abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75538065
Maar ja dat hoofddeksel ook 'muts' noemen terwijl in het Nederlands dat ook kan betekenen 'een vagina' terwijl het voor die gozer een uiting was van respect voor god is nou ook niet erg netjes van Pauw. Pauw deed dat mijns inziens zeer zeker opzettelijk.
pi_75538078
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:53 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Dat hele riedeltje was ook nutteloos, maar het was volgens mij wel duidelijk dat hij Mohammed bedoelde. Als Pauw wilde dat simpelweg niet begrijpen en dat bevorderde de discussie natuurlijk niet.
Dat 'riedeltje' volgt altijd op het uitspreken van de naam Mohammed (indien de profeet wordt bedoeld).
pi_75538090
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:56 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Precies, en Pauw deed alsof hij dat niet wist. Als je dat niet weet ben je ook een islamofobe journalist.
En jij hebt een gaatje in je hoofd
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:59:43 #279
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75538105
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:58 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Het zijn leeftijdsgenoten en probeerde een gemoedelijke sfeer te scheppen. Wat er met het woord 'muts' mis is, mag je me uitleggen.
Als je weet dat het een diepere, religieuze betekenis voor iemand heeft dan stoot je hem daar misschien mee voor het hoofd. Dat is gewoon empathisch vermogen.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_75538114
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:57 schreef Mylene het volgende:

[..]

Misschien hebben ze in het voorgesprek afgesproken om elkaar te tutoyeren.

En het is toch ook een muts? Kun je ook de H&M kopen.
Jahaaaa zet die oogkleppen nou af. Natuurlijk is het een muts die je bij de H&M kan kopen. Net als dat een kruis met jezus eraan twee stukken hout met een action figure is. Maar als je het zo omschrijft naar iemand die daar waarde aan hecht ben je niet respectvol naar die persoon's set waarden en normen.
pi_75538137
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:54 schreef Bloodnok het volgende:

[..]

Kom op zeg. Pauw tutoyeerde hem van het begin af, en noemde het 'muts' in plaats van 'hoofddeksel'. Pauw deed zeker niet zijn best.
Er is niets mis met dat tutoyeren. Die vent staat toch ook niet op voor rechters omdat iedereen gelijk is? Waarom elkaar dan wel met u aan moeten spreken?
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:01:23 #282
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_75538149
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:00 schreef Bloodnok het volgende:

[..]

Jahaaaa zet die oogkleppen nou af. Natuurlijk is het een muts die je bij de H&M kan kopen. Net als dat een kruis met jezus eraan twee stukken hout met een action figure is. Maar als je het zo omschrijft naar iemand die daar waarde aan hecht ben je niet respectvol naar die persoon's set waarden en normen.
Enait noemde het zelf op een gegeven moment ook een muts.
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:01:23 #283
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75538150
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:57 schreef checky het volgende:

[..]

Kreeg het ook niet mee, Pauw's reactie " sorry ik verstond het niet....." geeft aan dat het niet duidelijk was. Voor mij ook niet als niet gelovige...... Ik vond Pauw de juiste vragen stellen en vond de gast weinig inlevingsvermogen tonen...
Het was ook onduidelijk, maar als je met die man aan tafel zit en hij begint met Mohammed dan had hij beter kunnen vragen of hij de profeet bedoelde. Tevens ben ik het ook eens dat dat die advocaat niet erg sterk was in zijn optreden.
pi_75538152
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:58 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Als je je daarvoor al in moet lezen dan is het slecht gesteld met je algemene kennis. Er zijn genoeg religies waar hoofdbedekking gebruikt wordt. Als je je ook maar enigszins kunt verplaatsen in iemand dan moet je die link wel kunnen leggen.
Precies. Waarom vraagt Pauw dan meerdere malen waarom die een muts op heeft?
pi_75538155
quote:

[..]

Deze kan je ook gewoon bij de H&M kopen hoor.. Zie je mij nu huilen en weglopen?

"Boehoee, ze interesseren zich niet genoeg voor mijn religie "
pi_75538166
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:58 schreef leejow het volgende:

[..]

Ik vind het wel fascinerend om te zien hoe mensen zoals jij een programa van de Vara niet respectvol vinden tegen over moslims. Straks gaat Wouter Bos nog zeggen dat Nederland aan het Islamiseren is
Mensen zoals ik?
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:02:00 #287
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_75538171
Jullie denken zeker ook dat als iemand een moeilijk woord gebruikt dat hij dat doet uit arrogantie?
pi_75538183
quote:

[..]

Hij noemde het zelf ook een muts (dan kom ik zo bij die muts). Dus het zal wel meevallen.

Jij vult dat zelf voor hem in.
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:02:40 #289
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_75538192
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:59 schreef leejow het volgende:

[..]

En jij hebt een gaatje in je hoofd
En jij maakt de Amerikaanse vlag te schande.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:03:03 #290
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75538200
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:01 schreef leejow het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze kan je ook gewoon bij de H&M kopen hoor.. Zie je mij nu huilen en weglopen?

Dat heeft niets met interesse voor religie te maken, je moet gewoon respect op kunnen brengen voor iemand zijn (religieuze) overtuigingen, zolang die binnen de grenzen van de wet vallen.
pi_75538209
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:01 schreef Bloodnok het volgende:

[..]

Mensen zoals ik?
Er zullen vast wel meer mensen op de wereld zijn die jouw mening delen toch? Dan bedoel ik inderdaad mensen zoals jij. Verwar het niet met "mensen van jouw soort".
pi_75538219
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:01 schreef Horloge het volgende:

[..]

Enait noemde het zelf op een gegeven moment ook een muts.
Dat vond ik ook wel goed van hem, dat ie er maar in mee ging om de discussie te kunnen voeren. Blijft het feit dat Pauw uitlokt door het muts te noemen. En dat Pauw echt wel.
pi_75538223
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:56 schreef Klene het volgende:

[..]

Het enige zwakke aan dit gesprek vond ik was dat hij wegliep en zo een arrogante houding had, maar qua argumentatie en retoriek was hij ijzersterk.
Waarom is dat sterk, als advocaat maar 1 wet willen volgen en dat is de wet van Allah (en dat keer op keer herhalen) is niet sterk maar zelfs dom. En het meest dom is nog dat hetzelfde systeem waarvan hij lid wilde worden zich nu aanpast aan hen die zich niet willen aanpassen aan het systeem waarvoor ze zelf hebben gekozen.

Pauw is in ieder geval goed van slag, belachelijk dat je zo om moet gaan met moslims en dat je zo behandeld mag worden door ze. Dis is de kern van de islamisering en de reden waarom die multikul niet werkt. Wij ons aanpassen, en zelfs interesse tonen in het hoe en waarom, en daarop afgerekend worden geeft aan dat het nooit goed is en nooit goed zal zijn. Kortom, verliezers al vanaf het begin.

Lafaard dat hij weg liep, dat geeft maar aan hoe sterk hij zichzelf vond
pi_75538233
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:03 schreef Bloodnok het volgende:

[..]

Dat vond ik ook wel goed van hem, dat ie er maar in mee ging om de discussie te kunnen voeren. Blijft het feit dat Pauw uitlokt door het muts te noemen. En dat Pauw echt wel.
Feit? Slechts een aanname van jou.
pi_75538243
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:03 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Dat heeft niets met interesse voor religie te maken, je moet gewoon respect op kunnen brengen voor iemand zijn (religieuze) overtuigingen, zolang die binnen de grenzen van de wet vallen.
En anders passen we die wet of het systeem wel even aan voor hen toch?
pi_75538256
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:01 schreef leejow het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Jij misschien niet, maar ik ken d'r genoeg
Mijn punt is alleen, als je geen ruzie wil met een religieus persoon, kan je je op sommige punten beter tactvol zijn. En dat was Pauw niet, en dat vind ik niet handig van een interviewer. Maar die kutmoslim moet natuurlijk niet weglopen.
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:05:26 #297
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_75538259
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:03 schreef Bloodnok het volgende:

[..]

O-o! Jij noemt dhr. Jeroen Pauw bij zijn achternaam! Niet netjes!
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:05:32 #298
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_75538263
Volgende week is Wilders te gast! Pauw heeft een wit voetje gehaald.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:05:34 #299
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75538266
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:04 schreef Mylene het volgende:

[..]

Feit? Slechts een aanname van jou.
Ik deel dat punt wel. Het was een reactie op Pauw zijn opmerking. Hij heeft zelf meermaals aangegeven dat het een hoofddeksel was.
pi_75538267
RESULTAAT
 muts de; -en 1 v(m) slap hoofddeksel 2 v (inform) suffige vrouw; trut

Kut, had hij niet een hard hoofddeksel op? Dan zat Jeroen Pauw idd fout
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')