abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76704539
Net zo'n grap als de PVV dit.
Alleen hebben ze daar een blonde Popie Jopie waar half Nederland kwijlend achteraan loopt .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 11 januari 2010 @ 23:46:33 #102
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_76704547
Inderdaad.... Heeft ie wallen, of weggeschminkte blauwgeslagen ogen?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_76704555
Ach, die mensen proberen zich in te zetten voor de ideeen waar ze in geloven (niet de mijne), Dat vind ik eigenlijk wel goed.
pi_76704581
Hup schouders eronder en aanpakken
٩๏̯͡๏)۶
pi_76704583
Ik ga op dat wijf in roze pak stemmen.
  maandag 11 januari 2010 @ 23:47:31 #106
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_76704595
Beetje kinderachtig dit. Wat is er mis met een geheimhoudingsplicht? Dat hebben toch vele banen
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  maandag 11 januari 2010 @ 23:47:54 #107
28167 matthijst
pi_76704613
Pfff, 38 gemeentes, wat is er voor nodig om mee te doen?
Paar handtekeningen?
pi_76704627
Het "handen uit de mouwen steken" helpt niet echt tegen de aangroei van een onderkin als ik die rij zo eens bekijk....
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 januari 2010 @ 23:48:17 #109
862 Arcee
Look closer
pi_76704631
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:47 schreef matthijst het volgende:
Pfff, 38 gemeentes, wat is er voor nodig om mee te doen?
Paar handtekeningen?
Toch valt het me idd best mee.

(als het ook allemaal gaat werken)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 11 januari 2010 @ 23:48:21 #110
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_76704634
krijg je tot twee keer toe de mogelijkheid om aan te geven op welke punten je onderscheidt van de ander.

En dan komt die gast met een bezem aan, handen uit de mouwen en gewoon doen.

'ervoor gaan' Heet een kind van verdonk zo? hoe vaak braakt ze dat wel niet uit.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  maandag 11 januari 2010 @ 23:48:38 #111
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_76704643
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:46 schreef venomsnake het volgende:
Net zo'n grap als de PVV dit.
Alleen hebben ze daar een blonde Popie Jopie waar half Nederland kwijlend achteraan loopt .
Ik vind dit wel een aanvulling voor het rechts-populistische gebeuren in Nederland. Hoe meer die flank verdeeld is, hoe meer bonje je krijgt. En hoe minder invloed ze uiteindelijk zullen hebben.
pi_76704667
Dit is nog grappiger dan vroeger die Boer Koekoek met zijn boernpartij!
pi_76704687
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:48 schreef Be-Smart het volgende:
Het "handen uit de mouwen steken" helpt niet echt tegen de aangroei van een onderkin als ik die rij zo eens bekijk....
Laten we nou een keer positief zijn joh. Niet altijd dat gemekker.
pi_76704703
Haha, wat een grap dat TON .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_76704708
Oei niet zo tactisch om te zeggen, geen gemekker meer in Nederland! Hebben ze net alle geiten geruimd....
pi_76704715
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:48 schreef One_of_the_few het volgende:
krijg je tot twee keer toe de mogelijkheid om aan te geven op welke punten je onderscheidt van de ander.

En dan komt die gast met een bezem aan, handen uit de mouwen en gewoon doen.

'ervoor gaan' Heet een kind van verdonk zo? hoe vaak braakt ze dat wel niet uit.
die stokpaardjes van Rita zijn zo triest dat het gewoon lachwekkend is
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 11 januari 2010 @ 23:50:40 #117
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_76704721
Ik mag voor haar familie hopen dat ze thuis niet zo irritant zijn. Wat een kut stem heeft die verdonk. Ze nep.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  maandag 11 januari 2010 @ 23:51:36 #118
28167 matthijst
pi_76704759
Brrr, die verdonk, misselijk wijf. Dat mensen daar wild van worden.

Schouders eronder, handen uit de mouwen.
pi_76704764
pi_76704790
Ik kon vanmiddag gewoon met 160 over de A2 rond Den Bosch rijden (dank Eurlings), nu zie ik dit vrouwtje bij P&W.. Voor vanavond neig ik sterk richting CDA.
Totdat JP weer in beeld komt natuurlijk...
  maandag 11 januari 2010 @ 23:52:57 #121
28167 matthijst
pi_76704812
Bedankt, da's echt lekker slapen, met die kop van verdonk in je hoofd
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 januari 2010 @ 23:55:13 #122
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76704910
Rita .
Sabine Uitslag Beetje jammer dat ze van het CDA is .
Jessica Villerius
Herbert moeten ze gewoon in het commentaarhok laten.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_76704983
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:49 schreef bloodymary het volgende:
Dit is nog grappiger dan vroeger die Boer Koekoek met zijn boernpartij!
pi_76705069
Pff dat gezeik op TON hier. Al die zeurpietjes die niet op iets nieuws willen stemmen en toch maar veilig op de hoge heertjes in Den Haag stemmen. Zelfs P&W waren lekker kinderachtig door een foto van die Sinke te laten zien. Al is het maar om het er nog eventjes in te wrijven Gaat iedereen maar lekker door met zeiken hoor, maar ik stem liever op mevrouw Verdonk dan op het gros van de puinhoop in Den Haag.

En verder: Jessica, die blonde
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_76705128
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:43 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat een brakke uitzending. Geen woord over de commissie Davids, bewaren ze zeker allemaal voor mogen?
Denk dat morgen bijna de hele uitzending er over gaat, als vanavond al over hadden vond ik het wel erg veel worden.
............................
  dinsdag 12 januari 2010 @ 00:13:32 #126
180385 Horloge
pi_76705534
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:59 schreef Jac0bus het volgende:
Pff dat gezeik op TON hier. Al die zeurpietjes die niet op iets nieuws willen stemmen en toch maar veilig op de hoge heertjes in Den Haag stemmen. Zelfs P&W waren lekker kinderachtig door een foto van die Sinke te laten zien. Al is het maar om het er nog eventjes in te wrijven Gaat iedereen maar lekker door met zeiken hoor, maar ik stem liever op mevrouw Verdonk dan op het gros van de puinhoop in Den Haag.
Jij behoort tot de groep maatschappelijk teleurgestelden?
pi_76705583
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:13 schreef Horloge het volgende:

[..]

Jij behoort tot de groep maatschappelijk teleurgestelden?
Nee ik ben een kiezer die geen partijvoorkeur geniet en daarom kritiek kan hebben op alle politieke windrichtingen in tegenstelling tot menig ander persoon hier.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  dinsdag 12 januari 2010 @ 00:26:03 #128
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_76705840
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:59 schreef Jac0bus het volgende:

En verder: Jessica, die blonde
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  dinsdag 12 januari 2010 @ 00:29:03 #129
180385 Horloge
pi_76705926
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:15 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Nee ik ben een kiezer die geen partijvoorkeur geniet en daarom kritiek kan hebben op alle politieke windrichtingen in tegenstelling tot menig ander persoon hier.
Dat is moeilijk te rijmen met het stukje wat henkde_j heeft vetgedrukt. Blijkbaar heb je een negatieve dispositie tegenover de 'traditionele partijen', of wat jij dan ook onder "de hoge heertjes in Den Haag" verstaat.
pi_76706082
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:29 schreef Horloge het volgende:

[..]

Dat is moeilijk te rijmen met het stukje wat henkde_j heeft vetgedrukt. Blijkbaar heb je een negatieve dispositie tegenover de 'traditionele partijen', of wat jij dan ook onder "de hoge heertjes in Den Haag" verstaat.
Wat ik probeer te zeggen is dat iedereen die partij gelijk aan het bashen is, alleen maar omdat ze misschien maar op één zetel staat en omdat een tijdje terug de partij flink opgelicht is. Bang voor een nieuw geluid? Je kan wel zeggen dat we het riedeltje van "een frisse wind door de politiek bla bla bla" al te vaak gehoord hebben. Maar als je ze de kans niet geeft dan weet je zeker dat het niet gebeurt. Mocht het inderdaad flut zijn dan komen ze daar bij de eerstvolgende verkiezingen heus wel achter.

Begrijp me niet verkeerd: ik ben geen TON-aanhanger maar wel jammer dat Verdonk hier meteen wordt uitgekotst.
pi_76706129
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:15 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

kom op met alle respect, kun je toch niet op een zeepbel als ton stemmen met haar stokpaardjes van 'schouders eronder' blah blah
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 12 januari 2010 @ 01:08:34 #132
180385 Horloge
pi_76706910
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:34 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Wat ik probeer te zeggen is dat iedereen die partij gelijk aan het bashen is, alleen maar omdat ze misschien maar op één zetel staat en omdat een tijdje terug de partij flink opgelicht is. Bang voor een nieuw geluid? Je kan wel zeggen dat we het riedeltje van "een frisse wind door de politiek bla bla bla" al te vaak gehoord hebben. Maar als je ze de kans niet geeft dan weet je zeker dat het niet gebeurt. Mocht het inderdaad flut zijn dan komen ze daar bij de eerstvolgende verkiezingen heus wel achter.

Begrijp me niet verkeerd: ik ben geen TON-aanhanger maar wel jammer dat Verdonk hier meteen wordt uitgekotst.
De reden dat Verdonk wordt uitgekotst, is mijns inziens niet het feit dat ze op één zetel staat, of dat ze is opgelicht. Verdonk heeft een verleden als politicus, en het lijkt mij dat mensen haar daar op beoordelen. En dat is logisch. Ze wekt immers niet de indruk dat ze gaat afwijken van de toon die ze als minister heeft gezet. Daar is die holle retoriek ("regels zijn regels", "recht door zee" en ook "trots op Nederland") een typisch voorbeeld van.

Daarnaast heeft ze het inderdaad niet slim aangepakt met de oplichterij, dat gedoe met Ed Sinke en de uitlatingen van Kay van der Linde. Dan mag je je gerust afvragen of zij überhaupt wel capabel is. Ik denk ook dat niemand "bang" is voor een "nieuw geluid" (wat feitelijk oude wijn in nieuwe zakken is), maar dat het "hun geluid" simpelweg niet is.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 07:38:30 #133
28167 matthijst
pi_76709265
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:35 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

kom op met alle respect, kun je toch niet op een zeepbel als ton stemmen met haar stokpaardjes van 'schouders eronder' blah blah
Schouders Eronder, At Your Service, Vol is Vol...

pi_76711693
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 01:08 schreef Horloge het volgende:

[..]

De reden dat Verdonk wordt uitgekotst, is mijns inziens niet het feit dat ze op één zetel staat, of dat ze is opgelicht. Verdonk heeft een verleden als politicus, en het lijkt mij dat mensen haar daar op beoordelen. En dat is logisch. Ze wekt immers niet de indruk dat ze gaat afwijken van de toon die ze als minister heeft gezet. Daar is die holle retoriek ("regels zijn regels", "recht door zee" en ook "trots op Nederland") een typisch voorbeeld van.

Daarnaast heeft ze het inderdaad niet slim aangepakt met de oplichterij, dat gedoe met Ed Sinke en de uitlatingen van Kay van der Linde. Dan mag je je gerust afvragen of zij überhaupt wel capabel is. Ik denk ook dat niemand "bang" is voor een "nieuw geluid" (wat feitelijk oude wijn in nieuwe zakken is), maar dat het "hun geluid" simpelweg niet is.
Je zegt nu dat ze niet populair is door haar tijd als minister en haar "recht door zee" gedoe. Maar als er iemand is die haar werk WEL deed als minister dan was zij het. Ze is gewoon verkeerd neergezet(als IJzeren Rita, etc.) omdat zij zich wel aan de regeltjes houdt. Is dat nou echt een goede reden om uitgekotst te worden?

Ik zou eerder het huidige kabinet uitkotsen, daar zitten pas faalhazen die geen flikker gedaan krijgen.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 10:16:13 #135
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_76711836
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:10 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Je zegt nu dat ze niet populair is door haar tijd als minister en haar "recht door zee" gedoe. Maar als er iemand is die haar werk WEL deed als minister dan was zij het. Ze is gewoon verkeerd neergezet(als IJzeren Rita, etc.) omdat zij zich wel aan de regeltjes houdt. Is dat nou echt een goede reden om uitgekotst te worden?

Ik zou eerder het huidige kabinet uitkotsen, daar zitten pas faalhazen die geen flikker gedaan krijgen.
Het huidige kabinet wordt net zo goed uitgekotst.

Als minister deed zo niet zo veel bijzonders dan anderen hoor. Misschien een kabinet ten val brengen en uitgeprocudeerde asielzoekers in land van terugkomst dodelijke vinkjes laten zetten.
Haar retoriek is hol. Haar daden zijn nauwelijks effectief. Geen enkele reden om haar te omarmen dus.
And that is the news.''
pi_76716725
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 10:16 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Het huidige kabinet wordt net zo goed uitgekotst.

Als minister deed zo niet zo veel bijzonders dan anderen hoor. Misschien een kabinet ten val brengen en uitgeprocudeerde asielzoekers in land van terugkomst dodelijke vinkjes laten zetten.
Haar retoriek is hol. Haar daden zijn nauwelijks effectief. Geen enkele reden om haar te omarmen dus.
Ze zat gewoon op een zware post en iedere stap die ze zette werd uitgekotst. Als ze die asielzoekers wel uitzette was het van och och ze gaan dood en als ze het niet zou hebben gedaan dan was ze laf geweest en had ze zich niet aan de regeltjes gehouden. Zo werkt politiek nou eenmaal. Je kan het nooit goed doen.

Nogmaals: geen partij heeft op dit moment mijn stem maar op Verdonk stem ik zo veel liever dan bijna alle andere partijen.
pi_76727629
Nog niet bekend wie er vanavond komen.

Hopelijk is Frits Wester er als gast, al zal er niemand van het kabinet er zijn lijkt mij.
............................
pi_76727849
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:16 schreef sander89 het volgende:

Hopelijk is Frits Wester er als gast, al zal er niemand van het kabinet er zijn lijkt mij.
Ik denk dat de redactie nog druk aan het rondbellen is om gasten te regelen.
Frits Wester is inhoudelijk altijd wel aardig
pi_76727877
Die knakker uit Nootdorp heeft een paar jaar geleden geprobeerd bij ons (Katwijk) in de gemeenteraad te komen met een lokale 'jongerenpartij'. Volgens zijn eigen peilingen (gehouden op de school waar zijn vader de directeur van was) kwam hij uit op enkele zetels. Uiteindelijk pakte hij slechts tientallen stemmen, uiteraard niet voldoende voor een zetel.

Dit zijn gewoon politieke opportunisten. Ik sta er niet vreemd van op te kijken als er een aantal een verleden heeft gehad bij bijvoorbeeld de LPF. Die Hagenees had ik ook al ergens eerder gezien.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 januari 2010 @ 17:23:49 #140
862 Arcee
Look closer
pi_76727917
quote:

Ja, dit is echt iets voor Frits.

Frits.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_76729825
quote:

Voormalig minister van Defensie Frank de Grave, GroenLinks-leider Femke Halsema en politiek verslaggever Frits Wester gaan in op de conclusies van het Irakrapport van de commissie-Davids.

u zegt het.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 18:32:07 #142
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76730598
Vaste gast Femke dus weer.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 januari 2010 @ 18:37:34 #143
862 Arcee
Look closer
pi_76730835
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:32 schreef golfer het volgende:
Vaste gast Femke dus weer.
Die zal wel gaan stoken in het CDA/PvdA-huwelijk.
pi_76730871
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:37 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, kijk dr twitter maar http://www.twitter.com/FemkeHalsema
  dinsdag 12 januari 2010 @ 18:39:10 #145
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76730899
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:37 schreef Arcee het volgende:

En terecht.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 januari 2010 @ 18:44:33 #146
862 Arcee
Look closer
pi_76731132
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:38 schreef MilaNL het volgende:
Ja, kijk dr twitter maar http://www.twitter.com/FemkeHalsema
"tsjongejongejongejongejongejongejongejongejonge, tsjongejongejongejongejonge ... "
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 januari 2010 @ 18:44:45 #147
862 Arcee
Look closer
pi_76731138
Goeie: "Hier wordt 1 stoep in ieder geval heel grondig geveegd"
pi_76731305
Femke merkt terecht op dat het in het kamp van de VVD ook wel angstvallig stilblijft
  dinsdag 12 januari 2010 @ 18:58:48 #149
180385 Horloge
pi_76731744
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:44 schreef Arcee het volgende:
Goeie: "Hier wordt 1 stoep in ieder geval heel grondig geveegd"
Ik las hem al eerder, maar nu valt het kwartje pas.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 18:58:57 #150
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')