Jij behoort tot de groep maatschappelijk teleurgestelden?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:59 schreef Jac0bus het volgende:
Pff dat gezeik op TON hier. Al die zeurpietjes die niet op iets nieuws willen stemmen en toch maar veilig op de hoge heertjes in Den Haag stemmen. Zelfs P&W waren lekker kinderachtig door een foto van die Sinke te laten zien. Al is het maar om het er nog eventjes in te wrijvenGaat iedereen maar lekker door met zeiken hoor, maar ik stem liever op mevrouw Verdonk dan op het gros van de puinhoop in Den Haag.
Nee ik ben een kiezer die geen partijvoorkeur geniet en daarom kritiek kan hebben op alle politieke windrichtingen in tegenstelling tot menig ander persoon hier.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:13 schreef Horloge het volgende:
[..]
Jij behoort tot de groep maatschappelijk teleurgestelden?
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:59 schreef Jac0bus het volgende:
Pff dat gezeik op TON hier. Al die zeurpietjes die niet op iets nieuws willen stemmen en toch maar veilig op de hoge heertjes in Den Haag stemmen. Zelfs P&W waren lekker kinderachtig door een foto van die Sinke te laten zien. Al is het maar om het er nog eventjes in te wrijvenGaat iedereen maar lekker door met zeiken hoor, maar ik stem liever op mevrouw Verdonk dan op het gros van de puinhoop in Den Haag.
En verder: Jessica, die blonde![]()
![]()
Dat is moeilijk te rijmen met het stukje wat henkde_j heeft vetgedrukt. Blijkbaar heb je een negatieve dispositie tegenover de 'traditionele partijen', of wat jij dan ook onder "de hoge heertjes in Den Haag" verstaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:15 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nee ik ben een kiezer die geen partijvoorkeur geniet en daarom kritiek kan hebben op alle politieke windrichtingen in tegenstelling tot menig ander persoon hier.
Wat ik probeer te zeggen is dat iedereen die partij gelijk aan het bashen is, alleen maar omdat ze misschien maar op één zetel staat en omdat een tijdje terug de partij flink opgelicht is. Bang voor een nieuw geluid? Je kan wel zeggen dat we het riedeltje van "een frisse wind door de politiek bla bla bla" al te vaak gehoord hebben. Maar als je ze de kans niet geeft dan weet je zeker dat het niet gebeurt. Mocht het inderdaad flut zijn dan komen ze daar bij de eerstvolgende verkiezingen heus wel achter.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:29 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat is moeilijk te rijmen met het stukje wat henkde_j heeft vetgedrukt. Blijkbaar heb je een negatieve dispositie tegenover de 'traditionele partijen', of wat jij dan ook onder "de hoge heertjes in Den Haag" verstaat.
kom op met alle respect, kun je toch niet op een zeepbel als ton stemmen met haar stokpaardjes van 'schouders eronder' blah blahquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:15 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nee ik ben een kiezer die geen partijvoorkeur geniet en daarom kritiek kan hebben op alle politieke windrichtingen in tegenstelling tot menig ander persoon hier.
De reden dat Verdonk wordt uitgekotst, is mijns inziens niet het feit dat ze op één zetel staat, of dat ze is opgelicht. Verdonk heeft een verleden als politicus, en het lijkt mij dat mensen haar daar op beoordelen. En dat is logisch. Ze wekt immers niet de indruk dat ze gaat afwijken van de toon die ze als minister heeft gezet. Daar is die holle retoriek ("regels zijn regels", "recht door zee" en ook "trots op Nederland") een typisch voorbeeld van.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen is dat iedereen die partij gelijk aan het bashen is, alleen maar omdat ze misschien maar op één zetel staat en omdat een tijdje terug de partij flink opgelicht is. Bang voor een nieuw geluid? Je kan wel zeggen dat we het riedeltje van "een frisse wind door de politiek bla bla bla" al te vaak gehoord hebben. Maar als je ze de kans niet geeft dan weet je zeker dat het niet gebeurt. Mocht het inderdaad flut zijn dan komen ze daar bij de eerstvolgende verkiezingen heus wel achter.
Begrijp me niet verkeerd: ik ben geen TON-aanhanger maar wel jammer dat Verdonk hier meteen wordt uitgekotst.
Schouders Eronder, At Your Service, Vol is Vol...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
kom op met alle respect, kun je toch niet op een zeepbel als ton stemmen met haar stokpaardjes van 'schouders eronder' blah blah
Je zegt nu dat ze niet populair is door haar tijd als minister en haar "recht door zee" gedoe. Maar als er iemand is die haar werk WEL deed als minister dan was zij het. Ze is gewoon verkeerd neergezet(als IJzeren Rita, etc.) omdat zij zich wel aan de regeltjes houdt. Is dat nou echt een goede reden om uitgekotst te worden?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:08 schreef Horloge het volgende:
[..]
De reden dat Verdonk wordt uitgekotst, is mijns inziens niet het feit dat ze op één zetel staat, of dat ze is opgelicht. Verdonk heeft een verleden als politicus, en het lijkt mij dat mensen haar daar op beoordelen. En dat is logisch. Ze wekt immers niet de indruk dat ze gaat afwijken van de toon die ze als minister heeft gezet. Daar is die holle retoriek ("regels zijn regels", "recht door zee" en ook "trots op Nederland") een typisch voorbeeld van.
Daarnaast heeft ze het inderdaad niet slim aangepakt met de oplichterij, dat gedoe met Ed Sinke en de uitlatingen van Kay van der Linde. Dan mag je je gerust afvragen of zij überhaupt wel capabel is. Ik denk ook dat niemand "bang" is voor een "nieuw geluid" (wat feitelijk oude wijn in nieuwe zakken is), maar dat het "hun geluid" simpelweg niet is.
Het huidige kabinet wordt net zo goed uitgekotst.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:10 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Je zegt nu dat ze niet populair is door haar tijd als minister en haar "recht door zee" gedoe. Maar als er iemand is die haar werk WEL deed als minister dan was zij het. Ze is gewoon verkeerd neergezet(als IJzeren Rita, etc.) omdat zij zich wel aan de regeltjes houdt. Is dat nou echt een goede reden om uitgekotst te worden?
Ik zou eerder het huidige kabinet uitkotsen, daar zitten pas faalhazen die geen flikker gedaan krijgen.
Ze zat gewoon op een zware post en iedere stap die ze zette werd uitgekotst. Als ze die asielzoekers wel uitzette was het van och och ze gaan dood en als ze het niet zou hebben gedaan dan was ze laf geweest en had ze zich niet aan de regeltjes gehouden. Zo werkt politiek nou eenmaal. Je kan het nooit goed doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:16 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Het huidige kabinet wordt net zo goed uitgekotst.
Als minister deed zo niet zo veel bijzonders dan anderen hoor. Misschien een kabinet ten val brengen en uitgeprocudeerde asielzoekers in land van terugkomst dodelijke vinkjes laten zetten.
Haar retoriek is hol. Haar daden zijn nauwelijks effectief. Geen enkele reden om haar te omarmen dus.
Ik denk dat de redactie nog druk aan het rondbellen is om gasten te regelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:16 schreef sander89 het volgende:
Nog niet bekend wie er vanavond komen.
Hopelijk is Frits Wester er als gast, al zal er niemand van het kabinet er zijn lijkt mij.
Ja, dit is echt iets voor Frits.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:16 schreef sander89 het volgende:
Hopelijk is Frits Wester er als gast, al zal er niemand van het kabinet er zijn lijkt mij.
Voormalig minister van Defensie Frank de Grave, GroenLinks-leider Femke Halsema en politiek verslaggever Frits Wester gaan in op de conclusies van het Irakrapport van de commissie-Davids.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:16 schreef sander89 het volgende:
Die zal wel gaan stoken in het CDA/PvdA-huwelijk.quote:
Ja, kijk dr twitter maarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die zal wel gaan stoken in het CDA/PvdA-huwelijk.
En terecht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:37 schreef Arcee het volgende:
Die zal wel gaan stoken in het CDA/PvdA-huwelijk.
"tsjongejongejongejongejongejongejongejongejonge, tsjongejongejongejongejonge ... "quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:38 schreef MilaNL het volgende:
Ja, kijk dr twitter maarhttp://www.twitter.com/FemkeHalsema
Ik las hem al eerder, maar nu valt het kwartje pas.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:44 schreef Arcee het volgende:
Goeie: "Hier wordt 1 stoep in ieder geval heel grondig geveegd"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |