quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:30 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, zit die Turk er weer met al z'n moeilijke woorden
Hij heeft een woordenboek uit z'n hoofd geleerd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:34 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind hem baas.
Zijn woordenschat.
Stel je voor dat zo'n man eens een KLB-OP zou schrijven.quote:“Locke pointeert frequent en iteratief naar dit klaarblijkelijke bewijs van verstompte hypocrisie en stelt dat de religieuze fanaten die haarkloven over doctrinaire nulliteiten en muggenziften over sektarische futiliteiten relatief placide de meer in het oog springende morele zonden zouden recipiëren.”
Ik kan zelfs die van Cacciatore beter volgenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Stel je voor dat zo'n man eens een KLB-OP zou schrijven.
Nee, dit topic is daar nog schoon van en dat blijft zo!quote:
Toch vond ik het te ver gaan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:43 schreef Eenskijken het volgende:
Wat een faalhaas, als Jeroen Pauw even wat harder wordt en ertegenin gaat, kan zijn kwetsbare zieltje dat blijkbaar niet aan en vertrekt ie maar
@ iszinloos: Komt omdat ie die zinnen zo snel en onduidelijk uitsprak en geen verdere uitleg wilde geven dat pauw ook maar wat harder werd. terecht imo. Moet die man maar duidelijker spreken of uitleg geven als daarom gevraagd wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |