quote:Vanavond te gast:
Voormalig minister van Defensie Frank de Grave, GroenLinks-leider Femke Halsema, Tineke Ceelen van Stichting Vluchteling en politiek verslaggever Frits Wester gaan in op de conclusies van het Irak-rapport van de commissie-Davids.
Dat gaat nog wel een tijdje door, vrees ik.quote:
Zolang Balkenende niet met iets anders komt denk ik ook dat PvdA en CDA wel even blijven ruziėn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een tijdje door, vrees ik.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:51 schreef sander89 het volgende:
Vanavond te gast:
Femke Halsema, Frits Wester
Frank, nobody fucks with, de Grave zit er toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:08 schreef leukvoorlater het volgende:
Ik had graag iemand van de VVD gezien.
Jup, achter een Fristi met rietje.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Frank, nobody fucks with, de Grave zit er toch?
Ja, ik zie 'm nu pas.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij komt ook maar net boven de tafel uitquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij werkt nu 20 uur per week als bestuurs-adviseur bij organisatieadvies-bureau Twynstra Gudde. nadat ie als bankier niet geslaagd was. Hij draagt nog wel dat foute bankiers streepjeskostuum.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:13 schreef Plato1980 het volgende:
Zou De Grave nu politiek commentator worden?
Tineke Ceelen van Stichting Vluchtelingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:18 schreef Plato1980 het volgende:
Wie is die vrouw die naast De Grave zit?
Ah, niet echt van waarde voor de discussie vanavond dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Tineke Ceelen van Stichting Vluchteling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |