Ja, kijk dr twitter maarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die zal wel gaan stoken in het CDA/PvdA-huwelijk.
En terecht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:37 schreef Arcee het volgende:
Die zal wel gaan stoken in het CDA/PvdA-huwelijk.
"tsjongejongejongejongejongejongejongejongejonge, tsjongejongejongejongejonge ... "quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:38 schreef MilaNL het volgende:
Ja, kijk dr twitter maarhttp://www.twitter.com/FemkeHalsema
Ik las hem al eerder, maar nu valt het kwartje pas.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:44 schreef Arcee het volgende:
Goeie: "Hier wordt 1 stoep in ieder geval heel grondig geveegd"
quote:Vanavond te gast:
Voormalig minister van Defensie Frank de Grave, GroenLinks-leider Femke Halsema, Tineke Ceelen van Stichting Vluchteling en politiek verslaggever Frits Wester gaan in op de conclusies van het Irak-rapport van de commissie-Davids.
Dat gaat nog wel een tijdje door, vrees ik.quote:
Zolang Balkenende niet met iets anders komt denk ik ook dat PvdA en CDA wel even blijven ruziën.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een tijdje door, vrees ik.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:51 schreef sander89 het volgende:
Vanavond te gast:
Femke Halsema, Frits Wester
Frank, nobody fucks with, de Grave zit er toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:08 schreef leukvoorlater het volgende:
Ik had graag iemand van de VVD gezien.
Jup, achter een Fristi met rietje.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Frank, nobody fucks with, de Grave zit er toch?
Ja, ik zie 'm nu pas.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij komt ook maar net boven de tafel uitquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij werkt nu 20 uur per week als bestuurs-adviseur bij organisatieadvies-bureau Twynstra Gudde. nadat ie als bankier niet geslaagd was. Hij draagt nog wel dat foute bankiers streepjeskostuum.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:13 schreef Plato1980 het volgende:
Zou De Grave nu politiek commentator worden?
Tineke Ceelen van Stichting Vluchtelingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:18 schreef Plato1980 het volgende:
Wie is die vrouw die naast De Grave zit?
Ah, niet echt van waarde voor de discussie vanavond dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Tineke Ceelen van Stichting Vluchteling
Op zichzelf ben ik daarom ook nog steeds voorstander van de invasie. Als wij een dergelijke dictator hadden zou ik ook bevrijd willen worden. Het probleem is echter dat dit niet als belangrijkste reden voor de invasie gebruikt is, die is uitgevoerd op basis van drogredenen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja met een dictator aan de macht is alles beter. Die vrouw die praat er wel snel overheen zo.
Maar als de Chinezen je al tien jaar aan het bombarderen zijn, dan sta je misschien wel enigszins sceptisch tegenover een Chinese regering van kaashandelaren die zegt dat jouw land kernwapens aan het maken is en dus binnengevallen moet worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op zichzelf ben ik daarom ook nog steeds voorstander van de invasie. Als wij een dergelijke dictator hadden zou ik ook bevrijd willen worden.
Daar ben ik het mee eens. Om de verkeerde redenen is de politieke steun voor die oorlog gegeven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op zichzelf ben ik daarom ook nog steeds voorstander van de invasie. Als wij een dergelijke dictator hadden zou ik ook bevrijd willen worden. Het probleem is echter dat dit niet als belangrijkste reden voor de invasie gebruikt is, die is uitgevoerd op basis van drogredenen.
Afbrandenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef Horloge het volgende:
Denk je even wat vluchtelingen-propaganda te kunnen maken in een goedbekeken programma, krijg je van 3 kanten oppositie. Geweldig.
Zelfs op dat gebied is er regelgeving.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het altijd maar vreemd klinken, een legale en illegale oorlog
Je luistert al net zo belabberd als Frank en Fritsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja met een dictator aan de macht is alles beter. Die vrouw die praat er wel snel overheen zo.
Zeker en de gebruikte argumente deugen daarom voor geen meter.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Maar als de Chinezen je al tien jaar aan het bombarderen zijn, dan sta je misschien wel enigszins sceptisch tegenover een Chinese regering van kaashandelaren die zegt dat jouw land kernwapens aan het maken is en dus binnengevallen moet worden.
Met zo'n soort denigrerend toontje doe je weinig onder voor de Saddam Husseins van deze aardbol. 'Vluchtelingen-propaganda'quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef Horloge het volgende:
Denk je even wat vluchtelingen-propaganda te kunnen maken in een goedbekeken programma, krijg je van 3 kanten oppositie. Geweldig.
Later nuanceerde ze het pas, de wijze waarop ze het bracht was gewoon ongelukkig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je luistert al net zo belabberd als Frank en Frits
V.
Hij maakt het zichzelf heel moeilijk. Ik denk mede met het oog op de naderende verkiezingen. Alleen maakt hij het daarmee alleen maar erger, doet me op een bepaalde manier een beetje denken aan Aznar in 2004.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:27 schreef venomsnake het volgende:
Ongelooflijk dat zo'n Balkenende niet gewoon toegeeft dat deze oorlog compleet illegaal was/is. Hij maak zich wat mij betreft compleet belachelijk door dat niet te doen.
Hahaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:03 schreef Zwansen het volgende:
Femke zal weer alles aangrijpen om te zeggen hoe dramatisch, schokkend, onvoorstelbaar, etc. het allemaal is.
Haar uitspraken waren verkeerd geformuleerd, maar ik begrijp haar punt. Overigens weet zij ook dondersgoed dat er ook genoeg groeperingen in Irak zijn (sjiieten en Koerden) die er op vooruit zijn gegaan. De twee groepen die er op achteruit zijn gegaan, zijn de soennieten en de christelijken die voorheen onder het regime van Saddam enig bescherming genoten. Om nou te voor te doen alsof elke Irakees naar de tijd van Saddam hunkert is niet juist. Saddam was een despoot, maar er heerste wel enig stabiliteit onder zijn regime. Voor ieder die zijn mond natuurlijk hield en zich niet tegen zijn beleid verzette.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef Horloge het volgende:
En propaganda is een woord dat altijd een negatieve connotatie heeft? Ze komt over één kant van het verhaal praten, toevallig die van vluchtelingen. Dat is gewoon propaganda. Als ze voor defensie kwam lobbyen had ik het hetzelfde genoemd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Met zo'n soort denigrerend toontje doe je weinig onder voor de Saddam Husseins van deze aardbol. 'Vluchtelingen-propaganda'
Wat natuurlijk ook volkomen begrijpelijk is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:03 schreef Zwansen het volgende:
Femke zal weer alles aangrijpen om te zeggen hoe dramatisch, schokkend, onvoorstelbaar, etc. het allemaal is.
Ik hoorde het de eerste keer al, toen ze fel en onterecht werd onderbroken. Zij citeerde gewoon de visie van de Iraakse vluchtelingen. Lijkt mij niet dat zo'n kale diknek het beter weet dan mensen die hun huis en haard en familie kwijt zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Later nuanceerde ze het pas, de wijze waarop ze het bracht was gewoon ongelukkig.
Aangaande het laatste punt heb je gelijk. De nazorg was nogal ondermaats.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik hoorde het de eerste keer al, toen ze fel en onterecht werd onderbroken. Zij citeerde gewoon de visie van de Iraakse vluchtelingen. Lijkt mij niet dat zo'n kale diknek het beter weet dan mensen die hun huis en haard en familie kwijt zijn.
Ja, dat gebeurde ook onder Hoessein (maar, zoals Halsema al terecht opmerkte, de humanitaire situatie maakte geen enkele deel uit van de rekensom, behalve in de cognitieve dissonantie), maar de totale desinteresse voor het lot van de bevolking, het volslagen gebrek aan planning voor een na-oorlogs Irak door de schuimbekkende bloedhonden van een Bush ("he tried to kill my daddy") en een Blair hebben het land tot op de dag van vandaag in een grotere puinhoop en kutzooi veranderd voor de bevolking dan Hoessein voor elkaar had kunnen krijgen. En dat wil wat zeggen.
V.
Dat kunnen we elke woordvoerder wel een propagandist noemen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:36 schreef Horloge het volgende:
[..]
En propaganda is een woord dat altijd een negatieve connotatie heeft? Ze komt over één kant van het verhaal praten, toevallig die van vluchtelingen. Dat is gewoon propaganda. Als ze voor defensie kwam lobbyen had ik het hetzelfde genoemd.
Dat is grotendeels waar. Maar ja, ze komt net uit Irak. Klinkt leuk, en ze kán iets vertellen over de puinhoop waar Nederland onder Balkenende politiek medeverantwoordelijk is gemaakt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:39 schreef Ringo het volgende:
Die vluchtelingenvrouw is gewoon niet relevant in deze discussie.
Dat klopt maar ten dele. Op een bepaalde manier was het veiliger onder Saddam, maar dan moet je wel goed bekijken waardoor dat kwam.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:37 schreef Verbal het volgende:
hebben het land tot op de dag van vandaag in een grotere puinhoop en kutzooi veranderd voor de bevolking dan Hoessein voor elkaar had kunnen krijgen. En dat wil wat zeggen.
Dat is een understatement. Een groep padvinders had het beter gedaan. En álles aan de Irak-invasie is bitter slecht gegaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aangaande het laatste punt heb je gelijk. De nazorg was nogal ondermaats.
De puinhoop van na de invasie valt niet te nuanceren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klopt maar ten dele. Op een bepaalde manier was het veiliger onder Saddam, maar dan moet je wel goed bekijken waardoor dat kwam.
Natuurlijk is dat het een understatement. Die hele oorlog is om de verkeerde redenen gevoerd en overal zijn er grote problemen geweest en bestaan vaak nog steeds.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat is een understatement. Een groep padvinders had het beter gedaan. En álles aan de Irak-invasie is bitter slecht gegaan.
V.
Wat niet wil zeggen dat je de situatie in het Irak van voor de invasie buiten beschouwing moet laten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
De puinhoop van na de invasie valt niet te nuanceren.
V.
Joah. Maar het gaat nu toch vooral om de politieke besluitvormingsprocessen rondom die oorlog en de manier waarop men op het rapport heeft gereageerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat is grotendeels waar. Maar ja, ze komt net uit Irak. Klinkt leuk, en ze kán iets vertellen over de puinhoop waar Nederland onder Balkenende politiek medeverantwoordelijk is gemaakt.
V.
Waarom op de man spelen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:44 schreef henkde_j het volgende:
Wat een libelle vrouw.
Precies. Ik weet dat de situatie daar schrijnend is, maar vandaag gaat het over de politieke besluitvorming.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Joah. Maar het gaat nu toch vooral om de politieke besluitvormingsprocessen rondom die oorlog en de manier waarop men op het rapport heeft gereageerd.
Dat vind ik een wat grove opmerking. Het is toch nog overduidelijk een vrouw.quote:
Inderdaad. Bij dit soort zaken moet je emotie geen rol laten spelenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:48 schreef Ringo het volgende:
Wat een emotieve discussievervuiling dit.
Ik vind zijn betoog ook verrassend sterk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:48 schreef marcodej het volgende:
Hulde aan De Grave, die even goed nuanceert hoe het nou eenmaal in de praktijk werkt.Tuurlijk is niet alles goed gegaan, en het is heel makkelijk daar zware woorden aan te hangen. Maar de praktijk is een stuk genuanceerder.
In zekere zin wel, want dat was geen argument voor de invasie. De situatie nú is er daarentegen wel een direct gevolg van.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat je de situatie in het Irak van voor de invasie buiten beschouwing moet laten.
...als je even vergeet dat de VVD graag wél militaire steun aan de invasie wilde verlenen en politieke steun veel te mager vond....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:51 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik vind zijn betoog ook verrassend sterk.
Na het mooie interview met hem in het eindejaars magazine van VK, komt dit niet meer als een verrassing. Hij heeft z'n uiterlijk niet mee, maar het is een echte liberaal, geen prototype 'rechtse bal'.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:51 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik vind zijn betoog ook verrassend sterk.
Dan kan hij nu toch nog wel een goed betoog geven?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
...als je even vergeet dat de VVD graag wél militaire steun aan de invasie wilde verlenen en politieke steun veel te mager vond....
V.
Ja van mij hadden ze haar maar even weg mogen laten. Ik vermoed dat ze haar even er tussen hebben gezet om een actuele Irak-situatie te schetsen maar het was inderdaad vluchtelingenpropagandaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef Horloge het volgende:
Zeker. Hypocriet, maar het kan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kan hij nu toch nog wel een goed betoog geven?
Hij citeerde Wim Kok...quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:05 schreef mr_me_me het volgende:
'De schoothondjes van Bush' (waarmee Wittman compleet de plank missloeg, zelfs Femke vond die opmerking ongenuanceerd).
De Grave vind ik wel OK.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:48 schreef marcodej het volgende:
Hulde aan De Grave, die even goed nuanceert hoe het nou eenmaal in de praktijk werkt.Tuurlijk is niet alles goed gegaan, en het is heel makkelijk daar zware woorden aan te hangen. Maar de praktijk is een stuk genuanceerder.
dan mag je nog een pakweg 10 landen gaan bevrijdenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Op zichzelf ben ik daarom ook nog steeds voorstander van de invasie. Als wij een dergelijke dictator hadden zou ik ook bevrijd willen worden. Het probleem is echter dat dit niet als belangrijkste reden voor de invasie gebruikt is, die is uitgevoerd op basis van drogredenen.
Drogreden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:56 schreef ASroma het volgende:
[..]
dan mag je nog een pakweg 10 landen gaan bevrijdensucces
Ja, dan kan je wel zo'n smiley plaatsen, maar ik word niet goed van de mensen die telkens met die drogreden aan komen zetten. Maar in jouw geval neem ik je dat niet kwalijk. Immers kom je niet echt snugger over.quote:
Nee, het is een drogreden om te stellen dat we een dictator niet zouden moeten afzetten omdat er nog talloze andere dictators rondlopen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:12 schreef ASroma het volgende:
nee, Hoe kan het nu een drogreden zijn? als het juist die mensen zijn die achteraf zeggen dat het goed is dat Saddam weg is. Ook al was dat geeneens de reden van de aanval. Zo kun je het wel makkelijk goed praten![]()
zullen we het dan zo doen> drogreden met drogreden bestrijdt.
nee, niet in het licht rondom de situatie en de reden van aanval in Irak.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, het is een drogreden om te stellen dat we een dictator niet zouden moeten afzetten omdat er nog talloze andere dictators rondlopen.
Het kunnen heel interessante personen wezen en zijn dat vaak ook. Maar ze spreken altijd vanuit anderen. Dat irriteert me.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind advocaten wel leuk.
Inderdaad. Je kan vinden van Marijnissen wat je wil maar hij heeft wel humorquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:31 schreef Ringo het volgende:
Al die advocaten.
Maar Jan Marijnissen is voor de afwisseling een leuke linkserd. En Ramsey Nasr is gewoon übertof.
Ik zit zowel op Politiek 24 als op Ned1quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:04 schreef golfer het volgende:
Volgens mij hebben alle vaste kijkers naar het kamerdebat op Ned2 gekeken.
Ik heb het debat op de vaste computer aanstaan en zit er met een minilap naast te tikken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:04 schreef golfer het volgende:
Nog steeds.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:04 schreef golfer het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:04 schreef golfer het volgende:
quote:Vanavond te gast:
- De heren van Draadstaal Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van der Ven.
- Edwin de Roy van Zuydewijn en advocaat Marc Meijjer.
- PvdA-fractievoorzitter Mariëtte Hamer.
de Roy van Zuydewijn? Dat wordt ongetwijfeld gezelligquote:
Mwoa, niet altijd.... Was ook een tijdje terug een portret van gebr. Anker. Niet bij P&W, trouwens.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het kunnen heel interessante personen wezen en zijn dat vaak ook. Maar ze spreken altijd vanuit anderen. Dat irriteert me.
Ben benieuwd of ze plaats heeft moeten maken of zelf verplichtingen had. Ik denk toch het laatstequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:26 schreef golfer het volgende:
Mariette Hamer heeft het veld moeten ruimen:
- Edwin de Roy van Zuydewijn en advocaat Marc Meijjer
- Jörgen Raymann steunt slachtoffers Haïti.
- In Haïti vermiste zoon Roelien Ruiter terecht.
Interessante uitzending.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:26 schreef golfer het volgende:
Mariette Hamer heeft het veld moeten ruimen:
- Edwin de Roy van Zuydewijn en advocaat Marc Meijjer
- Jörgen Raymann steunt slachtoffers Haïti.
- In Haïti vermiste zoon Roelien Ruiter terecht.
Nu al? Dan zul je het de komende dagen nog zwaar krijgen. Heb je al een girorekening geopend?quote:
Mwah, dat ben ik niet. Zit alleen niet te wachten op die aandachttrekkende individuele verhaaltjes.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben een beetje Haïti-moe.
Daarmee breng je dit onvoorstelbaar grote leed nou eenmaal dichterbij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mwah, dat ben ik niet. Zit alleen niet te wachten op die aandachttrekkende individuele verhaaltjes.
Ik bedoelde een girorekening om slachtoffers van Haïtimoeheid te steunenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:01 schreef DrDentz het volgende:
Nee, mijn financiële toestand is daarvoor op dit moment helaas niet toereikend genoeg.
Mensen die telkens - wanneer een bepaald item een aantal dagen op de tv te zien is - meteen roepen dat ze .....-moe zijn. Simpele zielen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben een beetje Haïti-moe.
Mja, zit er toch niet echt op te wachten als al die BNers zich weer eens komen profileren als geweldige weldoeners.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daarmee breng je dit onvoorstelbaar grote leed nou eenmaal dichterbij.
Dat is waar, maar ik zou het wel op prijs stellen dat er eerst eens geprobeerd wordt om de omvang van de ramp in kaart te brengen. Zo'n verhaal nu over iemand die blijkbaar alweer terecht is... tsja...quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daarmee breng je dit onvoorstelbaar grote leed nou eenmaal dichterbij.
Het een sluit het ander niet uit en omgekeerd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:12 schreef venomsnake het volgende:
Wat een drama dat zo'n ramp uitgerekend weer zo'n arm land moet treffen
Dat levert alleen nog meer slachtoffers op.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat Raymann daar dan wel heen moet als Tante Es.
Dat vind ik niet correct. Ik heb altijd mijn twijfels gehad als er weer een BN'ers is die zich weer voor één of andere goede doel inzet, maar bij Raymann geloof ik dat het toch echt oprecht is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit verhaal zegt me wat meer dan zo'n Raymann die daar toch alleen maar voor zichzelf zit.
Eensquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat vind ik niet correct. Ik heb altijd mijn twijfels gehad als er weer eens BN'ers zijn die zich weer voor één of andere goede doel inzetten, maar bij Raymann geloof ik dat het toch echt oprecht is.
Het zal vast niet moeilijk zijn om een relatie te leggen tussen de welvaart van een land en natuurrampen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit en omgekeerd.
Japan krijgt ook zulke aardbevingen te verwerken. Natuurlijk, rampen zijn nooit goed, maar welvaart maakt ook dat rampen relatief veel minder schade doen, en dat ze daarom niet echt als ramp te boek komen te staan. Idem met orkanen b.v.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:31 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het zal vast niet moeilijk zijn om een relatie te leggen tussen de welvaart van een land en natuurrampen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:29 schreef marcodej het volgende:
Edwin "Aluhoedje" De Roy van Zuidewijn.
quote:Silly rappers, because we got a couple Porches
MTV stopped by to film our fortresses
We forget the unfortunate
Sure I ponied up a mill, but I didn't give my time
So in reality I didn't give a dime, or a damn
I just put my monies in the hands of the same people that left my people stranded
Nothin' but a bandit
Left them folks abandoned
Damn, that money that we gave was just a band-aid
Can't say we better off than we was before
In synopsis this is my minority report
Al drie dagen hetzelfde Haïti-nieuws, dat trekt mijn aandachtsspanne niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Wees blij en de berichtgeving moet je maar ondergaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |