Ben benieuwd of ze plaats heeft moeten maken of zelf verplichtingen had. Ik denk toch het laatstequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:26 schreef golfer het volgende:
Mariette Hamer heeft het veld moeten ruimen:
- De heren van Draadstaal Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van der Ven.
- Edwin de Roy van Zuydewijn en advocaat Marc Meijjer
- Jörgen Raymann steunt slachtoffers Haïti.
- In Haïti vermiste zoon Roelien Ruiter terecht.
Interessante uitzending.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:26 schreef golfer het volgende:
Mariette Hamer heeft het veld moeten ruimen:
- De heren van Draadstaal Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van der Ven.
- Edwin de Roy van Zuydewijn en advocaat Marc Meijjer
- Jörgen Raymann steunt slachtoffers Haïti.
- In Haïti vermiste zoon Roelien Ruiter terecht.
Nu al? Dan zul je het de komende dagen nog zwaar krijgen. Heb je al een girorekening geopend?quote:
Mwah, dat ben ik niet. Zit alleen niet te wachten op die aandachttrekkende individuele verhaaltjes.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben een beetje Haïti-moe.
Daarmee breng je dit onvoorstelbaar grote leed nou eenmaal dichterbij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mwah, dat ben ik niet. Zit alleen niet te wachten op die aandachttrekkende individuele verhaaltjes.
Ik bedoelde een girorekening om slachtoffers van Haïtimoeheid te steunenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:01 schreef DrDentz het volgende:
Nee, mijn financiële toestand is daarvoor op dit moment helaas niet toereikend genoeg.
Mensen die telkens - wanneer een bepaald item een aantal dagen op de tv te zien is - meteen roepen dat ze .....-moe zijn. Simpele zielen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben een beetje Haïti-moe.
Mja, zit er toch niet echt op te wachten als al die BNers zich weer eens komen profileren als geweldige weldoeners.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daarmee breng je dit onvoorstelbaar grote leed nou eenmaal dichterbij.
Dat is waar, maar ik zou het wel op prijs stellen dat er eerst eens geprobeerd wordt om de omvang van de ramp in kaart te brengen. Zo'n verhaal nu over iemand die blijkbaar alweer terecht is... tsja...quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daarmee breng je dit onvoorstelbaar grote leed nou eenmaal dichterbij.
Het een sluit het ander niet uit en omgekeerd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:12 schreef venomsnake het volgende:
Wat een drama dat zo'n ramp uitgerekend weer zo'n arm land moet treffen
Dat levert alleen nog meer slachtoffers op.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat Raymann daar dan wel heen moet als Tante Es.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |