Kan ik niet over oordelen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:08 schreef Basilicumman het volgende:
Is het verhaal van die mooie vrouw ook de moeite waard om zo de herhaling te kijken?
Terugkijken zeker waard, vooral met volume op 0quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:08 schreef Basilicumman het volgende:
Is het verhaal van die mooie vrouw ook de moeite waard om zo de herhaling te kijken?
Ok, bedankt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:10 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Terugkijken zeker waard, vooral met volume op 0
Je hebt het niet gezien?quote:
Zelfs dat nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 00:10 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Terugkijken zeker waard, vooral met volume op 0
Haha ok, nu staat het al aan. Kijken of ik 't volhoud tot ze aan het woord komt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik vond haar leuk, maar wellicht anderen niet.
Idd, dat is zo, hebben ze van het programma "Top Gear" geleerd..quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:29 schreef vaasinbloem het volgende:
Wat ik me afvraag, als je op zo'n liveshow komt, wordt er dan een plek voor je uitgekozen?
Meestal zit er bij P&W en DWDD altijd vrouwelijk schoon precies in de achtergrond van het frame, links of rechts van het hoofd.
Of doet de cameraman dat gewoon?
De gastvrouwen wijzen voor iedereen een plek aan, dat gaat wel degelijk op uiterlijk, alhoewel de cameraman met weinig moeite de hoofden iets kan "verschuiven".quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:29 schreef vaasinbloem het volgende:
Wat ik me afvraag, als je op zo'n liveshow komt, wordt er dan een plek voor je uitgekozen? Meestal zit er bij P&W en DWDD altijd vrouwelijk schoon precies in de achtergrond van het frame, links of rechts van het hoofd. Of doet de cameraman dat gewoon?
Ze zijn ons schitterende omroepbestel al aan het afbreken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 01:10 schreef golfer het volgende:
Jules Paradijsvogel zijn invloed wordt steeds groter in het Varabolwerk.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:44 schreef borisz het volgende:
Vanavond:Journalist Arnold Karskens over Jemen. John Wolbers, verdachte in fraude-zaak Easy Life.
Wieneke van Vucht (de schrijfster) heb ik even gegoogled, dat is een redacteur van P&W. Die mag dus even als vriendendienst reclame komen maken voor haar boekje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:42 schreef jeroen25 het volgende:
[..]Kirsten van der Kolk, Irma Heeren en Wieneke van Vucht over het boek Overwinnen, topsporters over het zwarte gat.
Zag 't idd ook. Triest.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:51 schreef Horloge het volgende:
[..]
Wieneke van Vucht (de schrijfster) heb ik even gegoogled, dat is een redacteur van P&W. Die mag dus even als vriendendienst reclame komen maken voor haar boekje.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:51 schreef Horloge het volgende:
[..]
Wieneke van Vucht (de schrijfster) heb ik even gegoogled, dat is een redacteur van P&W. Die mag dus even als vriendendienst reclame komen maken voor haar boekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |