Inderdaad. Dan staat hij weer gewoon onder de afzuigkap te roken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:47 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond krijgt hij weer een enorme draai om z'n oren van z'n vrouw. Op tv Mr Big Star, thuis Mr Nobody.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:49 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan staat hij weer gewoon onder de afzuigkap te roken.
Beetje labiel wijf inderdaad. Wel slim om je eigen handicap te gelde te maken, maar ik mag haar niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb 24 uur met.. gezien. Wilfried hoeft maar een woordje verkeerd te zeggen of ze zit een half uur op de plee.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:49 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan staat hij weer gewoon onder de afzuigkap te roken.
Zij neukt toch zwaar in het rond ook, met die open relatie van dr?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:53 schreef TNA het volgende:
Zo'n ordinair wijfHaar stem past haar goed.
Net als die Yoram Stein vorige week. Mensen die cool doen over hun medische geschiedenis zijn kansloos.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Ze koketteert zo met haar psychose.
Die valse wimpers horen niet bij haar, ze moet dat niet doenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:53 schreef TNA het volgende:
Zo'n ordinair wijfHaar stem past haar goed.
Ik vond het bij hem nog wel gaan, eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Net als die Yoram Stein vorige week. Mensen die cool doen over hun medische geschiedenis zijn kansloos.
Het is geen koketteren bij haar. Het is een enorm onderdeel van haar leven. Nog steeds. Dagelijks.quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:56 schreef Jac0bus het volgende:
Heleen van Royen: het paard waar al die mannen in zaten.
Ja, sure, maar ze koketteert wel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is geen koketteren bij haar. Het is een enorm onderdeel van haar leven. Nog steeds. Dagelijks.
Tot morgen bij de mystery guestquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:59 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het doet haar lotgenoten ook geen goed.
He luitjes, tot later weer
die is onlangs nog geweestquote:Op woensdag 14 april 2010 00:00 schreef frank07 het volgende:
hirsi ali?
Derksen is weer heerlijk vanavondquote:Op woensdag 14 april 2010 00:00 schreef Horloge het volgende:
Ik ga straks maar eens kijken, ik verneem dat madam Thieme werd afgezeken en dat Derksen in het huis is.
Daphne Bunskoek, Manuela Kemp en Lorretta Schrijverquote:Op woensdag 14 april 2010 00:01 schreef TNA het volgende:
Daphne Bunskoek.
Heeft Lucille een handicap? Nooit zo gemerkt eerlijk gezegd.........quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Tja, ik heb dat ook met Lucille Werner. Die moet haar handicap ook 100x noemen in ieder interview.
Dus de hele uitzending staat in het teken van neuken.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Daphne Bunskoek, Manuela Kemp en Lorretta Schrijver
Hebben ze daarom Johan 'kutscheet' Derksen uitgenodigd?quote:Op woensdag 14 april 2010 00:04 schreef Politiek het volgende:
[..]
Dus de hele uitzending staat in het teken van neuken.
Zuurstoftekort bij de geboorte. Loopt als een halve tamme dusquote:Op woensdag 14 april 2010 00:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heeft Lucille een handicap? Nooit zo gemerkt eerlijk gezegd.........
Ik hoor haar daar eerlijk gezegd nauwelijks over. Althans niet als het aan haar gevraagd wordt natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Tja, ik heb dat ook met Lucille Werner. Die moet haar handicap ook 100x noemen in ieder interview.
En al die 'Mis' verkiezingen dan, met gehandicapten?quote:Op woensdag 14 april 2010 00:05 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik hoor haar daar eerlijk gezegd nauwelijks over. Althans niet als het aan haar gevraagd wordt natuurlijk.
quote:Op woensdag 14 april 2010 00:05 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Zuurstoftekort bij de geboorte. Loopt als een halve tamme dus
Nee haar vader is piraat en daarom heeft ze dus een houten been geërfd.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
![]()
Oh, loopt ze daarom zo krom naar de finaletafel toe. Ik dacht altijd dat ze voor de uitzending eerst flink op zijn grieks werd genomen door JP.
Lucia de B. komt op twitter veel voorbij.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:20 schreef Arcee het volgende:
Morgen een mystery guest.
Als ze maar wel Nederlands is, anders krijg je weer zo'n half assed vertaling.
quote:
Geert Wilders.quote:
Het is een 'zij'.quote:
Geertruida Wilders.quote:
quote:Een groot deel van de uitzending staat in het teken van de zaak tegen Lucia de B., waarover vandaag een uitspraak wordt gedaan. Bij vrijspraak zal Lucia zelf in de uitzending aanwezig zijn, naast haar advocaat Stijn Franken.
Dit is ongeveer wat ik wou zeggen. Het is nogal pijnlijk om te zien. Dit soort dingen zijn blijkbaar moeilijk om een goede voorstelling van te geven, dus komt ze met broodjes pandabeer, 747's en die vislijnen inderdaad. Moest vooral lachen toen Derksen over die lijnen zei: "Als daar maar geen pandabeertjes aan vastzitten!"quote:Op woensdag 14 april 2010 01:25 schreef Horloge het volgende:
Marianne Thieme kon vanavond dat postmaterialistische gedachtegoed van haar totaal niet geloofwaardig communiceren. Die visboeren hebben aan twee zinnen genoeg om het probleem duidelijk te maken. Thieme moet constant 'wetenschappelijk onderzoek' aanhalen, statistieken noemen en analogieën gebruiken om maar een idee te geven wat het probleem precies is.
En dan zó ongelukkig, met voorbeelden van pandabeertjes, 747's en vislijnen die 550x rond de aarde kunnen. Er is echt niemand die zich een voorstelling kan maken van de omtrek van de aarde, laat staan dat 550 keer. Het maakt het allemaal niet begrijpelijker.
Op het moment dat Thieme onderzoeken of statistieken aanhaalt, worden die doodleuk in twijfel getrokken door die visjongens. Vervolgens kan ze niets anders uitbrengen dan "maar het is onderzoek van de VN!". Dan komt Pauw met een nieuwe vraag en is ze uitgeluld zonder dat ze haar punt heeft kunnen maken.
Vanavond:quote:Op woensdag 14 april 2010 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gezien de vrijspraak van zojuist zal 't vast Lucia de B. zijn.
Ja, zo staat ze ook al op Teletekst.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:18 schreef golfer het volgende:
Overigens wil Lucia nu weer gewoon de Berk genoemd worden.
Ze komen er zelf wel achter als de zee leeg isquote:Op woensdag 14 april 2010 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.pauwenwitteman(...)r-schut-heeft-gezet/
Volgens mij erkenden ze het probleem zelf ook, alleen zien ze het niet zo zwart-wit als miss Thieme en proberen ze naar duurzame oplossingen te zoeken ipv te roepen "schaf de hele visserij maar af."quote:Op woensdag 14 april 2010 16:24 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ze komen er zelf wel achter als de zee leeg is
Het klopt dat Thieme het erger laat overkomen dan het is. Maar die vissers die vertellen ook goede verhalen dat er ook positieve dingen gebeuren. Volgens mij zijn dat aanpapprojectjes die worden georganiseerd als imago-oppoetsertje zodat ze lekker ongegeneerd door kunnen blijven vissen.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij erkenden ze het probleem zelf ook, alleen zien ze het niet zo zwart-wit als miss Thieme en proberen ze naar duurzame oplossingen te zoeken ipv te roepen "schaf de hele visserij maar af."
Ik denk Lucia de Berk.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:16 schreef DrDentz het volgende:
Mystery Guest dus Femke Halsema
Logischquote:Op woensdag 14 april 2010 12:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond:
- Lucia de B. werd vandaag vrijgesproken van seriemoord.
- De B.'s advocaat Stijn Franken.
- Femke Halsema wint Thorbeckeprijs voor politieke welsprekendheid.
Overigens wil Lucia nu weer gewoon de Berk genoemd worden.
Mooie paradox inderdaad. Als ze écht voor de dieren zijn moeten ze pleiten voor een verbod. Zolang er immers aanbod is, zal er vraag naar vis zijn.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:16 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
En ook dat verhaal van "Eigenlijk zouden we helemaal geen vis mogen eten, maar het is de vrijheid van elk individu". Mensen die zoiets zeggen zetten zichzelf eigenlijk meteen als incompetent neer. Ze zijn niet daadkrachtig (wordt ook lastig met 2 zetels), dus kunnen ze alleen maar op hoge toon preken, maar tegelijkertijd roepen dat ze óók voor persoonlijke vrijheid zijn.
Ze krijgt nog een flinke trap na ook.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.pauwenwitteman(...)or-schut-heeft-gezet
Natuurlijk maken ze allebei propaganda voor hun zaak en overdrijven/bagatelliseren ze het allebei. Maar ik mag aannemen dat er onderhand wel een sense of urgency bij die vissers is ontstaan om iets aan de situatie te doen. Het is tenslotte ook hun boterham die op termijn verdwijnt.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:01 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Het klopt dat Thieme het erger laat overkomen dan het is. Maar die vissers die vertellen ook goede verhalen dat er ook positieve dingen gebeuren. Volgens mij zijn dat aanpapprojectjes die worden georganiseerd als imago-oppoetsertje zodat ze lekker ongegeneerd door kunnen blijven vissen.
Het waren zelf ook slechte sprekers. Beiden waren bovendien aan het overdrijven - ik geloof dat de waarheid ergens in het midden ligt.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.pauwenwitteman(...)r-schut-heeft-gezet/
Wat een dom wijf inderdaadquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eigenlijk moeten we allemaal dood gaan. Dat is beter, volgens Thieme.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:23 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ze stopt er wel eens 1 met zijn staart in dr flamoes, en dan houdt ze een aansteker onder zijn kop. Gaatie kwispelen, vindt ze lekker.
Die man heeft echt kennis van zaken hoor, en weet het ook nog goed te brengen. Dat kunnen niet veel mensen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:27 schreef Morendo het volgende:
Toch apart dat zo'n modale linksback als Johan Derksen, een gewone boerenlul uit de provincie, nu Mr. Bigstar uithangt op de nationale televisie. Ik vind het not dun.
Tja, ongelofelijk dat dit wicht al 3 jaar in de Kamer zitquote:Op woensdag 14 april 2010 01:25 schreef Horloge het volgende:
Marianne Thieme kon vanavond dat postmaterialistische gedachtegoed van haar totaal niet geloofwaardig communiceren. Die visboeren hebben aan twee zinnen genoeg om het probleem duidelijk te maken. Thieme moet constant 'wetenschappelijk onderzoek' aanhalen, statistieken noemen en analogieën gebruiken om maar een idee te geven wat het probleem precies is.
En dan zó ongelukkig, met voorbeelden van pandabeertjes, 747's en vislijnen die 550x rond de aarde kunnen. Er is echt niemand die zich een voorstelling kan maken van de omtrek van de aarde, laat staan dat 550 keer. Het maakt het allemaal niet begrijpelijker.
Op het moment dat Thieme onderzoeken of statistieken aanhaalt, worden die doodleuk in twijfel getrokken door die visjongens. Vervolgens kan ze niets anders uitbrengen dan "maar het is onderzoek van de VN!". Dan komt Pauw met een nieuwe vraag en is ze uitgeluld zonder dat ze haar punt heeft kunnen maken.
Ik las even "prostator".quote:Op woensdag 14 april 2010 21:09 schreef Quyxz_ het volgende:
Om even terug te komen op de TT:
Witteman nog niet terug bij 'Pauw & Witteman'
Paul Witteman is nog niet terug als presentator van 'Pauw & Witteman'. Hoewel hij goed herstelt, is nog niet zeker wanneer hij terugkeert.
(Novum) - Paul Witteman is nog niet terug als presentator van het actualiteitenprogramma 'Pauw & Witteman'. Hoewel hij goed herstelt van zijn operatie, is nog niet zeker wanneer de presentator terugkeert. Eerder was de verwachting dat Witteman halverwege deze maand weer aan de tafel plaats zou nemen.
Dat de 63-jarige presentator dit seizoen terugkeert, is in ieder geval wel zeker, zegt een woordvoerder van de Vara. Witteman werd eind maart opgenomen met prostaatklachten en dezelfde week nog geopereerd. Jeroen Pauw presenteert het programma sindsdien in zijn eentje. Het huidige seizoen van het praatprogramma loopt nog tot 15 mei.
Nee dat thema prostaat heb ik al subtiel in de TT verwerktquote:Op woensdag 14 april 2010 21:36 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik las even "prostator".![]()
Halsema te gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |