Drogreden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:56 schreef ASroma het volgende:
[..]
dan mag je nog een pakweg 10 landen gaan bevrijdensucces
Ja, dan kan je wel zo'n smiley plaatsen, maar ik word niet goed van de mensen die telkens met die drogreden aan komen zetten. Maar in jouw geval neem ik je dat niet kwalijk. Immers kom je niet echt snugger over.quote:
Nee, het is een drogreden om te stellen dat we een dictator niet zouden moeten afzetten omdat er nog talloze andere dictators rondlopen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:12 schreef ASroma het volgende:
nee, Hoe kan het nu een drogreden zijn? als het juist die mensen zijn die achteraf zeggen dat het goed is dat Saddam weg is. Ook al was dat geeneens de reden van de aanval. Zo kun je het wel makkelijk goed praten![]()
zullen we het dan zo doen> drogreden met drogreden bestrijdt.
nee, niet in het licht rondom de situatie en de reden van aanval in Irak.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, het is een drogreden om te stellen dat we een dictator niet zouden moeten afzetten omdat er nog talloze andere dictators rondlopen.
Het kunnen heel interessante personen wezen en zijn dat vaak ook. Maar ze spreken altijd vanuit anderen. Dat irriteert me.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:17 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind advocaten wel leuk.
Inderdaad. Je kan vinden van Marijnissen wat je wil maar hij heeft wel humorquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:31 schreef Ringo het volgende:
Al die advocaten.
Maar Jan Marijnissen is voor de afwisseling een leuke linkserd. En Ramsey Nasr is gewoon übertof.
Ik zit zowel op Politiek 24 als op Ned1quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:04 schreef golfer het volgende:
Volgens mij hebben alle vaste kijkers naar het kamerdebat op Ned2 gekeken.
Ik heb het debat op de vaste computer aanstaan en zit er met een minilap naast te tikken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:04 schreef golfer het volgende:
Nog steeds.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:04 schreef golfer het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:04 schreef golfer het volgende:
quote:Vanavond te gast:
- De heren van Draadstaal Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van der Ven.
- Edwin de Roy van Zuydewijn en advocaat Marc Meijjer.
- PvdA-fractievoorzitter Mariëtte Hamer.
de Roy van Zuydewijn? Dat wordt ongetwijfeld gezelligquote:
Mwoa, niet altijd.... Was ook een tijdje terug een portret van gebr. Anker. Niet bij P&W, trouwens.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het kunnen heel interessante personen wezen en zijn dat vaak ook. Maar ze spreken altijd vanuit anderen. Dat irriteert me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |