abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75538369
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:04 schreef Mylene het volgende:

[..]

Feit? Slechts een aanname van jou.
Ja maar wel een terechte. Vind jij nou echt dat Pauw objectief en respectvol was?
pi_75538387
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:56 schreef Klene het volgende:

[..]

Het enige zwakke aan dit gesprek vond ik was dat hij wegliep en zo een arrogante houding had, maar qua argumentatie en retoriek was hij ijzersterk.
Waarom is dat sterk, als advocaat maar 1 wet willen volgen en dat is de wet van Allah (en dat keer op keer herhalen) is niet sterk maar zelfs dom. En het meest dom is nog dat hetzelfde systeem waarvan hij lid wilde worden zich nu aanpast aan hen die zich niet willen aanpassen aan het systeem waarvoor ze zelf hebben gekozen.

Pauw is in ieder geval goed van slag, belachelijk dat je zo om moet gaan met moslims en dat je zo behandeld mag worden door ze. Dis is de kern van de islamisering en de reden waarom die multikul niet werkt. Wij ons aanpassen, en zelfs interesse tonen in het hoe en waarom, en daarop afgerekend worden geeft aan dat het nooit goed is en nooit goed zal zijn. Kortom, verliezers al vanaf het begin.

Lafaard dat hij weg liep, dat geeft maar aan hoe sterk hij zichzelf vond
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:10:31 #3
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_75538395
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:09 schreef Bloodnok het volgende:

[..]

Ja maar wel een terechte. Vind jij nou echt dat Pauw objectief en respectvol was?
Objectiviteit bestaat niet
duh
My mama didn't raise no fool
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:10:43 #4
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75538403
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:05 schreef leejow het volgende:
RESULTAAT
 muts de; -en 1 v(m) slap hoofddeksel 2 v (inform) suffige vrouw; trut

Kut, had hij niet een hard hoofddeksel op? Dan zat Jeroen Pauw idd fout
Als je alleen maar letterlijk woorden kunt interpreteren dan moet je toch nog een paar stappen maken.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_75538408
quote:

[..]

Nee, maar deze man verdiende het.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_75538417
quote:

[..]

Respectvol ja, tactvol nee. Het had van twee kanten moeten komen. Jeroen Pauw had zijn motivatie duidelijk moeten maken (ik wil een simpel antwoord), en Enait had simpel moeten antwoorden. Ze zijn beide winnaar, want Enait heeft nu weer iets nieuws waar hij boos over kan zijn en Jeroen Pauw heeft een nominatie voor TV-moment v.h. jaar in de wacht gesleept.
pi_75538419
Die advocaat is dan nog een vrij intelligent persoon en zelfs die zijn niet voor rede vatbaar.. Marokkanse bevolking past gewoon niet in Nederland.
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:11:27 #8
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75538425
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:10 schreef marcodej het volgende:

[..]

Als interviewer zijnde heb je andere wapens die je daarvoor in kunt zetten.
pi_75538428
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:10 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Objectiviteit bestaat niet
duh
NNnneee.... maar ik verwacht van een journalist wel een poging tot respect en objectiviteit.
Ik ben een idealist. ;-)
pi_75538442
Een beetje zelfspot en je zou die hele discussie niet hebben gehad...
pi_75538448
quote:

[..]

Als je je voordoet alsof je alles weet dan weet je ook dat een muts een hoofddeksel is. Oh,het is religieus dus het mag geen muts genoemd worden? Als je zo denkt moet je je echt na laten kijken. Maar laat me raden. De puntmutsen van de kkk mogen wel mutsen genoemd worden van Allah
pi_75538453
Iets van een OP mag wel hoor ?
pi_75538467
Dat Pauw het hoofddeksel een muts noemde stoorde hem niet zo, maar het herhalen wekt irritatie op. Dat zag je ook bij de S-Klasse Turk. Meneer u mag niet meer rijden, meneer wat is uw verklaring en dat tot 4 x toe meen ik. Ja dan raken mensen enorm geďrriteerd, wat ik begrijp. Voor de rest is het natuurlijk een agressieve man, dat ziet een kind zelfs.
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:12:39 #14
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75538468
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:11 schreef leejow het volgende:

[..]
Jeroen Pauw heeft een nominatie voor TV-moment v.h. jaar in de wacht gesleept.
Volgens mij was hij daar wel naar op zoek. Na Paay vs. Theo Maassen moest hij ook actie ondernemen
pi_75538480
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:10 schreef marcodej het volgende:

[..]

Mwahhh.... pas toen ie wegliep, wat mij betreft. Daarvoor eigenlijk niet.
pi_75538504
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:41 schreef NelsonWandelaar het volgende:
In het rijtje Barend-Van Gaal, Peter R-Joran, Peter R-Matthijs, Peter R-Freek, Theo-Patricia?
Ik weet een mooie. Peter R. en Mohammed Enait!!
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:14:22 #17
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_75538511
quote:

[..]

Respectvol ja, tactvol nee. Het had van twee kanten moeten komen. Jeroen Pauw had zijn motivatie duidelijk moeten maken (ik wil een simpel antwoord), en Enait had simpel moeten antwoorden. Ze zijn beide winnaar, want Enait heeft nu weer iets nieuws waar hij boos over kan zijn en Jeroen Pauw heeft een nominatie voor TV-moment v.h. jaar in de wacht gesleept.
Jij noemt een reeks domme opmerkingen van Pauw "tv-moment van het jaar"??? Dat geeft wel je niveau aan.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:14:49 #18
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_75538527
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:11 schreef Bloodnok het volgende:

[..]

NNnneee.... maar ik verwacht van een journalist wel een poging tot respect en objectiviteit.
Ik ben een idealist. ;-)
Ik zou willen dat ik het wist. Maar ik weet niet of een journalist altijd een poging tot objectiviteit moet doen
My mama didn't raise no fool
pi_75538530
Had het toch niet na 10 minuten al moeten afzetten zo maar de herhaling kijken dan
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_75538550
quote:

[..]

Waarom wordt die drol eigenlijk elke keer uitgenodigd terwijl zijn interviews altijd in een drama eindigen? Ik snap het gewoon niet.
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:16:04 #21
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75538552
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:14 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Jij noemt een reeks domme opmerkingen van Pauw "tv-moment van het jaar"??? Dat geeft wel je niveau aan.
Daar draait het tegenwoordig om. Het gaat om een bepaald shock-effect dat gerealiseerd kan worden.
Theo Maassen moest bijna 5 minuten nadenken om een slechte grap te maken over zijn necrofiele vriend en veel mensen vinden dat grappig dan. Het is gewoon onvermogen van die mensen.
pi_75538559
Uit KLB
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:30 schreef Adelante het volgende:

Oh, zit die Turk er weer met al z'n moeilijke woorden
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:16:33 #23
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75538564
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:16 schreef pberends het volgende:

[..]

Waarom wordt die drol eigenlijk elke keer uitgenodigd terwijl zijn interviews altijd in een drama eindigen? Ik snap het gewoon niet.
en waarom neemt hij die uitnodiging aan. Echt goed komt hij er natuurlijk niet vanaf in zijn interviews.
pi_75538566
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:12 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Als je je voordoet alsof je alles weet dan weet je ook dat een muts een hoofddeksel is. Oh,het is religieus dus het mag geen muts genoemd worden? Als je zo denkt moet je je echt na laten kijken. Maar laat me raden. De puntmutsen van de kkk mogen wel mutsen genoemd worden van Allah
Voor de zoveelste keer : Dit is geen semantische discussie. Een muts is een hoofddeksel, daar is iedereen het over eens, maar als een een religieus hoofddeksel in een gesprek een muts gaat noemen, dan ben je niet heel respectvol naar iemands geloof. Als je aan een Jood vraag waarom ie zo'n rare muts draagt, dan beledig je waarschijnlijk zijn geloof een beetje. Dát is mijn punt, en ik denk dat Pauw dat donders goed weet, en dat ie dus wel degelijk aan het provoceren was door min of meer respectloos te zijn naar de moslim-religie.
pi_75538575
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:14 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Ik nomineer dit moment absoluut niet voor TV moment van het jaar, mijn punt is dat Jeroen Pauw hier gewoon mee "scoort" als presentator (niet als journalist).
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:56 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Precies, en Pauw deed alsof hij dat niet wist. Als je dat niet weet ben je ook een islamofobe journalist.
Om hier dan even zinvol op terug te komen: als een journalist zich van de domme houd of slecht informeert ben je niet fobisch maar gewoon dom. Enait had daar makkelijk gebruik van kunnen maken maar liet zich in een hoek drijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')