abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75537856
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:48 schreef leejow het volgende:
Ik vond de reactie van Diederik Ebbinge vorige keer wel humoristisch http://www.dumpert.nl/med(...)n_paul_witteman.html
"Geef me de vijf"
Inderdaad.

"Denkt u nooit eens 'Hé, wat een onhandig ding van mijn geloof is dit zeg!'? "
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:53:47 #252
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_75537858
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:52 schreef Bloodnok het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, dat doen religieuze mensen toch nooit. Het is religieus omdat het religieus is. D'r staat vast wel iets in de Koran waarom een hoofddeksel goed is, dat had ie dan kunnen noemen. Of Pauw had zich in kunnen lezen.
Ja als je je voor elke vraag zou moeten inlezen, dan zijn interviews ook overbodig eh
My mama didn't raise no fool
pi_75537873
Ik denk dat hij zei "profeet + vrede zij met hem" in het Arabisch. Als orthodoxe moslim lijkt mij dat hij die naam in respect zegt. Dus altijd met dat riedeltje erachter.
pi_75537894
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:52 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Volgens mij noemde hij hem bij z'n volledige naam (die ik ook nog nooit eerder zo gehoord had). Dat kwartje viel bij Pauw blijkbaar ook niet, maar als je je verplaatst in je gesprekspartner moet je dat er toch wel uit kunnen halen.
Als je het niet verstaat vraag je dat gewoon. Heel normaal.
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:54:36 #255
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75537898
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:52 schreef Mylene het volgende:
Tegen Clairy Polak van Nova was ie toen ook zo onbeschoft.
Het is ook geen gemakkelijke gesprekspartner en daarin is hij zeker onbeschoft. Hij weet in bepaalde gevallen zelf ook geen respect op te brengen voor de standpunten van anderen. Ik zou niet weten wat je met zo'n man aan tafel moet.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_75537909
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:53 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Hij vroeg erom.

Voor de rest wordt het vermeende gebrek aan respect van Pauw er door jou ingelegd. Net als dat arrogantie meestal alleen bestaat in de ogen van misdeelden.
Kom op zeg. Pauw tutoyeerde hem van het begin af, en noemde het 'muts' in plaats van 'hoofddeksel'. Pauw deed zeker niet zijn best.
pi_75537916
Wat een sympathieke, gezellige vrouw die Cramer.
pi_75537936
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:54 schreef Prometus het volgende:
Ik denk dat hij zei profeet + vrede zij met hem in het Arabisch. Als orthodoxe moslim lijkt mij dat hij die naam in respect zegt. Dus altijd met dat riedeltje erachter.
Als hij dit én de functie van zijn hoofddeksel nou gewoon duidelijk en simpel had uitgelegd dan was er gewoon niets aan de hand. Hij wilde graag als zwart schaap behandeld worden.
pi_75537941
Als hij gewoon meteen antwoord had gegeven op de vraag waarom draag je die muts. Nou 'uit geloof van god' was er helemaal niets gebeurd. Hij heeft het ook wel aan zichzelf te danken.
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:55:47 #260
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_75537951
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:54 schreef Bloodnok het volgende:

[..]

Kom op zeg. Pauw tutoyeerde hem van het begin af, en noemde het 'muts' in plaats van 'hoofddeksel'. Pauw deed zeker niet zijn best.
Omg stel je voor dat je een muts een muts noemt !!!
My mama didn't raise no fool
pi_75537957
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:50 schreef Bloodnok het volgende:

[..]

Hij gaf WEL antwoord, maar niet het antwoord dat Pauw (en jij blijkbaar) wilde horen. Het antwoord was : vanwege zijn religie. Net als christenen vanwege hun religie God danken voor het eten.
Nou ik vond het geen concreet antwoord op de vraag. En hoe kom je erbij dat ik graag een bepaald antwoord wilde horen?
Ik vond dat hij flink om de boel heen draaide en geen duidelijk antwoord gaf.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_75537958
quote:
Kom op zeg. Pauw tutoyeerde hem van het begin af,
Dat was wederzijds.
pi_75537961
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:53 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Ja als je je voor elke vraag zou moeten inlezen, dan zijn interviews ook overbodig eh
Pauw maakte zelf het hoofddeksel een van de hoofdonderwerpen (HAHAH GENIALE WOORDSPELING) van het interview. Dan kan ie zich inlezen.
pi_75537965
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:51 schreef alexis_ het volgende:

[..]

Waarom niet. Het is iig gelukt om de beste man zijn zwakke kant te laten zien , live op tv.
Het enige zwakke aan dit gesprek vond ik was dat hij wegliep en zo een arrogante houding had, maar qua argumentatie en retoriek was hij ijzersterk.
pi_75537969
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:46 schreef Bombshell het volgende:
Dat was even leuk om te zien.. Wat een vent die advocaat vol met woede en frustratie, zou zichzelf zo opblazen voor zn heilige doel volgens mij. De hele tijd zegtie: De heilige bladiebla mohammed bkladiebla.. haha
Elke moslim zet achter de naam Mohamed 'vrede zij met hem'. Weet je dat ook weer
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:56:27 #266
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_75537980
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:54 schreef Prometus het volgende:
Ik denk dat hij zei "profeet + vrede zij met hem" in het Arabisch. Als orthodoxe moslim lijkt mij dat hij die naam in respect zegt. Dus altijd met dat riedeltje erachter.
Precies, en Pauw deed alsof hij dat niet wist. Als je dat niet weet ben je ook een islamofobe journalist.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_75537992
Geloof en Recht moet gescheiden blijven en dat gebeurd de laatste tijd te weinig.
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:56:59 #268
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75537999
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:55 schreef alexis_ het volgende:
Als hij gewoon meteen antwoord had gegeven op de vraag waarom draag je die muts. Nou 'uit geloof van god' was er helemaal niets gebeurd. Hij heeft het ook wel aan zichzelf te danken.
Zo simpel kan hij die zaken niet formuleren. Die man drukt zich op een bepaalde wijze uit en simpele formuleringen horen daar niet bij.
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:55 schreef leejow het volgende:

[..]

Als hij dit én de functie van zijn hoofddeksel nou gewoon duidelijk en simpel had uitgelegd dan was er gewoon niets aan de hand. Hij wilde graag als zwart schaap behandeld worden.
Dat laatste is zeker waar, maar Pauw gaf hem daar ook wel eenvoudig de kans toe. Als je een goede interviewer bent dan moet je daar niet op uit zijn.
pi_75538012
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:52 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Volgens mij noemde hij hem bij z'n volledige naam (die ik ook nog nooit eerder zo gehoord had). Dat kwartje viel bij Pauw blijkbaar ook niet, maar als je je verplaatst in je gesprekspartner moet je dat er toch wel uit kunnen halen.
Kreeg het ook niet mee, Pauw's reactie " sorry ik verstond het niet....." geeft aan dat het niet duidelijk was. Voor mij ook niet als niet gelovige...... Ik vond Pauw de juiste vragen stellen en vond de gast weinig inlevingsvermogen tonen...
pi_75538024
quote:

[..]

Misschien hebben ze in het voorgesprek afgesproken om elkaar te tutoyeren.

En het is toch ook een muts? Kun je ook de H&M kopen.
pi_75538037
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:55 schreef B-612 het volgende:

[..]

Dat was wederzijds.
Kan zijn, maar bij Moskovitch doet ie het niet. En het was één van de dingen die als optelsom samen maakten dat Pauw niet respectvol was. Hij zei het nog net niet hardop.
pi_75538041
quote:

[..]

Ik vind het wel fascinerend om te zien hoe mensen zoals jij een programa van de Vara niet respectvol vinden tegen over moslims. Straks gaat Wouter Bos nog zeggen dat Nederland aan het Islamiseren is
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:58:18 #273
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_75538044
quote:

[..]

Het zijn leeftijdsgenoten en probeerde een gemoedelijke sfeer te scheppen. Wat er met het woord 'muts' mis is, mag je me uitleggen.
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:58:24 #274
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_75538047
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:56 schreef Bloodnok het volgende:

[..]

Pauw maakte zelf het hoofddeksel een van de hoofdonderwerpen (HAHAH GENIALE WOORDSPELING) van het interview. Dan kan ie zich inlezen.
Als je je daarvoor al in moet lezen dan is het slecht gesteld met je algemene kennis. Er zijn genoeg religies waar hoofdbedekking gebruikt wordt. Als je je ook maar enigszins kunt verplaatsen in iemand dan moet je die link wel kunnen leggen.
pi_75538057
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:55 schreef B-612 het volgende:
Wat een sympathieke, gezellige vrouw die Cramer.
en oersaai bovendien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')