Toch valt het me idd best mee.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:47 schreef matthijst het volgende:
Pfff, 38 gemeentes, wat is er voor nodig om mee te doen?
Paar handtekeningen?
Ik vind dit wel een aanvulling voor het rechts-populistische gebeuren in Nederland. Hoe meer die flank verdeeld is, hoe meer bonje je krijgt. En hoe minder invloed ze uiteindelijk zullen hebben.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:46 schreef venomsnake het volgende:
Net zo'n grap als de PVV dit.
Alleen hebben ze daar een blonde Popie Jopie waar half Nederland kwijlend achteraan loopt.
Laten we nou een keer positief zijn joh. Niet altijd dat gemekker.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:48 schreef Be-Smart het volgende:
Het "handen uit de mouwen steken" helpt niet echt tegen de aangroei van een onderkin als ik die rij zo eens bekijk....
die stokpaardjes van Rita zijn zo triest dat het gewoon lachwekkend isquote:Op maandag 11 januari 2010 23:48 schreef One_of_the_few het volgende:
krijg je tot twee keer toe de mogelijkheid om aan te geven op welke punten je onderscheidt van de ander.
En dan komt die gast met een bezem aan, handen uit de mouwen en gewoon doen.
'ervoor gaan' Heet een kind van verdonk zo? hoe vaak braakt ze dat wel niet uit.
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:49 schreef bloodymary het volgende:
Dit is nog grappiger dan vroeger die Boer Koekoek met zijn boernpartij!
Denk dat morgen bijna de hele uitzending er over gaat, als vanavond al over hadden vond ik het wel erg veel worden.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:43 schreef Zero2Nine het volgende:
Wat een brakke uitzending. Geen woord over de commissie Davids, bewaren ze zeker allemaal voor mogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |