Whihi.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
Dat jullie niet moe zijn trouwensecht doordeweeks moet ik gewoon op tijd naar bed
Nee, gek. Was op zoek naar een gedichtje van me (wat later mijn eerste post in deze SC bleek te zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe.Zit je haar posthistory door te nemen?
Ja jij, schavuit.quote:
quote:
*wakker word*quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:03 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Oke als jij het zegt ..
Maar als hij Marvin Gaye aan zet moet je niet zeggen dat ik je niet heb gewaarschuwd.
Schavuit doet me om de een of andere reden denken aan:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, gek. Was op zoek naar een gedichtje van me (wat later mijn eerste post in deze SC bleek te zijn).
[..]
Ja jij, schavuit.
Omdat stoer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef Visplek het volgende:
Waarom is er geen kei gave mega geile OP, oals een echte sc betaamt?
Omdat daar malware in zit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef Visplek het volgende:
Waarom is er geen kei gave mega geile OP, zoals een echte sc betaamt?
Jan Pier Tjores en Korneel!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Schavuit doet me om de een of andere reden denken aan:
Al die willen te kaap'ren varen
moeten mannen met baarden zijn
Nee, ik heb een date met m'n vakantieliefde.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
*wakker word*
ow wacht, dus jullie 2 hebben een date.
dat word idd keihard ketsen dan
Wat doet zij nog op?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:07 schreef wolvendagen het volgende:
Frechette zegt:
ben je nog wakker?
Ylva zegt:
ja
Frechette zegt:
ik heb trek in kaas
Ylva zegt:
dan ga je het halen
Wachten tot ik haar appelsap naar boven breng terwijl ik aan mijn blokje komijnekaas knabbel.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wachten tot ik haar appelsap naar boven breng terwijl ik aan mijn blokje komijnekaas knabbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |